jak jest roznica przy zalozeniu sprzezyn???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

jak jest roznica przy zalozeniu sprzezyn???

Post autor: guti » pt cze 10, 2005 14:47

tak jak w temacie, chodzi mi o sprezynki progresywne czyli na jednym koncu ciasniejsze zwoje a na drugim luzniejsze, i chodzi mi o to czy jest jakas roznica jak sie zalozy czy jak powinno byc?? gdzie ma isc ciasniejszy koniec?Co sie bedzie dzialo jak beda odwrotnie, czy to szkodzi?? Sprezynki mam FK jakby bylo potrzebne i juz nie wiem jak mam zalozyc bo jedni mowia ze tak, drudzy ze "do gory nagoami" cholera wie komu wierzyc.Prosze o pomoc i rade.Pozdrawiam.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt cze 10, 2005 15:22

Każda sprężyna jest na końcu zwoji tak uformowana aby pasowała z jednej strony do amorka a z drugiej strony idealnie pod tależ osadczy sprężyny.Z tej szerszej strony dochodzi do amorka, a z tej co zwoje schodza sie ku środka zakładasz ku górze amora czyli pod talez osadczy sprężyny i po kłopocie.Nie ma innej opcji założenia sprężyny. :chytry:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt cze 10, 2005 17:49

dla upartego nie ma nic trudnego :D mnie chodzi gdzie ma byc ta czesc sprezyny gdzie zwoje sa nawiniete gesto a gdzie ta druga strona,moze dopisze ze to chodzi o tylne sprezynki.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pt cze 10, 2005 19:24

Zwoje nawinięte gęsto maja być od góry amorka.Czyli montujesz je ku górze. :grin:



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: jak jest roznica przy zalozeniu sprzezyn???

Post autor: briano » pt cze 10, 2005 19:48

Tył częste, gięste nie za rzadkie ku górze :grin: A przodu inaczej nie włożysz musi pasować przy tależyku



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob cze 11, 2005 09:32

dobra juz wiem jak zalozyc, a teraz jaka jest roznica jakbym zalozyl odwrotnie??Bo przeciez sie da:D pytam bo chce wiedziec na przyszlosc. Dzieki za cierpliwosc i pomoc :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » sob cze 11, 2005 20:49

Wiesz jak cos jest robione i z godnie z przeznaczeniem ma byc zastosowane tak jak ci pisaliśmy,to raczej mało kto kombinuje z założeniem danej części na odwrót,czyli od :ass:strony.
Ale świat nalezy do odważnych wieć jak cie to gryzie to załóż odwrotnie i już bedziesz wiedział jaka jest różnica i po problemie.Jak nie założysz to sie nie przekonasz. :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob cze 11, 2005 22:46

Hm. A mnie sie zdaje że ostatni zwój sprężyny tylnej w MK3 jest małej srednicy i wchodzi na amorek dość ciasno, u góry jest dużej średnicy, więc jak tu sie pomylić?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz cze 12, 2005 11:12

Pawel Marek, masz racje, Tobie sie tylko zdaje.Juz wiem jak zalozyc a teraz chce sie dowiedziec czemu akuart tak a nie odwrotnie??Co sie dzieje z autem jak ma zalozone inaczej i jaki cel spelniaja te ciasniej nawiniete zwoje na gorze a co sie z nimi stanie jak beda na dole?? straca swoje wlasciwosci??


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 351 gości