Padniety obrotomierz - wymiana na inny.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Padniety obrotomierz - wymiana na inny.
Witam ,ostatnio padł mi obrotomierz i w zwiazku z tym musze wymienic zegary- okazyjnie moge nabyc zegary z zakresem predkosci do 240km/h(moje były do 220),wiec mam pytanie czy nie bedzie przekłaman co do uzyskanej predkosci( wg mnie to jest za to odpowiedzialny jakis układ w mechanizmie licznika i nie powinno sie tak dziac, czy mam racje?).Oczywiscie zakres obrotowy jest taki sam jak w padnietym obrotku.
Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.
niema żadnych mechanizmów w liczniku sama elektronikaaegiss pisze:odpowiedzialny jakis układ w mechanizmie licznika i nie powinno sie tak dziac, czy mam racje?).
w zasadzie przy zmianie zegaarów indeks predkości powinien być ten sam ale jesli chodzi o obroty silnika powinien pokazywać prawidłowe
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 12:08 przez dziejo, łącznie zmieniany 3 razy.
to dziwne bo pokazuje maks 205-210 przy predkosci 180 km/hWłochaty pisze:jezeli nie zalozysz licznika od vr6 tylko o benzyny 4- cylidrowego to przeklamania nie powinno byc, poniewaz licznik w mk3 dziala na zasadzi impulsu a nie mechanizmu jak w mk2
max moze byc 5%,Włochaty pisze:aegiss, przeklamanie bedzie ale nie wielkie
Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości