Proszę o sprawdzenie błędów z Vaga i pomoc w usunięciu ich
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Proszę o sprawdzenie błędów z Vaga i pomoc w usunięciu ich
Po skanowaniu VAGiem, mam pięć błędów:
01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179)
29-00 - Short to Ground
01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179)
28-00 - Short to B+
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
Najbardziej zależy mi na pomocy odnośnie tego sensora poduszki bocznej kierowcy, z tego co się domyślam, to kable gdzieś sobie robią chyba zwarcie. Próbowałem te błędy dwa usunąć, ale niestety powracają, więc jest coś na rzeczy. :/
Te trzy pozostałe to mało ważne, bo drzwi się zamykają. W sumie to nie wiem co może być z tym ogrzewaniem lusterek, bo nawet nie wiedziałem, że mam takie coś, pewnie nie mam. :]
Za pomoc i rady wielkie dzięki.
01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179)
29-00 - Short to Ground
01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179)
28-00 - Short to B+
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)
35-00 - -
Najbardziej zależy mi na pomocy odnośnie tego sensora poduszki bocznej kierowcy, z tego co się domyślam, to kable gdzieś sobie robią chyba zwarcie. Próbowałem te błędy dwa usunąć, ale niestety powracają, więc jest coś na rzeczy. :/
Te trzy pozostałe to mało ważne, bo drzwi się zamykają. W sumie to nie wiem co może być z tym ogrzewaniem lusterek, bo nawet nie wiedziałem, że mam takie coś, pewnie nie mam. :]
Za pomoc i rady wielkie dzięki.
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
- Lokalizacja: Legionowo
01221 Czujnik – G179 bocznej poduszki bezpieczeństwa kierowcy (ust elektr lub inne)
być może chodzi tu o napinacz pasów...dynamit. zobacz co tam się dzieje.
być może chodzi tu o napinacz pasów...dynamit. zobacz co tam się dzieje.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
01221 - Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa G179 po stronie kierowcy
29-00 - zwarcie do masy
01221 - Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa G179 po stronie kierowcy
28-00 - zwarcie do plusa
Mówią że tego VAG'iem nie skasujesz. Trzeba przeprogramować EPROM w programatorze. Choć niektórzy twierdzą, że czasami może być uszkodzony mechanicznie czujnik przyspieszenia w module AirBag i później nieodpalić poduszek w razie wypadku.
29-00 - zwarcie do masy
01221 - Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa G179 po stronie kierowcy
28-00 - zwarcie do plusa
Mówią że tego VAG'iem nie skasujesz. Trzeba przeprogramować EPROM w programatorze. Choć niektórzy twierdzą, że czasami może być uszkodzony mechanicznie czujnik przyspieszenia w module AirBag i później nieodpalić poduszek w razie wypadku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 23:33 przez Maćko1979, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Jeśli jeszcze nie rozbierałeś słupka zrób to... sprawdź czy przewód od napinacza jest podłączony. Jeśli jest podłączony do rolki zwijacza pasa to jest duże prawdopodobieństwo że to tylko przypadek a nie wywalona poduszka (to się uruchamia naraz innej opcji nie ma a błąd napinacza ci się nie pojawia). Jeśli natomiast masz rezystor zamiast podłączenia to może być już problem... coś było kombinowane. Ale może być też uszkodzenie mechaniczne sterownika i wtedy najlepiej byłoby wymienić sterownik na nowy (teoretycznie można regenerować ale to jest poduszka i twoje bezpieczeństwo). Sterownik bocznej poduszki znajduje się przy progu przed twoim siedzeniem. Sprawdź też przewody idące do fotela. A jeśli chodzi o błędy to w takim przypadku trzeba przeprogramować EPROM w sterowniku ponieważ to poważny błąd jest i chodzi o to żeby pozostawił stały ślad. pozdro
Ostatnio zmieniony sob wrz 01, 2007 08:50 przez Maćko1979, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Witam ponownie, odgrzewam temat.
Pojeździłem samochodem trochę z tym błędem i dzisiaj podpiąłem go pod VAGa, bo zaczął mi zamek centralny świrować. Spróbowałem jeszcze raz usunąć błędy wcześniejsze poduszek, i ku mojemu zdziwieniu, błędy zostały pozytywnie skasowane. Nie świecie mi się kontrolka już.
Zastanawiam się, czy już problem z głowy, skoro pisaliście, że VAGiem nie da rady.
No i jeszcze jeden problem:
Kolejny nowy błąd wyskoczył:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
)849 Styk S we włączniku zapłonu - D)
O co chodzi z tym?
dzięki za pomoc
Pojeździłem samochodem trochę z tym błędem i dzisiaj podpiąłem go pod VAGa, bo zaczął mi zamek centralny świrować. Spróbowałem jeszcze raz usunąć błędy wcześniejsze poduszek, i ku mojemu zdziwieniu, błędy zostały pozytywnie skasowane. Nie świecie mi się kontrolka już.
Zastanawiam się, czy już problem z głowy, skoro pisaliście, że VAGiem nie da rady.
No i jeszcze jeden problem:
Kolejny nowy błąd wyskoczył:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
)849 Styk S we włączniku zapłonu - D)
O co chodzi z tym?
dzięki za pomoc
- Maćko1979
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Kontakt:
Różnie w sieci piszą o tym błędzie.
Co musisz zrobić:
1. Sprawdzić styk S;
2. Sprawdzić połączenia kablowe przede wszystkim kostkę połączeniową stacyjki z resztą instalacji;
i po 3 chyba najbardziej kosztowne WYMIANA STACYJKI.
"Tak piszą na stronie ross-tech USA".
(Ogólnie niezbyt często spotykany błąd)
Pozdro
Co musisz zrobić:
1. Sprawdzić styk S;
2. Sprawdzić połączenia kablowe przede wszystkim kostkę połączeniową stacyjki z resztą instalacji;
i po 3 chyba najbardziej kosztowne WYMIANA STACYJKI.
"Tak piszą na stronie ross-tech USA".
(Ogólnie niezbyt często spotykany błąd)
Pozdro
Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.
a może coś tam było luźne i wsadziłeś łapkę i nawet nie świadomie dopiąłeś... też się zdażają takie cuda, nie ciesz się za szybko, pojeździj to zobaczysz.tresor pisze:01221, co pisaliście że się nie da skasować, a tu się skasował.
Moje aktualne wersje VCDS V2: ADAKO 23.3.1 (PL) i 23.3.1 (EN).
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 295 gości