[mkIII] TDI a usunięcie katalizatora??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mkIII] TDI a usunięcie katalizatora??

Post autor: Unicron » wt cze 07, 2005 01:14

Witam

Zaczynam ten post, choć wiem, ze kilka jużo podobnej tematyce było lecz w zadnym z nich nie znalazłem jednoznacnej odowiedzi na następujace pytania:

1*czy wstawienie rurki zamist porcelany w zatkanego kata bedzie miał jakiś wpływ na pracę lekrtoniki w TDI??

2* jeśli mam już wyeksploatownaego kata to czy batdzo wzrośnie emisja spalin po jego usunieci - czy przejdzie to przez przegląd (pomijając kwestie białej koperty:-)

3* czy wzrośnie hałas w aucie??

4* czy wogołe warto się za to zabierać (tzn czy realne kożyście wystarczajace aby cała ta zabawa sie opłacała??


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt cze 07, 2005 01:31

1. Nie bezposrednio (patrz p. 4), za katem nie ma juz nic co by mogło coś zmierzyć
2. Jesli jest wypalony to raczej nic sie nie zmieni - pozatym w klekotach mierza chyba tylko poziom dymienia - ja na przeglądzie nie miałem nigdy robionej analizy spalin - ale nastepnym razem z ciekawości zrobie.
3. Nie powinien - jesli zostawisz środkowy i końcowy tłumik - może nawet zmalec - jesli w katalizatorze porcelana sobie latała luzem :)
4. Warto jesli katalizator jest zapchany/przypchany - wtedy powinienes odczuc poprawę, a wałaściwie Twoja sprężarka :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » ndz cze 12, 2005 01:10

no ja mialem troche przypchany,wyjdlubalem wszystko ze srodka i silnik nie dostał specjalnie jakiesjs tam mocy wielkiem ale zaraz po podpalenu zauwazylem ruznice w jego pracy chodzi jak by owiele lzej i zwawiej sie wkreca,no i sprezarka szybciej sie wkreca bo czuc i slychac ja przyjemniej :D:D:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 185 gości