Co potrzebne do mini swapa z 2G na Mpi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Co potrzebne do mini swapa z 2G na Mpi

Post autor: Mariusz15 » pn wrz 17, 2007 20:40

Witam mam pytanie co mi bedzie potrzebne jeśli bym chciał swojego golfika mkII silnik 1.3 na gaźniku 2G na LPG chciał przerobić na wtrysk chba to jest MPI. Co mi będzie potrzebne lub czym sie róznią do małych szczegółów i ile to może kosztować. Z góry wielkie dzięki i PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

a po co to przerabiać?

Post autor: Brzoza Krk » pn wrz 17, 2007 21:13

różnica żadna, a same zmiany łącznie z instalką lpg...


T o M

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » pn wrz 17, 2007 21:19

nie takie samoe bo z tego co słyszałem to rużni sie naprzykałe(ale nie jestem pewien):
- kolektor ssoncy
-pompa paliwa bo jest gdzies koło baku
-jakaś pompa do wtrysków
ale nie jestem pewien a co tam mni jeszcze potrzeba i jakie są koszta


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

no tak...

Post autor: Brzoza Krk » pn wrz 17, 2007 21:25

mocy nie podniesiesz, osiągów też, spalania tak samo. Więc po co Ci takie coś? skomplikujesz sobie życie i będziesz miał problemy z odmą :helm:


T o M

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » pn wrz 17, 2007 21:32

odma i tak trzeba zprawdzać i czyścić w silniku na gaźniku a musze sobie głowice wymianić i odrazu myslałem że sobie takie cos zrobie a troszka mocnijeszy napweno jest i mniej bedzie palił bo to wtrysk

[ Dodano: 17 Wrz 2007 22:14 ]
ale co mi bedzie potrzbne żeby przerbić czym te silniki się róznią


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Armal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw maja 31, 2007 18:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Armal » pn wrz 17, 2007 22:26

Mariusz15,wymień głowice i ciesz się z tego co masz , nie komplikuj sobie życia.Chyba że nie wiesz co masz robić z pieniędzmi
Mariusz15 pisze: a troszka mocnijeszy napweno
no nie wiem jak chcesz żeby był mocniejszy najlepiej wymień cały silnik na jakieś 1.6 ew. 1.8 po co się rozdrabniać. Wtedy na pewno odczujesz rużnice :bigok: .
Mariusz15 pisze: mniej bedzie palił bo to wtrysk
bzdury .Jak dobrze wyregulujesz gaźnik to i ten będzie tobie mało palił :bigok: .

PozdraVWiam.


[b]Szerokości i przyczepności ,a teraz czas na motocykl[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości