opalone swiece zaplonowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Wodzu189
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 15:50
Lokalizacja: jastrzębie
Kontakt:

opalone swiece zaplonowe

Post autor: Wodzu189 » pn wrz 10, 2007 17:29

mam czarne opalone swiece w vw golf iv 1.4 i wiem ze bierze mi olej. Mechanik mi powiedzial ze remont bedzie kosztowac 2 tys zlotych mam pytanko co jest do naprawy i czy nie zadrogo chce mechanik



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 10, 2007 17:31

Bez dokładnej diagnozy nie da się powiedzieć, a nóż to tylko uszczelniacze zaworów. Podanie ceny naprawy bez obadania silnika z góry pachnie naciąganiem naiwnego klienta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

oli1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 11:37
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: oli1980 » pn wrz 10, 2007 18:04

witaj
umnie był problem z ciśnieniem a mianowicie go niebyło nawet po wymianie pompy na nowa i panewek ,niebrał oleju i zgrubsza wszystko bylo okej bo nawet gdy kontrolka pikała silnik pracował cicho mimo zemanometr pokazywał zaledwie 0,5br mimo to mechanik zaproponował mi remont tez 2000 to chyba standart jak niewiedza co jest to -panie trzeba remont zrobic -

zastanów sie nad wymiana silnika - kup po prostu inny na allegro i napewno bedziesz zadowolony ja tak zrobilem i kupiłem 1,4abd za 600 zł + 125zł przesyłka kurierem silnik bez tz.osprzetu był tylko elegancki praktycznie nowa kopułka rozdzieacza przewody i swiece firmy beru do tego silnik miał orginalna pompe vw , sprzegło w całkiem niezłym stanie vw i pasek rozżadu tez vw audi

wymieniłem go z bratem w jeden dzień cały remoncik kosztował mnie 850 zł silnik pasek , olej filtr ,petrygo i jak narazie silniczek sprawuje sie swietnie - pozatym czesci starego silnika postaram sie sprzedac za jakies psie pieniadze i koszt wymiany mam nadzieje troche w ten sposob zmniejszy

a stary mam zamiar sprzedac na czesci poniewaz wychodzi ze jedyna uszkodzona w nim czescia jest głowica prawdopodobnie jest pekniety jeden z kanałow i pod wpływem temperatury pekniecie sie rozszeza i silnik po ok 15km tracił prawie całkiem cisnienie

zastanow sie czy kupno nowego powiecmy silnika niebedzie lepszym lub tanszym rozwiazaniem chyba ze uda ci sie znalez przyczyne i usunac ja tanszym kosztem :grin: :grin: :grin:
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 18:09 przez oli1980, łącznie zmieniany 1 raz.


jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!

Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » pn wrz 10, 2007 18:35

pojedz do mechanika i spytaj co trzeba by wymienić konkretniei ile by kosztował



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 453 gości