Gasnie na rozgrzanym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Gasnie na rozgrzanym

Post autor: Maćkooo » pn wrz 10, 2007 00:38

Witam :grin:
Moje auto to golf 2 1,6 na gaźniku pierburg 2e2.
Gdy odpalał łapie odrazu i cyka .
Po nagrzniu autka obroty nagle spadają do zera i auto gasnie.
Ostatnio po regulacji gaźnika gaśniecie ustało ale gdy roche pokreciłem śruba aby zwiększyc obroty auto znów gaxnie.
Przeciez zwiekszyłem je a nie zmniejszyłem.
Cos jest zepsute ale nie wiem co i prosze o pomoc .
:pub:
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 11:04 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Voder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: pt sty 21, 2005 20:07
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: Voder » pn wrz 10, 2007 10:29

Najpierw sprawdź w jakim stanie jest poduszka pod gaźnikiem. Czy już przypadkiem nie popękała jeśli tak to wymień. Jeśli nadal bedą problemy z obrotami to poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt wrz 11, 2007 00:31

Coś z zaworami usczelniacze


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt wrz 11, 2007 00:37

Dysza obrotów biegu jałowego na rozgrzanym wydaje sie byc okk. wymieniłe oring na spodzie tej dyszy. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt wrz 11, 2007 10:56

a jak sie zachowuje klapka sterujaca dopływem powietrza ? Na nagrzanym silniku powinna byc full otwarta, jesli tak nie jest to tam jest jakis taki element który sie nagrzewa i mechanicznie steruje tą klapka - musisz go wymienic.
polecam opis 2e2 i 2e3:
http://rapidshare.com/files/54884388/2e2.zip.html
:bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt wrz 11, 2007 14:40

Heh :D mówisz o przepustnicy rozruchowej. JEst full otwarta spoko.
Problem w tym że ja poznałem całą budowe tego gaźnika i wymieniłme wiele części i gasnie bez jakby powodów. Sek tkwi zapenw w jakims szczególe. Tylko pytanie w jakim ???


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr wrz 12, 2007 09:34

A sprawdzałeś układ zapłonowy ? czy jak zgaśnie to ma iskre ?


TDPower

Awatar użytkownika
Adammuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 19:57
Lokalizacja: unfern Bromberg

Post autor: Adammuz » śr wrz 12, 2007 09:47

A nie masz tam czasem przyspieszacza obrotów? U mnie problem był dokładnie odwrotny to ustrojstwo zwariowało i obroty szły do nieba.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr wrz 12, 2007 10:56

Hem :D problem po części rozwikłany . Coś się dzieje ze śrubą regulacji wolnych obrotów. Gdy ja wkręcałem nagle wszytsko wróciło do normy. Ale dziwi mnie to ponieważ gaxnik był kilkakrotnie wcześniej przedmuchiwny. WIęc albo jakiś oring albo dysza.
Trudno powiedzieć. Pojeździmy zobaczymy czy usterka nie wróci.
I hope no :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości