Wyciek plynu chlodzacego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marian__
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 21:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wyciek plynu chlodzacego

Post autor: marian__ » ndz wrz 16, 2007 18:37

witam
moj problem polega na tym iz caly czas ubywa mi plynu chlodzacego i nie wiem czemu 2 tyg temu dolewalem i max a dzis patrze a tu nawet nie ma minimum. jest to auto mk2 1.3gaznik na lpg.a zadnego weza nie mam dziurawego wiec nie wiem gdzie on ucieka.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 20:20 przez marian__, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz wrz 16, 2007 22:02

Witam :D
Dam tobie 2 wskazówki
1. Po pierwsze czy gdy wlałeś płynu odpowietrzyłeś układ. JEśli nie to już masz odpowiedź. Odpweiotrzasz w ten sposób że wlewasz płynu i odpalasz autko na otwartym korku. Niuektóre wozy miały odpoweitrzenie w jakims korku ale w golfach można tak.
2. Płyn wpada do oleju czyli uszczelka pod głowicą jest już do wymiany.
:D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
imperator
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 14:41
Lokalizacja: Wałbrzych/Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: imperator » ndz wrz 16, 2007 22:46

Musiałbyś sprawdzić "kruciec" to jest plastikowe coś do którego wchodzą węże od układu chłodzącego. U mnie (mk2 1.3 NZ) znajdusje sie on pod aparatem zapłonowym i się rozwarstwił, jak na razie uszczelnilem to silikonem i jka na razie się sprawdza (nowy kruciec to koszt ok. 60 zł)

[ Dodano: 16 Wrz 2007 22:46 ]
Musiałbyś sprawdzić "kruciec" to jest plastikowe coś do którego wchodzą węże od układu chłodzącego. U mnie (mk2 1.3 NZ) znajduje sie on pod aparatem zapłonowym i się rozwarstwił, jak na razie uszczelniłem to silikonem i jak na razie się sprawdza (nowy kruciec to koszt ok. 60 zł)


Wszyscy mają auta, my mamy VW
[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » ndz wrz 16, 2007 22:56

Ja w 1.8 ostatnio tez to robilem.Tylko mi cieklo z pod krocca idacego do nagrzewnicy z glowicy.Nie bylo wogole widac wycieku tak sprytnie cieklo sobie.Okazalo sie ze byl on pekniety od srodka i tak plyn uciekal.Ale poradzilem sobie bo mialem 2 silnik i z tamtego wyciagnelem.jeden trzeba miec na zapasie zawsze ;).Poskladalem to na paste Reinza.



erni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 27, 2005 09:39
Lokalizacja: HollyWoodź
Kontakt:

Post autor: erni » wt wrz 18, 2007 10:50

mam po części to samo, ciekło na króćcu. rozgrzej go porządnie i obserwuj przewody, może gdzieś kapie, jeżeli nie pewnie silnik wciąga.



RychuK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 13:04
Lokalizacja: POMORZE

Post autor: RychuK » czw wrz 20, 2007 13:28

Sprawdź jeszcze rurkę metalową tą która jest przykręcana do bloku czy nie ma gdzieś jakiejś dziurki ja taką miałem. Najpierw ciekło a potem jak zmieniłem korek z biorniczka wyrównawczego to dziurka zrobiła się większa i cały płyn z układu wyciągneło. :blush:


SzalonyKoleś

Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » czw wrz 20, 2007 18:47

Powiem ci że miałem to samo, nigdzie wycieków nie było, pod dywanikami sucho i raz na 500km musiałem dolać koło 1litra płynu. Z czasem było coraz gorzej. Ale teraz już wiem że odpowiedzialna była za to uszczelka pod głowicą. Nie sugeruj sie tym że masz czysty olej bo ja też tak miałem . Woda po prostu uciekała kanałami prosto do wydechu. Życze ci zeby u ciebie tak nie było bo koszt niemały. pozdro



Awatar użytkownika
Momek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 23:19
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Momek » czw wrz 20, 2007 21:17

[ Dodano: 16 Wrz 2007 22:46 ]
Musiałbyś sprawdzić "kruciec" to jest plastikowe coś do którego wchodzą węże od układu chłodzącego. U mnie (mk2 1.3 NZ) znajduje sie on pod aparatem zapłonowym i się rozwarstwił, jak na razie uszczelniłem to silikonem i jak na razie się sprawdza (nowy kruciec to koszt ok. 60 zł)[/quote]





60 zł za kruciec?? Lol :D :crazy: . Ja dałem za Febiego plus zaslepka , nowymi oringami i tubką silikonu jakies 15 zł. Jakieś pół godzinki roboty. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw wrz 20, 2007 21:18 przez Momek, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 370 gości