Pompa paliwa - do czego te przewody?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Pompa paliwa - do czego te przewody?

Post autor: damianosxl » pn lip 16, 2007 20:50

Witam! Czy wie ktos moze do czego służą te przewody w pompie paliwa? Do czego to jest?
Zaznaczyłem znakiem zapytania na obrazku Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 21:43 przez damianosxl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lip 16, 2007 22:06

To są rurki powrotu paliwa z silnika do zbiornika paliwa - ta rurka wyżej połączona jest ze zbiornikiem paliwa, ta niżej idzie do silnika - ale czemu przechodzą przez pompę paliwa - tego nie wiem.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianosxl » pn lip 16, 2007 22:11

Lipek81 pisze:To są rurki powrotu paliwa z silnika do zbiornika paliwa - ta rurka wyżej połączona jest ze zbiornikiem paliwa, ta niżej idzie do silnika - ale czemu przechodzą przez pompę paliwa - tego nie wiem.
Ok Dzięki to mi wyjasniło pewne rzeczy,bo martwilem sie co to za urządzenia jakieś.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt lip 17, 2007 00:22

Lipek81 pisze:ta niżej idzie do silnika
Ale *#cenzura#*, ta niżej idzie z wstępnej pompy, do silnika idzie ta z drugiego końca filtra. A ta na górze to przelew



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lip 17, 2007 06:46

Tu masz rysunek:
Obrazek


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianosxl » wt lip 17, 2007 18:02

Dobry rysunek. Dzięki



vincent86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn cze 25, 2007 02:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vincent86 » wt wrz 11, 2007 16:28

Paliwo do pompki dopływa tym grubym wężem z filtra? I czy płynie sobie swobodnie, że jak zdejmę go z pompy to będzie się lało paliwo z baku? Czy spokojnie moge odczepiac i się nie przejmować i potem doczepić do nowej pompki? dzięki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianosxl » wt wrz 11, 2007 20:21

vincent86 pisze:Paliwo do pompki dopływa tym grubym wężem z filtra? I czy płynie sobie swobodnie, że jak zdejmę go z pompy to będzie się lało paliwo z baku? Czy spokojnie moge odczepiac i się nie przejmować i potem doczepić do nowej pompki? dzięki i pozdrawiam
Paliwo tym gróbym wężem dopływa z pompki do filtra. Zdejmiesz go to troszke tylko sie wyleje tyle co tam w filtrze bedzie.



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt wrz 11, 2007 20:29

damianosxl tu masz fotkę pompki razem z kolorami przewodów paliwowych. Czarny to zasilanie a niebieski to powrót paliwa. Filtr siedzi za pompką na zasilaniu do listwy z wtryskami.

Obrazek


VWpower Golf

Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianosxl » wt wrz 11, 2007 20:55

GENE pisze:damianosxl tu masz fotkę pompki razem z kolorami przewodów paliwowych. Czarny to zasilanie a niebieski to powrót paliwa. Filtr siedzi za pompką na zasilaniu do listwy z wtryskami.

[url=http://images13.fotosik.pl/82/741dbb2b956af8f0med.jpg]Obrazek[/URL]
Zgadza sie:)



vincent86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn cze 25, 2007 02:44
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vincent86 » śr wrz 12, 2007 10:32

Czyli nie muszę zatykać żadnych przewodów podczas wymiany pompy? Z tej obudowy nie będzie się lało jak wyjmę pompę?



Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianosxl » śr wrz 12, 2007 17:26

vincent86 pisze:Czyli nie muszę zatykać żadnych przewodów podczas wymiany pompy? Z tej obudowy nie będzie się lało jak wyjmę pompę?
Jak zdejmiesz przewód to nic nie wyleci ale bedziesz wyjmował pompe z obudowy to podstaw lepiej miske albo wiaderko. Bo sama pompa jest zanrzona w paliwie ktore jest w tej kwadratowej palstikowej obudkowie. Wyleci tyle paliwa co miesci ta obudowa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 396 gości