[mk2] słaby mimo wysokich obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adobija
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

[mk2] słaby mimo wysokich obrotów

Post autor: adobija » śr cze 08, 2005 15:50

POMOCY

Autko mi chodzi pięknie ale od jakiegoś czasu tak jakoś nagle, mimo wysokich obrotówe jest słaby i bardzo wolno jedzie. np. n 2 biegu na prostej max 40 na godzine, silnik wiruje jak oszalały a rozwija małą prędkość i brakuje mu jakby mocy, jakby chciał jechać a nie mógł, zmieniłem kable wysokiego napięcia, świece, regulowałem u gazowników i gaz jest ok, na benzynie podobnie choć trochę mocniejszy.

Ktoś wie co to może być, czekam na sugestie. filtr powietrza też nowiutki.


VW Golf 1,6 '87, RF benzyna, a od 29.04.05 GAZ!!!

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr cze 08, 2005 21:50

Może zapłon albo rozrząd się przestawił (nie wiem, nie jestem mechanikiem)...ale bym sprzwdził...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Pomocy.

Post autor: Andrzej1 » śr cze 08, 2005 23:07

Witam.Jeżeli samochód mimo wysokich obrotów kiepsko się zachowuje
,sprawdż dżwignię sprzęgła czy wraca po naciśnięciu pedału możesz mieć
zatartą oś dzwigni lub linkę.
Pozdrawiam.Andrzej.



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » śr cze 08, 2005 23:55

u mnie tak sie objawialo zatkanie wydechu przez fajansiarskie tlumiki walkera (klepane w rybniku) ktore padly po poltora roku, - odpal go i zobacz czy spaliny swobodnie wydostaja sie na koncu rury wydechowej



Awatar użytkownika
Ryhoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Ryhoo » czw cze 09, 2005 00:00

Sprawdź sprzęgło...kiedy było wymieniane?? może sie "ślizga"
skoro silnik wchodzi na obroty to pozostaje Ci tylko układ przeniesienia napędu



Awatar użytkownika
Wuzel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 09:18
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: Wuzel » czw cze 09, 2005 08:59

na chlopski rozum trzeba sprawdzic sprzeglo. skoro silnik kreci a samochod nie jedzie to wina przeniesienia napedu z silnika na skrzynie - czyli odpowiedz prosta - SPRZEGLO.



MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Post autor: MistiqChild » wt cze 21, 2005 17:45

Wuzel pisze:na chlopski rozum trzeba sprawdzic sprzeglo. skoro silnik kreci a samochod nie jedzie to wina przeniesienia napedu z silnika na skrzynie - czyli odpowiedz prosta - SPRZEGLO.
Też mi się tak wydaje...tydzieńtemu wymieniłem linkę sprzęgła bo była na wyczerpaniu...to była jak dotąd moja pierwsza próba wymiany czegokolwiek w samochodach... Linka kosztowała 28zł wymiana kosztowała mnie 2 piwka bo po założeniu trzeba było ja wyregulowac a w tym pomógł mi kumpla ojciec... i właśnie podczas regulacji pojawiał się ten problem że gdy za mocno podkręciliśmy śrubki to samochód wył a toczył ise max 5km/h
Tak więc jeżeli linka jest juz w nienajlepszym stanie to proponuję od razu jej wymianę.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » wt cze 21, 2005 18:03

stawiam na sprzeglo , mozesz sprobowac podjedz do kraweznika kolami i proboj ruszac zaraz wyjdzie czy slizga sprzeglo ( jedna z metod :bigok: )



Awatar użytkownika
bartuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 21:58
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bartuch » wt cze 21, 2005 20:07

To może pomożecie mi w moim problemie? Otóz...
Na gazie jest ok - ciagnie jak trza. Na benzynce ma lepszy start :chytry: , lecz przy rozpedzaniu sie, najpierw na 2-ce, potem na 3-ce itd. 4 i 5 ciagnie do pewnego momentu a potem tak jak by chciał i nie mógł :crazy:
Jak wyczytałem wyzej moze byc to wina zaplonu. To by sie zgadzało bo mam chyba za wczesny - chodzi jeszcze po zgaszeniu:( Dodam, ze te objawy ma tylko na benzynie. CZy to tylko i wyłacznie wina zapłonu? Potwierdzacie moje przypuszczenia?



Awatar użytkownika
bartuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 21:58
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bartuch » śr cze 22, 2005 12:45

nikt nie pomoże??



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr cze 22, 2005 13:31

a sprawdzales ten zaplon jaki jest ??? jak nie to sprawdz , jak sam juz sie przekonales nie ma schematu napraw auta jak jest problem trzeba szukac , sprawdz zaplon bo trzeba wyeliminowac jak najwiecej bledow, pozdro



Awatar użytkownika
bartuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 21:58
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bartuch » śr cze 22, 2005 18:22

dzisiaj odebrałem auto od mechanika, powiedział, ze ustawił zapłon. Jednak objawy nie mineły... Nadal na benzynce 120 km/h i koniec i nawet na gazie stało sie podobnie. Zupełnie stracił moc.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr cze 22, 2005 18:42

sprawdz cisnienie kompresji na tlokach



Awatar użytkownika
bartuch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 21:58
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bartuch » śr cze 22, 2005 19:00

hmmm, to znowu musiałbym do mechaniora smigac... w różnych postach wyczytałem, ze moze to tez byc wina pompy paliwa - nie podaje wystarczajaco duzo paliwa. Jak sprawdzic czy pompa jest ok. tj. jakie powinna dawac cisnienie przy silniku 1,6 gaznik 89'?

aaa i dodam, że przy odpalaniu na benzynie pedał gazu zachowuje się podobnie do pedału hamulca czyli delikatnie opada nawet kiedy silnik rozgrzany



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 297 gości