czy mozliwe jest aby nowe lozyska szumialy ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
akkod
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt sie 03, 2007 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

czy mozliwe jest aby nowe lozyska szumialy ???

Post autor: akkod » ndz wrz 09, 2007 23:08

witam, jestem swieżo jakies 3 dni po wymianie łożysk przednich w swoim MK2 i mam taki nietypowy (jak dla mnie ) problem ponieważ łożysk w golfach wymienilem juz sporo i nigdy takiego problemu nie bylo , a mianowicie po wymianie łozysk na nówki sztuki MAX GEAR (wiem ze słabsza firma ale do tej pory nie bylo z nimi problemu) prawe kolo sie grzeje okropnie po ok 5 min jeździe i slychać szum specyficzny dla łożysk przy byle jakiej predkosci

klocki hamulcowe i prowadnice zacisków odpadaja bo sa niedawno wymieniane 'jakis tydzien temu,

zawsze po wymianie lozysk i wciśnięciu piasty sprawdzam poprostu kręcąc ręka i poźniej po zmontowaniu calości kręcąc oponą, zadnych szumów nie bylo , teraz jak pokręce kolem to lekko podszumuje...

łozysko raz jeszcze moge wymienic chwilka roboty- no problem ale chcialbym wiedziec czy ktos juz sie spotkał z takim przypadkiem,

aha jeszcze jedno pytanko, jak dokrecacie te nakretki te nakrętki przegub zewn / piasta ???


z gory dzieki za odpowiedz

pozdr akkod
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 23:14 przez akkod, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]SPRZEDAM [/b] części z golfa II WNĘTRZE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410

części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}

[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 09, 2007 23:20

Jeśli masz doświadczenie i wymianę przeprowadziłeś dobrze to oblukaj czy piastka się nie wyrobiła, może jeździłeś z poluzowaną nakrętką główną. A dokręca się ją na chama, moment 260Nm, czyli 26 kilo siły na końcu metrowej przedłużki. Nakrętka nowa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
akkod
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt sie 03, 2007 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: akkod » ndz wrz 09, 2007 23:38

piasta na wyrobiona nie wyglada, naktetki zawsze dokrecam kluczem o dlugosci ja wiem moze z metr [wlasnej budowy :) do tego wlasnie celu, na chama potem oczywiscie zabijam z jednej strony zeby sie czasami nie odkrecika i nigdy niebylo problemu... i dlatego wlasnie pytam


[b]SPRZEDAM [/b] części z golfa II WNĘTRZE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2816410#2816410

części z golfa II mechanika karoseria
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2875961#2875961
{ patrz 1 post y}

[b] wysyłka wg cennika PP -11 zł do 1 kg [/b]

Awatar użytkownika
mikan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: mikan » ndz wrz 09, 2007 23:40

ja wiem ze CX-y i czasem OPTIMALE mialy takie awarie,za to nie slyszalem zeby sie to zdazalo w SKF-fie i FAG-u,miedzy pierwszymi dwoma i drugimi roznica ceny kolo 50% nawet albo wiecej



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz wrz 09, 2007 23:57

ja bym sprawdziłe uszczelki w cylinderkach tłoczków miałem podobny propblem tylko że nie szumiały guma zparciał i cylinderki mi żle odbijały aż tak mocno koło sie gzało ze rece szlo poparzyc po wymianie bylo ok


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 371 gości