Mam problem z silnikiem, a mianowicie jednostka nie chce pracować na wolnych obrotach.Doda mu sie gazu silnik sie wkręci, czasami strzeli przy wtrysku i gasnie. Dotychczas dało sie jeżdzić ale od czasu do czasu występował problem przy wolnych podjazdach do góry.Gdy pomału na I biegu jechało sie( dydstans około 350 m) z prędkościa obrotową około 1000obr/min to silnik muliło, dusiło po przejechaniu 100 m i gdyby nie gwałtowne wcisnienie pedału przyspieszenia to silnik zgasłby(i takie dlawienie występuje około 15 razy na tym dystansie)A gdy jest sie już na szczycie to wciskam sprzęgło a na obrotomierzu 1500 a czasami 2000 obr/min a za chwile 500 no i czasem zgasnie.I takie problemy z dławieniem i pływanie na wolnych obrotach mijają po przejechaniu około 1,5-2 km.Podobne zmulenie występuje przy zmianie biegów, szcególnie przy zmianie z I na II-e.Jedynką 2000 obr/min właczam II i buuuuuu a za chwile zaczyna ciągnąć normalnie.
Proszę o pomoc jesli ktoś mógłby mi coś doradzić
Problem z silnikiem 1.8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Problem z silnikiem 1.8 RP
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 17:32 przez kiler_444, łącznie zmieniany 2 razy.
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
- akkod
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: pt sie 03, 2007 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
kolego a masz w tym golfiku instalacje gazowa ? jesli tak to czy te objawy sa zarówno na gazie jak i na bezynie ? jesli objawy wystepuja tylko na gazie to rozwiązaniem problemu moze sie okazac regulacja u gazownika.
sprawdz kable zapłonowe, kopółke, palec , swiece oraz filtr powietrza, przy gazie kable i swiece to z reguły podstawa i jesli masz swiece 2-dwu i wiecej elektrodowe to radze wymienic na normalne 1dno elektrodowe i oczywiscie ustawic na nich odpowiednia przerwe, zazwyczaj 0.7mm
moim zdaniem problem lezy albo w złym ustawieniu skladu mieszanki "w przypadku gazu" oraz w ukladzie zapłonowym zwłaszcza świec,
sprawdz kable zapłonowe, kopółke, palec , swiece oraz filtr powietrza, przy gazie kable i swiece to z reguły podstawa i jesli masz swiece 2-dwu i wiecej elektrodowe to radze wymienic na normalne 1dno elektrodowe i oczywiscie ustawic na nich odpowiednia przerwe, zazwyczaj 0.7mm
moim zdaniem problem lezy albo w złym ustawieniu skladu mieszanki "w przypadku gazu" oraz w ukladzie zapłonowym zwłaszcza świec,
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 00:05 przez akkod, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]SPRZEDAM [/b] części z golfa II WNĘTRZE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410
części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}
[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410
części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}
[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]
Kiedyś u siebie miałem zblizony problem. Gasł mi silnik po puszczeniu pedału gazu, np. na skrzyżowaniu.
O ile dobrze pamiętam to wymieniłem wtedy sondę lambda i wyczyściłem krokowca. Pomogło. Tylko, jako że zrobiłem te dwa zabiegi razem, nie wiem który pomógł .
--
pozdr.
grzechoo1
O ile dobrze pamiętam to wymieniłem wtedy sondę lambda i wyczyściłem krokowca. Pomogło. Tylko, jako że zrobiłem te dwa zabiegi razem, nie wiem który pomógł .
--
pozdr.
grzechoo1
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 08:59 przez grzechoo1, łącznie zmieniany 1 raz.
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
silnik w zyciu nie widział gazu, a swiece sa zamontowane 3-y elektrodowe NGK
silniczek krokowy został wyczyszczony wiec pozostają do sprawdzenia aparat zapłonowy, kable, swiece i sonda lambda
a czy może przyczyną tych usterek być cewka zapłonowa??????????
silniczek krokowy został wyczyszczony wiec pozostają do sprawdzenia aparat zapłonowy, kable, swiece i sonda lambda
a czy może przyczyną tych usterek być cewka zapłonowa??????????
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 10:16 przez kiler_444, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 192 gości