Zaznaczyłem znakiem zapytania na obrazku
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/29/86efc2c9a2d01797med.jpg)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ok Dzięki to mi wyjasniło pewne rzeczy,bo martwilem sie co to za urządzenia jakieś.PozdrawiamLipek81 pisze:To są rurki powrotu paliwa z silnika do zbiornika paliwa - ta rurka wyżej połączona jest ze zbiornikiem paliwa, ta niżej idzie do silnika - ale czemu przechodzą przez pompę paliwa - tego nie wiem.
Paliwo tym gróbym wężem dopływa z pompki do filtra. Zdejmiesz go to troszke tylko sie wyleje tyle co tam w filtrze bedzie.vincent86 pisze:Paliwo do pompki dopływa tym grubym wężem z filtra? I czy płynie sobie swobodnie, że jak zdejmę go z pompy to będzie się lało paliwo z baku? Czy spokojnie moge odczepiac i się nie przejmować i potem doczepić do nowej pompki? dzięki i pozdrawiam
Zgadza sie:)GENE pisze:damianosxl tu masz fotkę pompki razem z kolorami przewodów paliwowych. Czarny to zasilanie a niebieski to powrót paliwa. Filtr siedzi za pompką na zasilaniu do listwy z wtryskami.
[url=http://images13.fotosik.pl/82/741dbb2b956af8f0med.jpg]Obrazek[/URL]
Jak zdejmiesz przewód to nic nie wyleci ale bedziesz wyjmował pompe z obudowy to podstaw lepiej miske albo wiaderko. Bo sama pompa jest zanrzona w paliwie ktore jest w tej kwadratowej palstikowej obudkowie. Wyleci tyle paliwa co miesci ta obudowa.vincent86 pisze:Czyli nie muszę zatykać żadnych przewodów podczas wymiany pompy? Z tej obudowy nie będzie się lało jak wyjmę pompę?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 396 gości