Rozjechana mapa na VAGu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:04
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Myślałem o tym ale to za dużo zabawy z przekladaniem. Niech bedzie tak jak jest. Duzo jezdze wiec moze ta skrzynia sama padnie i wtedy bede mial podstawy do wymiany. Ale teraz no sam nie wiem. Jak sprawdzic ten lejacy wtrysk o ktorym mowił Paweł Marek albo ten co ciśnienie trzyma??? I tak dodam że dzisiaj byłem u elektromechanika i przywrócił mi ustawienia fabryczne ECU fabrycznego...zobaczymy teraz co będzie.
Ostatnio zmieniony wt wrz 18, 2007 17:52 przez zarzycki_dawid, łącznie zmieniany 1 raz.
WitamPaweł Marek pisze:Jeżeli masz sprawny (jeszcze) katalizator to nic nie da mierzenie za nim spalin, bo jest on po to żeby nadmiar paliwa dopalał. Być może na wyższych obrotach i pod obciążeniem już nie wydoli, ale na wolnych daje rady. Silnik nie może mieć prawidłowej mieszanki w każdym zakresie obrotów i obciążenia jeśli tyle pali.
U ciebie złą mieszankę pokazywała sonda: 1V to jest napięcie które trzyma jeśli mieszanka jest zbyt bogata.
Żeby nie zakładać nowego posta podczepię się pod ten, zaciekawiła mnie odpowiedź kolegi.
Czy u mnie mieszanka jest zbyt bogata, na wolnych obrotach 1,14 po dodaniu gazu spada do 0,9, pali około 10l/100 w mieście. Brak lpg.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tam masz podane nie napięcie sondy tylko wps.ółczynnika lambda, który optymalny jest około jednego. Oczywiście trochę się waha i to jest normalne. Nie myl napięcia sondy lambda z wartością współczynnika lambda
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:04
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości