silnik 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

woyas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 20:47
Lokalizacja: uk
Kontakt:

silnik 2e

Post autor: woyas » sob wrz 15, 2007 01:02

czy ktos cos wie na temat tego silnika.jak one sie sprawuja.
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 01:04 przez woyas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob wrz 15, 2007 01:46

Bardzo dobry,prosty, w zasadzie bezawaryjny przy normalnym traktowaniu silnik. Duze przebiegi potrafi wytrzymac jak sie rzetelnie dba o podstawowe rzeczy (olej,rozrzad itd. itp.). Najlepszy pod LPG ze wszystkich 2.0 8v montowanych w Mk3. Spalanie Pb na trasie od 7-7.5 w gore (mozna zejsc i nizej tylko kto jezdzi po trasie 60km/h?).W miescie realnie od ok.10 w gore. Jesli chodzi o LPG trzeba doliczyc o ok. 1-2l wiecej od Pb.

Ja polecam :grin:



Awatar użytkownika
Robert79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 20, 2006 11:37
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Robert79 » sob wrz 15, 2007 08:08

Fajny silnik prosta konstrukcja, mało awaryjny, bardzo elastyczny, polecam. :hehe:
Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe na poziomie 10l Pb95.
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 08:10 przez Robert79, łącznie zmieniany 1 raz.



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » sob wrz 15, 2007 09:34

przy dynamicznej jeżdzie to 15



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob wrz 15, 2007 10:56

Marcin GTI pisze:
przy dynamicznej jeżdzie to 15
zgadzam sie
ja tez :bajer:



woyas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 20:47
Lokalizacja: uk
Kontakt:

Post autor: woyas » sob wrz 15, 2007 11:35

dzieki wam.pozdrawiam



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » sob wrz 15, 2007 13:46

a ja jezdze dosyc dynamicznie i 11 nie przekraczam, i naprawde nie jezdze wolna, po trasie tak jak wyzej przy ok 100 da sie osiagnac 7 110-120 7,5L. Silnik w moim przypadku nie sprawia zadnych problemow, przebieg 260000 i jezdzi naprawde dobrze. Poleca i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 15, 2007 15:53

Silnik 2E jest zdecydowanie bezproblemowy. Jest zasilany wtryskiem Digifanta, uproszczonym w sensie braku konieczności jakichkolwiek regulacji w stosunku do Digifanta z dwojki. Trochę słabym punktem jest klapkowy przepływomierz, ale ten psuje się w zasadzie tylko po solidnym wystrzale gazu, jeśli brak odpowiednich zabezpieczeń typu klapka i pierścienie antywybuchowe.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

dziadzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt maja 04, 2007 19:48
Lokalizacja: tarnow
Kontakt:

Post autor: dziadzia » sob wrz 15, 2007 17:04

silnik ok polecam


Jacek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości