Montaz alarmu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » śr lis 29, 2006 19:22

okey dzieki, z dzwiami to wiem chodzilo mi o brazowe czerwony ten od lampi bagaznkika ale jakos pokombinuje. w razie jeszcze jakis niejeasnosci napisze.. Dalbm punkcika ale nei moj post. pozdro


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

pancerny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob gru 02, 2006 23:55
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: pancerny » ndz gru 03, 2006 00:06

Jak sobie poradziłeś z awaryjnymi światłami bo mam taki sam alarm i razem z kolegą borykaliśmy się do nocy i nic nam z tego nie wyszło.Wychodzi z tej centralki biały jeden kabel i nie można zrobić tak by poprawnie mrógneły 4 kierunki bo po przekręceniu zapłonu zawsze po włączeniu lewego bądz prawego również mrugają 4 razem.Jestem ciekaw jak to zrobiłeś???



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz gru 03, 2006 02:15

Z białego przez dwie diody wpinasz się w kable kierunków prawy i lewy. Ot cała filozofia.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » pt wrz 14, 2007 20:36

zakładam alarm STIG, taki wszystkomający :)
na razie studiuję schematy, ale zastanawia mnie do czego jest:

* lampka oświetlenia wnętrza (-) 200mA
* hamulec STOP (+12)

no i nie znalazłem info gdzie wpiąć:

* sygnał do modułu podnoszenia szyb (-) 30sekund

wrzucę cały schemacik:

Obrazek


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

seba_m_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 09:29
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: seba_m_ » pt wrz 14, 2007 21:42

Podpięcie do hamulca jednego odpowiedniego przewodu z alarmu daje mozliwość jego programowania (to zależy od alarmu) jak i również często przy montażu spotkałem się że po wcisnięciu hamulca jeżeli podpięty zamykał się centralny w czasie jazdy. opcji jest wiele zależy od alarmu.



se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » pt wrz 14, 2007 21:51

hehe, zobacze co się stanie i odpowiem :)
lampka to juz wiem, zapala po zadziałaniu pilotów,

a gdzie wpiąć * sygnał do modułu podnoszenia szyb (-) 30sekund
to dalej szukam...


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 14, 2007 22:09

se@l pisze:a gdzie wpiąć * sygnał do modułu podnoszenia szyb (-) 30sekund
poprzez przerzutnik wpinasz kabel komfort do tego samego kabla szarego co zamyka central. Nie lepiej pisać o jednej rzeczy w jednym temacie?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » sob wrz 15, 2007 14:55

Paweł Marek pisze:Nie lepiej pisać o jednej rzeczy w jednym temacie?
Lepiej, ale ktoś zrobił dwa tematy a ja się podpiolem z jednym moim problem w jeden tema z drugim w drugi zgodnie z ich tematyką :)

Powiedz mi jeszcze tylko czy konieczny jest ten przerzutnik, mam wyjście na zamykanie zamka i osobno na domykanie szyb (przedłużony sygnał), co by się stało jakbym zmostkował te dwa sygnały i wpuścił w szary kabel ??


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 15, 2007 15:24

se@l pisze:Powiedz mi jeszcze tylko czy konieczny jest ten przerzutnik, mam wyjście na zamykanie zamka i osobno na domykanie szyb (przedłużony sygnał), co by się stało jakbym zmostkował te dwa sygnały i wpuścił w szary kabel ??
wielki pożar, bo na kablu do domykania 30s jest masowy sygnał. I tu musisz zamontować przerzutnik, a z niego już do szarego, razem z tym od zamykania centrala można zewrzeć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

se@l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 15:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: se@l » sob wrz 15, 2007 17:49

Paweł Marek, faktycznie,

dopiero zauważyłem, dzięki wielkie w takim razie, chyba już wszystko wiem i mogę montować :)


pozdr se@l

Auta:
Golf MK3 1.4 AEX z podtlenkiem LPG '96
Jetta II 1.6 D '89
Vectra X20DTH '00
www.vectra-unlimited.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości