silnik 2e
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo dobry,prosty, w zasadzie bezawaryjny przy normalnym traktowaniu silnik. Duze przebiegi potrafi wytrzymac jak sie rzetelnie dba o podstawowe rzeczy (olej,rozrzad itd. itp.). Najlepszy pod LPG ze wszystkich 2.0 8v montowanych w Mk3. Spalanie Pb na trasie od 7-7.5 w gore (mozna zejsc i nizej tylko kto jezdzi po trasie 60km/h?).W miescie realnie od ok.10 w gore. Jesli chodzi o LPG trzeba doliczyc o ok. 1-2l wiecej od Pb.
Ja polecam
Ja polecam
Fajny silnik prosta konstrukcja, mało awaryjny, bardzo elastyczny, polecam.
Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe na poziomie 10l Pb95.
Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe na poziomie 10l Pb95.
Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 08:10 przez Robert79, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik 2E jest zdecydowanie bezproblemowy. Jest zasilany wtryskiem Digifanta, uproszczonym w sensie braku konieczności jakichkolwiek regulacji w stosunku do Digifanta z dwojki. Trochę słabym punktem jest klapkowy przepływomierz, ale ten psuje się w zasadzie tylko po solidnym wystrzale gazu, jeśli brak odpowiednich zabezpieczeń typu klapka i pierścienie antywybuchowe.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości