kontrolka cisnienia oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to z innego wątku.pw524 pisze:Taki głupi mondrołek co się nazywa "cezarsa" powiedziałby ci że to nic takiego,strzelać do takich
mam dołożony wskaźnik ciśnienia oleju bo niestety lampka oleju miga mi cały czas (jak był mróz to było OK) i ciśnienie oleju jest książkowe (180kkm) dla silnika 2e
Wniosek ----> należy zmierzyć ciśnienie manometrem lub zamontować wskaźnik. Jeżeli ciśnienie dobre (książkowe) to szukać w czujnikach lub instalacji el. lub zegarach. aby sprawdzić czujniki to można użyć kontrolek na 12V, jedna ma zgasnąć po zapaleniu silnika a druga powinna w tym samym momencie się zaświecić i nie zgasnąć powyżej 2000 obrotów (przy odłączonych kabelkach idących do oryginalnej instalacji).
U mnie nie pokazuje obrotów i dlatego miga kontrolka oleju więc podejrzewam ZEGARY ale mam wskaźnik ciśnienia i narazie ich nie podmieniam na próbę.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
U mnie to musza być zegary bo miga i dzwoni nawet jak odłącze czujnik (mierzyłem manometrem ciśnienie i załączyła się kontrolka), więc wychodzi na to że zegary, na razie spoko, jeżdze tylko po mieście więc zanim zacznie dzwonić dojade już na miejsce, a poza miastem musze jechać na obrotach powyżej jakieś 2700 na minute (włączyłem sobie dzisiaj obrotomierz to wiem )
Le temps detruit tout
Witam
Ja mam identyczny problem, ostatnio poszedlo mi czujnik oleju wyciekal przez niego olej wymienilem na nowy uzupelnilem olej i nagle zaczyna mi sie kontrolka palic i brzeczec rozne kombinacje alpejskie robilem ale nic, zastanawiam sie czy ten czujnik tez nie jest walniety?? a najlepsze jest to ze na starym czujniku przez ktorego przelatwal sobie olej nie mialem takich problemow. Dzisiaj jeszcze poprobuje pare rzeczy ktore zostaly poruszone tutaj a jak nic nie wyjdzie to jutro pojade do mechanika
Ja mam identyczny problem, ostatnio poszedlo mi czujnik oleju wyciekal przez niego olej wymienilem na nowy uzupelnilem olej i nagle zaczyna mi sie kontrolka palic i brzeczec rozne kombinacje alpejskie robilem ale nic, zastanawiam sie czy ten czujnik tez nie jest walniety?? a najlepsze jest to ze na starym czujniku przez ktorego przelatwal sobie olej nie mialem takich problemow. Dzisiaj jeszcze poprobuje pare rzeczy ktore zostaly poruszone tutaj a jak nic nie wyjdzie to jutro pojade do mechanika
Udalo mi sie usunac problem. Co sie okazalo kupilem zly czujnik (za 15 pln). Pojechalem dzisiaj do serwisu vw fakt zmierzyli mnie z gory na dol ale walic ich, dowiedzialem sie jaka maja byc numery czujnika i pojechalem z nimi do sklepu gdzie kupowalem czujnik i gosciu mi go wymienil. Musialem doplacic 25pln bo ten dobry czujnik kosztuje 40 pln ale teraz jest wszystko OK
Do mojego silnika PF sa takie numery: 056919081E
Pozdrawiam
Do mojego silnika PF sa takie numery: 056919081E
Pozdrawiam
[url]http://vwbits.com[/url]
Wymiencie bialy czujnik cisnienia oleju i zalatwi sprawe koszt takiego czujnika to 10 zl ja mam juz 2 bo 1 okazal sie chyba uszkodzony wiec kupujcie az przestanie piszczec Jezdze juz chyba z 3 miesiac i nie piszczy wkoncu da sie jezdzic aha mozecie wymienic oba dla pewnosci ale wg mnie to bialy jest temu winien
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 225 gości