Obieg zamkniety - klapka zamykajaca obieg nie dziala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Urodzony13marca
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: pn paź 09, 2006 12:30
Lokalizacja: Olsztyn

Obieg zamkniety - klapka zamykajaca obieg nie dziala

Post autor: Urodzony13marca » czw wrz 20, 2007 10:24

Czesc
Ostatni zauwazylem, ze klapki zamykajace obieg zamkniety nie podnasza sie, mimo tego, ze przy wcisnietym przycisku zapala sie lamka. Czy ktos wie jak to dziala i jak to naprawic w razie czego? Samochod jest z klima manualna.


AAM już pojechał w siną dal, teraz jest ASZ w octavi
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/184089.html][img]http://images.spritmonitor.de/184089.png[/img][/url]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw wrz 20, 2007 10:35

masz tam zaworek podciśnienia , sterowany elektrycznie , lub przewód podcisnienia jest nieszczelny lub silownik podciśnienia przy obudowie nagrzewnicy ma dziurawą przepone



Awatar użytkownika
Urodzony13marca
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: pn paź 09, 2006 12:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Urodzony13marca » czw wrz 20, 2007 10:46

miś fazi pisze:masz tam zaworek podciśnienia , sterowany elektrycznie , lub przewód podcisnienia jest nieszczelny lub silownik podciśnienia przy obudowie nagrzewnicy ma dziurawą przepone
A jak sie do tego dostac? Gdzie to jest - ten zaworek? Czy musze demontowac deske?
Wiem, ze w nadkolu przedniego lewego kola (od kierowcy) jest zbiorniczek i jak go odlaczalem (czyszczenie nadkola) to zrobilo pssssssst ;)) Czy to tez jest z tym zwiazane?


AAM już pojechał w siną dal, teraz jest ASZ w octavi
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/184089.html][img]http://images.spritmonitor.de/184089.png[/img][/url]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw wrz 20, 2007 10:55

czyli podciśnienie Ci trzyma jak zroobiło pssss , widocznie zawór elektromagnetyczny Ci nie otwiera przelotu do siłownika podciśnienia , miedzy przewodami nagrzewnicy , tymi od chłodzenia silnika masz cienki gietki przewód jedz po nim a znajdziesz wszystko , zaworek zwrotny , zawór podciśnienia , miejsce podpięcia do kolektora ssącego itd , a zawór mozesz mieć zaraz koło wentylatora nadmuchu w środku auta , albo gdzies pod maską silnika , były mocowane w różnych miejscach , ale po tym cienkim przewodzie podciśniena wszystko znajdziesz
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 10:56 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Urodzony13marca
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: pn paź 09, 2006 12:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Urodzony13marca » czw wrz 20, 2007 11:05

miś fazi pisze:czyli podciśnienie Ci trzyma jak zroobiło pssss , widocznie zawór elektromagnetyczny Ci nie otwiera przelotu do siłownika podciśnienia , miedzy przewodami nagrzewnicy , tymi od chłodzenia silnika masz cienki gietki przewód jedz po nim a znajdziesz wszystko , zaworek zwrotny , zawór podciśnienia , miejsce podpięcia do kolektora ssącego itd , a zawór mozesz mieć zaraz koło wentylatora nadmuchu w środku auta , albo gdzies pod maską silnika , były mocowane w różnych miejscach , ale po tym cienkim przewodzie podciśniena wszystko znajdziesz
Oki dzieki bede szukal.


AAM już pojechał w siną dal, teraz jest ASZ w octavi
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/184089.html][img]http://images.spritmonitor.de/184089.png[/img][/url]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw wrz 20, 2007 11:10

Obrazek tak wygląda ten zaworek



Awatar użytkownika
Urodzony13marca
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: pn paź 09, 2006 12:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Urodzony13marca » czw wrz 20, 2007 11:18

miś fazi pisze:[url=http://img231.imageshack.us/img231/7391 ... xm4.th.jpg]Obrazek[/URL] tak wygląda ten zaworek
Dzieki za zdjecie
Rozumiem ze ten wezyk z prawej strony to przewod cisnienia, a z lewiej strony idzie zasilanie?


AAM już pojechał w siną dal, teraz jest ASZ w octavi
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/184089.html][img]http://images.spritmonitor.de/184089.png[/img][/url]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw wrz 20, 2007 11:19

tak , tylko to jest podciśnienie a nie ciśnienie

[ Dodano: 20 Wrz 2007 11:21 ]
tak samo jak zdejmiesz wężyk , ten co jest pomiędzy wężami do ogrzewania i pociągniesz ustami to klapka powinna sie zamykać
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 11:21 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Urodzony13marca
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: pn paź 09, 2006 12:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Urodzony13marca » pn wrz 24, 2007 22:44

miś fazi pisze:tak , tylko to jest podciśnienie a nie ciśnienie

[ Dodano: 20 Wrz 2007 11:21 ]
tak samo jak zdejmiesz wężyk , ten co jest pomiędzy wężami do ogrzewania i pociągniesz ustami to klapka powinna sie zamykać
Okazalo sie, ze wezyk byl odlaczany i zaslepiony, prawdopodobnie gazownicy odlaczyli mi wezyki podcisnienia, zarwowno ten od klapek jak i taki dochodzacy do obudowy przepustnicy. Kalpki dzialaja idealnie. Dzieki za pomoc, plusik


AAM już pojechał w siną dal, teraz jest ASZ w octavi
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/184089.html][img]http://images.spritmonitor.de/184089.png[/img][/url]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 491 gości