Wycieraczki przednie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gigi-44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 01:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Wycieraczki przednie

Post autor: gigi-44 » ndz wrz 09, 2007 21:23

Witam panów i panie !
Mam problem z wycieraczkami wygląda to następująco na czasowym tempie wycieraczki stanęły w połowie szyby i nie można ich było włączyć silnik wycieraczek pracował w dalszym ciągu.Sprawdziłem mechanizm jest ok zamówiłem silnik, wymieniłem go i dalej to samo co jeszcze trzeba sprawdzić ? Przekaźnik? Który? Dodam tylko jest to golf 3 GTI z 94 roku.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 09, 2007 21:27

gigi-44 pisze: nie można ich było włączyć silnik wycieraczek pracował w dalszym ciągu.S
nie rozumiem, włączyć czy wyłączyć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lukikiller
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 30, 2007 19:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: lukikiller » ndz wrz 09, 2007 21:52

Sprawdź przekaźnik, chociaż mało to prawdopodobne



Awatar użytkownika
gigi-44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 01:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: gigi-44 » ndz wrz 09, 2007 22:35

Paweł Marek pisze:
gigi-44 pisze: nie można ich było włączyć silnik wycieraczek pracował w dalszym ciągu.S
nie rozumiem, włączyć czy wyłączyć
Sorki za pomyłkę. Nie można było ich wyłączyć tzn wycieraczki zatrzymały się w połowie szyby a silnik pracował, wszystko wskazywało że poluzowała się nakrętka którą dokręca się mechanizm do silnika.Po sprawdzeniu to jednak nie to mechanizm podłączony do silniczka na stole działa ok.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 09, 2007 22:42

Widać skichała się zębatka. Masz tu trochę fotek, gdybyś chciał się sam brać za to, albo kup, nowy silniczek http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=43776


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gigi-44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 01:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: gigi-44 » ndz wrz 09, 2007 22:44

Ale silnik już wymieniłem i dalej to samo



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 09, 2007 23:07

Czegoś dalej nie roumiem, piszesz że silnik (masz chyba na myśli silniczek wycieraczek) chodzi a wycieraczki stoją? No to jak jest sprawny to niema innej opcji tylko wieloklin w wycieraczce się obrobił chyba. Chyba że chodzi ci o to że po zamontowaniu silnik się zatrzymuje, a na stole chodzi. Jeśli w ogóle po zamonotowaniu ruszy to nie szukaj winy w prakaźniku, tylko bezpiecznik i okablowanie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn wrz 10, 2007 00:05

Podmien przekażnik i zobacz wtedy czy jest dobry czy nie .


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
gigi-44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 01:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: gigi-44 » pn wrz 10, 2007 20:56

Dziękuje za informacje ale sprawa się już wyjaśniła.silniczek wycieraczek który zamówiłem na allegro okazał sie wadliwy na podmienionym silniku nie dociskała blaszka jedna z trzech i też na czasowym robił cuda.Wniosek pierwszy silniczek walnięta zębatka a drugi brak styku.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 10, 2007 21:08

Uff to nie bardzo się zakup udał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 252 gości