problem z serwem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:08
- Lokalizacja: rzeszow
- Kontakt:
problem z serwem
prosze o rade mianowicie mam problem z hamulcami ; wymienione szczeki i klocki tarcze i bebny ok przejechane 800km a kul jak nie blokowalo to nie blokuje , i jeszcze jebno gdy auto chodzi na luzie i pompuje hamulcem to spadaja delikatnie obroty i silnik zaczyna przerywac , czy to uszkodzone serwo prosze opomoc . z gory dzieki [golf 1.6b z 95 bez ABS]
- tomyart
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
to raczej normalny objaw. Serwo sprawdz w nastepujący sposób: nacisnij kilka razy hamulec i trzymając noge na hamulcu odpal samochod, pedał powinien opaść (dosć wyraznie) jak tak masz to powinno byc okasia_wacek pisze:jeszcze jebno gdy auto chodzi na luzie i pompuje hamulcem to spadaja delikatnie obroty i silnik zaczyna przerywac
Ostatnio zmieniony pt wrz 07, 2007 19:11 przez tomyart, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:08
- Lokalizacja: rzeszow
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:08
- Lokalizacja: rzeszow
- Kontakt:
A kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy??? Powinno sie wymieniać co 60tys lub co dwa lata. Może masz juz mieszanke pół na pół z wodą?? Jeżeli obroty Ci spadaja mocno to masz gdzieś nieszczelność serwa. Sprwadź przedód podciśnienia który idzie od kolektora do serwa. Sazwyczaj w serwie może luźno "siedzieć" i trezba to uszczelnić, Sprawdź zawór zwrotny na przewodzie od serwa i może puszczać uszczelka na tłoczku od strony pedałów. Kolejna rzecz to moze wymieniałeś klocki i musza się dotrzeć. Wymień również gumowe przewody hamulcowe kół przednich (wchodzą do zacisku hamulca) Ze starości mogą pod wpływem ciśnienia pęcznieć. Co 5 la powinno się oczyścić zacisk i wymienić teflonowe prowadniki (polecam oryginalne!! z ASO robisz to raz na 5 lat!!!) to pozwoli uniknąc zapiekania się zacisku na prowadnicy. A co z korektorem siły hamowania??? Może za mocno odcina tył i trzeba wprowadzic korektę aby tył mocniej hamował. Ja też kiedyś hamowałem tylko przodem gdyż miałem uszkodzony korektor. Jak wymieniałem całą belke z korektorem to po tej operacji staje w miejscu (wcześniej hamując tylko przodem często się grzał i szybko zużywal klocki) Polecam również tarcze Brembo i klocki ferodo a na tył bembny lukas i szczeki ferodo. Od wymiany przejechałem z 60 tys km i nie mam żadnych problemów.
Tomek Dx
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:08
- Lokalizacja: rzeszow
- Kontakt:
A kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy??? Powinno sie wymieniać co 60tys lub co dwa lata. Może masz juz mieszanke pół na pół z wodą?? Jeżeli obroty Ci spadaja mocno to masz gdzieś nieszczelność serwa. Sprwadź przedód podciśnienia który idzie od kolektora do serwa. Sazwyczaj w serwie może luźno "siedzieć" i trezba to uszczelnić, Sprawdź zawór zwrotny na przewodzie od serwa i może puszczać uszczelka na tłoczku od strony pedałów. Kolejna rzecz to moze wymieniałeś klocki i musza się dotrzeć. Wymień również gumowe przewody hamulcowe kół przednich (wchodzą do zacisku hamulca) Ze starości mogą pod wpływem ciśnienia pęcznieć. Co 5 la powinno się oczyścić zacisk i wymienić teflonowe prowadniki (polecam oryginalne!! z ASO robisz to raz na 5 lat!!!) to pozwoli uniknąc zapiekania się zacisku na prowadnicy. A co z korektorem siły hamowania??? Może za mocno odcina tył i trzeba wprowadzic korektę aby tył mocniej hamował. Ja też kiedyś hamowałem tylko przodem gdyż miałem uszkodzony korektor. Jak wymieniałem całą belke z korektorem to po tej operacji staje w miejscu (wcześniej hamując tylko przodem często się grzał i szybko zużywal klocki) Polecam również tarcze Brembo i klocki ferodo a na tył bembny lukas i szczeki ferodo. Od wymiany przejechałem z 60 tys km i nie mam żadnych problemów.
Tomek Dx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości