1. Problem z zamkiem z ryglowaniem 2. stuki w podwoziu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

oliwkowy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

1. Problem z zamkiem z ryglowaniem 2. stuki w podwoziu

Post autor: oliwkowy1 » czw wrz 13, 2007 14:30

Witam,
1.mam ogromny problem z zamkiem po stronie kierowcy(jest to centralny z tzw. ryglowaniem-auto trzy drzwiowe). Jakiś czas temu po prostu odmówił posłuszeństwa tzn. nie mogę zamknąć auta od strony kierowcy ponieważ kluczyk sie obraca.Jak by tego było mało podczas jazdy ,postoju czy czegokolwiek automatycznie sie zamyka i otwiera,zamyka i otwiera i tak z 10 razy. Teraz zamykam od strony pasażera i zameczek się "uspokoił". Nie wiem czy mam kupować cały mechanizm zamka i go wymienić na nowy, czy też rozbierać samemu i próbować naprawić.Proszę o pomoc.
2. problem drugi to stuki w podwoziu, które przyprawiają mnie o obłęd. Podobnie jak z zamkiem jakiś czas temu zauważyłem dziwne stuki :grrr: .Podczas jazy na równej powierzchni nie ma o czym mówić, jednak przy wybojach pojawia sie dziwny dźwięk w postaci stuku obijania sie czy czegoś podobnego. a teraz najlepsze- podczas pogody deszczowej lub gdy jest mokro stuki ZANIKAJĄ. :kac: Samochód na ile mogłem sprawdziłem , nie znalazłem żadnej luźnej części, tłumik jest umocowany stabilnie. I co wy na to?? Jeśli mi ktoś pomoże stawiam dużego browara.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 22:22 przez oliwkowy1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw wrz 13, 2007 14:49

ad1. jeżeli się obraca kluczyk to coś się ułamało albo spadło ze swojego miejsca - tak czy tak nie obejdzie się bez rozbierania drzwi, tu masz link krok po kroku
http://www.taligentx.com/passat/images/ ... &u=30|0|...
ad2. określ się gdzie słychać stuk (przód, tył, metaliczny, głuchy) często gęsto w MK4 wybijają się gumy na drążku stablizatora (odgłosy jak metal o metal - koszt około 30 zł); druga sprawa tzw. łożysko/guma górnego mocowania amortyzatora (głuche uderzenie- koszt około 50 zł)
to na tyle jeżeli chodzi o moją wiedzę
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 14:50 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

oliwkowy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: oliwkowy1 » czw wrz 13, 2007 15:31

Kulon-X
Słuchaj, ten stukot słychać z przodu samochodu okolice podłogi pod nogami kierowcy, może trochę bliżej silnika.Poza tym jest to raczej głuchy stuk. Jeśli chodzi o gumy na drążku stabilizatora to wymieniłem po stronie kierowcy i nic to nie pomogło a wg mnie usterka leży po tej właśnie stronie. Wydaję mi się że coś uderza w podłogę sam. lub w część która do niej przylega. Sprawdzałem już tysiące razy i nie potrafię znaleźć przyczyny.
Jeśli coś wpadnie CI do głowy będę wdzięczny. Dzieki



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 13, 2007 15:48



Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » czw wrz 13, 2007 15:55

Jesli stuki sa w okolicy nogi-silnik to moim zdaniem beda to totalnie wybite tuleje wahacza. Koszt b. maly.
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 16:03 przez exec, łącznie zmieniany 1 raz.



oliwkowy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: oliwkowy1 » czw wrz 13, 2007 16:50

Sprawdze to wszystko raz jeszcze, być może coś przeoczyłem. Na tą chwilę dzięki.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw wrz 13, 2007 18:17

oliwkowy1 pisze:Jeśli chodzi o gumy na drążku stabilizatora to wymieniłem po stronie kierowcy
na tym drążku przynajmniej u mnie są takie dwie gumy na zdjęciu dokładnie to o czym pisze, to jak opisałeś stuki pod nogami u mnie był identycznie - zwiedziłem kilka warsztatów i dopiero po wizycie na 3 z koleji diagnostyce wskazali na to i to był strzał w dziesiątke
Obrazek

ale to też może być jak kolega wyżej napisał tuleje whacza, ale tuleje wahacza każdy mechanik i diagnosta powinien wskazać na pierwszym miejscu jeżeli by były do wymiany
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 18:20 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

oliwkowy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: oliwkowy1 » sob wrz 15, 2007 22:51

na ile mogłem sprawdziłem sam zamek, moim zdaniem wygląda to na to że tzw. mimośród zamka czy tez łopatka sie ułamała. Szukałem tej części w necie ale nie mogłem nigdzie znaleźć. Bardzo podobna jest w vw caddy ale jest sobota i nie mam jak tego sprawdzić.
Dzięki za naprowadzenie Kulon-X.
Co do stuków nie miałem okazji się dokładnie przyglądnąć ale na pierwszy rzut oka te gumy są ok. :grrr:



Awatar użytkownika
Kolec
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 19, 2006 16:08
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: VW Golf 7.5 150KM

Post autor: Kolec » pn wrz 17, 2007 18:51

Kurcze, u mnie tez cos sie tłucze z lewej strony w okolicach lewego koła. Pojechałem do mechanika: podniósł Golfa poruszał wszystkim i powiedział, ze jest ok. Ale nie jest! Jak jadę po nierównościach to jest metaliczny przytłumiony stuk. Pojawia sie tez przy skręcaniu w lewo i wtedy pojawia sie tez szum jak by ocieranie o cos. Ten mechanik sprawdzał też niby łożyska i tez sa podobno ok.
Co to moze byc?
Denerwuje mnie taki stan, no i boje się żeby czegoś całkiem nie rozp....


Pozdrawiam
>KOLEC<
"Lepiej w Życiu stracić Chwilkę, niz w Chwilce stracić Życie"

Obrazek

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Post autor: mgtan » pn wrz 17, 2007 19:57

widziałem coś takiego w MK4 i był to łącznik stabilizatora... jedna z gum u znajomego dolna była zuzyta... i ruszasz to nie widać..a jak smochód był puszczony na testy amorkków to sie dopiero okazało..i było gołym okiem widać. Jakies nie wielkie pienidze to kosztowało.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

oliwkowy1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: oliwkowy1 » pn wrz 24, 2007 13:28

jaki ja jestem szczęśliwy, wymieniłem te gumy i efekt niesamowity..nareszcie przyjemność z jazdy..Dziękować Kulon-x :grin:
a w zamku wymieniłem wkładkę i dobrze zrobiłem, bo sie cała posypała natomiast powodem głównym jest układ sterowania zamkiem i muszę do elektromechanika..Pzdr



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn wrz 24, 2007 14:00

oliwkowy1 pisze:Dziękować Kulon-x
no to bardzo gratuluje, przynjamniej mały koszt naprawy
pozdrawiam


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 425 gości