Po uruchomieniu dziwnie pracuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trydzews
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 12, 2005 22:09
Lokalizacja: Mława

Po uruchomieniu dziwnie pracuje

Post autor: trydzews » pt maja 26, 2006 00:08

Witam Wszystkich.
Mam problem z Golfem III 97r motorek 1,6 55 KW oznaczenie AEE na pełnym wtrysku. Może ktoś spotkał się z takimi objawami? Co to może być za uszkodzenie?
Silnik po ok 10s od momentu uruchomienia zaczyna dziwnie pracować wchodzi na obroty to znowu spada wygląda to na pracę na 3 cylindrach jednak wszystkie świece wyglądają tak samo. w momencie wciśnięcia gazu silnik wchodzi nierównomiernie na obroty "parkocze", przy szybkim naciśnięciu gazu motor dławi się tak jak by się przylewał dymi na siwo. Brakuje mu mocy i zużycie paliwa jest bardzo duże, Dodam jeszcze że bardzo szybko się rozgrzewa nie wiem czy jest to specyfika tego modelu czy coś jest nie tak,
Wymieniłem świece na NGK kopułkę i palec, przewodów nie ruszałem. I jeszcze ostatnio przebiłem katalizator był strasznie zapchany. Niema żadnej sygnalizacji na kokpicie tylko świeci się ABS, ale to chyba inne uszkodzenie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 20:24 przez trydzews, łącznie zmieniany 1 raz.



cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » pt maja 26, 2006 06:48

mi to wygląda na zapłon radze tam zobaczyć najlepiej nich to zrobi mechanik



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » pt maja 26, 2006 11:21

Objawy twojego silnika sa troche dziwne biorąc pod uwage ze elektryke masz sprawna tj WN. Wiec pozostaje sprawdzic zapłon ewentualnie któyś z czujników moze byc padniety. czy te objawy sa tylko nazilnym silnika jak jest wilgotno czy niezaleznie od warnków pogodowych ??

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

trydzews
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 12, 2005 22:09
Lokalizacja: Mława

Post autor: trydzews » pt maja 26, 2006 17:39

Objawy są przez cały czas bez różnicy zimny czy ciepły, regulowałem kopułką ale bez rezultatu niestety.



cinek11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 16:21
Lokalizacja: B_vwCE

Post autor: cinek11 » pt maja 26, 2006 17:54

ale zapłpn nie regulujesz przeciez kopułka tylko całym wałkiem koło kopułki małe ruchy ok 1 mm w kazda strony max do 9mm alo jeśli masz lampe to bedzie ci łatwiej



lagerg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:20
Lokalizacja: opolskie

Post autor: lagerg » ndz maja 28, 2006 10:52

Też mam Golfa III 1,6 i wprawdzie nie mam takich problemów z obrotami, ale zauważyłem że też szybko się rozgrzewa.To normalne w tych autach?
trydzews napisz czy po usunięciu usterki dalej tak szybko Ci sie rozgrzewa czy też nie.



trydzews
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sty 12, 2005 22:09
Lokalizacja: Mława

Post autor: trydzews » ndz maja 28, 2006 18:22

SORRY cinek11 oczywiście chodziło mi o cały aparat, jednak muszę przyznać że regulacja nie ma znaczącego wpływu (nawet +- 5 mm) na awarię mojego autka.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz maja 28, 2006 18:35

czujnik temperatury lub tez sam układ zasilania czyli wtrysk



Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » wt paź 03, 2006 08:54

Witam mam dokładnie taki sam problem czy zrobiłeś z tym???



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr paź 04, 2006 21:41

CZUJNIK TEMPERATURY!



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » ndz wrz 16, 2007 14:44

W moim autku też są problemy bo w chłodne i wilgotne dni częściej gaśnie niż jak jest cieplej.
Dodam że gaśnie w przedziale temperatury 70 - 90 oC.

Stawiam na czujnik temperatury.

Nie wiem dokładnie jaki jest jego numer.



Awatar użytkownika
fazi205
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn sie 20, 2007 21:56
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: fazi205 » ndz wrz 16, 2007 21:39

a może to pompa paliwa albo przewód paliwowy sprawdźcie to


sie lata lewy pas gaz i płyne

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » ndz wrz 16, 2007 23:45

Zapomniałem, że na LPG też tak jest. Nie tylko na benzynie.



Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » ndz wrz 16, 2007 23:54

Ja radzę podjechać i podłączyć autko pod kompa...

U mnie (co prawda w 2E) dziwne obroty, duże spalanie beny i dławienie auta, było spowodowane zepsutą przepustnicą. Może być jeszcze czujnik halla (który mogłeś uszkodzić przy zabawie z katalizatorem.

Przyczyn może być dużo dlatego radzę jechać na kompa. Ja w każdym razie obstawiam ten czujniczek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 231 gości