[ABF 2.0 16v]Problem......potrzeba wasza pomoc....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

[ABF 2.0 16v]Problem......potrzeba wasza pomoc....

Post autor: Baster » ndz cze 05, 2005 19:15

Po wcisnieciu pedalu gazu i puszczeniu obroty bardzo wolno spadaja....i tak jest zawsze.....co moze byc przyczyna takiego zachowania sie autka....silniczek krokowy byl juz wymieniany......prosze pomozcie bo juz nie mam pomyslow



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pn cze 06, 2005 08:41

Czy naprawde nikt nie mial wczesniej do czynienie z czyms podobnym w swoim samochodzie ??



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: briano » pn cze 06, 2005 09:46

Baster pisze:Czy naprawde nikt nie mial wczesniej do czynienie z czyms podobnym w swoim samochodzie ??
A moze linka w pancerzu się zacina i ciężej wtedy chodzi?? spróbuj w momencie puszczania gazu podnieść samemu pedał do góry



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pn cze 06, 2005 12:57

Pedal gazu chodzi tak jak powinien ,przepustnica tez jest czysta



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn cze 06, 2005 20:47

czujnik polozenia przepustnicy, lub bardziej prawdopodobne. "lewe" powietrze


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » pn cze 06, 2005 22:58

Uklad dolotowy jest szczelny ...pod VAg-iem tez nie pokazuje zadnych bledow co to moze byc ??I odrazu jeszcze jedno pytanie gdzie w ABF jes tczujnik temp wody odpowiadajacy za wskazania na zegarze we wnatrz auta??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn cze 06, 2005 23:04

Baster pisze:Uklad dolotowy jest szczelny ...pod VAg-iem tez nie pokazuje zadnych bledow co to moze byc ??I odrazu jeszcze jedno pytanie gdzie w ABF jes tczujnik temp wody odpowiadajacy za wskazania na zegarze we wnatrz auta??
jak w 16v z boku na wysokosic skrzyni biegów w głowicy powinno byc


www.vrservice.pl

Ktos_Tam

Post autor: Ktos_Tam » wt cze 07, 2005 08:18

Dobre , tylko ze ABF nie ma silnikczka krokowego, a przepływomierz pełni te funkcje, a te obroty to czujnik cieczy ci jakies głupoty robi , radze wymienic , mi sie tylko to nasówa na myśl



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt cze 07, 2005 08:26

Ktos_Tam pisze:Dobre , tylko ze ABF nie ma silnikczka krokowego, a przepływomierz pełni te funkcje, a te obroty to czujnik cieczy ci jakies głupoty robi , radze wymienic , mi sie tylko to nasówa na myśl
no zdaje mi sie ze jest silnik krokowy biegu jalowego w ABF

Obrazek


www.vrservice.pl

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » wt cze 07, 2005 11:24

Oczywiscie ze ABF ma silniczek krokowy....niedawno byl wymieniany....wlasnie tez mi sie wydaje ze to przez ten czujnik temperatury.....ale moze sie jeszcze ktos wypowie



tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » śr cze 08, 2005 12:39

Mogę się mylić ale , szukając rozwiązań w swoim przypadku natrafiłem na dyskusję dotyczącą właśnie obrotów i nierównej pracy silnika na forum vortex. Większoś tych spraw związana była z tzw "ECU RELAY" (przekaźnik ECU ???, przełącznik ECU; niestety mój techniczny angielski jest słaby) .Wymiana tego urządzenia pomogła w większości przypadków. W etce figuruje to pod nr 165906381 chyba i kosztuje (przynajmniej w GB) 10 funtów. Może to ci pomoże.



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » śr cze 08, 2005 16:39

Moze ktos jeszcze sie wypowie wymienilem czujnik temperaturki ale dalej silnik pracuje tak jak pracowal
co to moze byc i jesliby to byl czujnik polozenia przepustnicy to jaki jest jego koszt



corney

Post autor: corney » śr cze 08, 2005 22:40

A czy jak sie nagrzeje silnik to nadal jest bez zmian??Czy jak mu przygazujes zkilka razy to spadają obroty??



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » czw cze 09, 2005 10:02

Jak sie nagrzeje jest dokladnie tak samo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości