pompka centralnego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grzes900
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn paź 17, 2005 16:10
Lokalizacja: chorzow/ruda slaska
Kontakt:

pompka centralnego

Post autor: grzes900 » czw wrz 13, 2007 15:52

Witam, problem jest w tym ze przy probie zamkniecia(otwarcia) auta z pilota zamyka (otwiera) sie tylko bagaznik a pompka wylacza sie dopiero po dluzszej chwili. Po odlaczeniu sterownika centralnego i pozostawieniu samej pneumatyki i probach zamykania kluczykiem jest podobnie zamykaja sie te drzwi w ktorych mam kluczyk i bagaznik. Ma ktos jakis pomysl co to moze byc? martwi mnie ze pompka tak dlugo jeszcze pracuje po otwarciu i wylacza sie dopieropo jakims czasie.
z gory dzieki za pomoc


GG

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw wrz 13, 2007 15:59

nie szczelność w połączeniu wężyka miałem podobna sytuacje a stało się to po tym jak przeciągałem przewód głośnikowy i zmuszony byłem odkręcic złącze harmonijkowe w drzwiach sprawdz równiez same złącza elektryczne w zamkach drzwi
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 15:59 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GziQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 12, 2005 21:58
Lokalizacja: Szczecin-Gryfino
Kontakt:

Post autor: GziQ » czw wrz 13, 2007 16:23

Na 99% jest to nieszczelność w wężykach...mialem to samo pompka dlugo chodziła i nie wszystko się otwierało...okazało się że wężyki w bagażniku są popękane...
Pzdr



asmodeusz29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 11:49
Lokalizacja: łódż

Post autor: asmodeusz29 » czw wrz 13, 2007 20:05

zamkni zamek i posłuchaj na słupkach czy nie słychac powietrza czasem potrawia sie poluzowac łaczenia w słupkach tak bynajmniej bylo u mnie.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw wrz 13, 2007 20:44

Albo rozpinaj trójniki gumowe po kolei od pompki i zatykaj palcem tam gdzie wchodza poszczególne odejścia, szybko znajdziesz nieszczelny przewód.

[ Dodano: Czw Wrz 13, 2007 20:44 ]
oczywiście zamykajac i obserwyjac pompkę i zamki drzwi.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pt wrz 14, 2007 15:04

Nieszczelność w układzie.
Pozdejmuj gumowe harmonijki na słupkach drzwi i powtykaj dobrze wężyki w plastikowe złącza. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
grzes900
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pn paź 17, 2005 16:10
Lokalizacja: chorzow/ruda slaska
Kontakt:

Post autor: grzes900 » pt wrz 14, 2007 15:50

Nieszczelność w układzie.
Pozdejmuj gumowe harmonijki na słupkach drzwi i powtykaj dobrze wężyki w plastikowe złącza



co to sa te gumowe harmonijki? moze mi ktos przyblizyc jak te wezyki mniej wiecej ida od pompki zeby nie rozbierac polowy auta.


GG

Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pt wrz 14, 2007 16:19

Nie rozbierzesz połowy auta. Pootwieraj drzwi i przy zawiasach masz taką gumową osłonę do przewodów (osłaniającą przewody) masz to w każdych drzwiach. Zsuń po prostu i tam w tej wiążce przewodó powinna być rurka plastikowa zielonkawa, to ją wciśnij w gniazdo. Mogła się poluzować najprawdopodobniej. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości