Nagrzewnica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

eshaton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:10
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Nagrzewnica

Post autor: eshaton » pt wrz 07, 2007 14:33

Witam
Mam golfa mk4 1,8 20v GTI oraz klimatronik.

Wymienilem termostat przy pompie wody gdyz temp silnika nie osiagala wiecej niz 50 stopni.
Teraz po wymianie termostatu na nowy temp silnika szybko wzrasta do 90stopni ale wewnatrz zaczyna leciec cieplo dopiero po paru minutach od osiagniecia tych 90 stopni przez silnik.

Czy mk4 klimatronik nagrzewnica ma jakis swój termostat lub zawor?
Czy moze to normalne zachowanie ze najpierw grzeje sie silnik i dopiero potem srodek auta? Czy moze wina odpowietrzenia zle przeprowadzonego przez mechanika, ale zaznaczm ze zrobilem ok 500km wiec czy nie powinien sam sie odpowietrzyc?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt wrz 07, 2007 15:04 przez eshaton, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pilkozak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:45
Lokalizacja: Warszawa
Auto: mk4 R32
Silnik: BFH

Post autor: pilkozak » pt wrz 07, 2007 14:55

a ile autko ma nastukane km? jak często poprzedni wlasciciel wymienial plyn chlodniczy? bo w audi ojca jak kupil tez tak było, potem już ledwo co grzalo, wiec przeczyscil nagrzewnice woda pod cisnieniem i wylecialo sporo szlamu, od razu teraz ciepelko az milo.
po przejechaniu 500km zdazylo by sie odpowietrzyc i to z 10 razy.
możliwe ze jak zalewany był nowy plyn chlodniczy dostal bądź zruszyl sie jakis brud i przytkal kanaliki w nagrzewnicy



Awatar użytkownika
camels
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob mar 10, 2007 11:38
Lokalizacja: Ireland

Post autor: camels » pt wrz 07, 2007 22:45

witam
nie pamietam jak wyglada termostat w twoim aucie ale widzialem nie raz w innych modelach ze mechanik zalozyl odwrotnie termostat.a co do nagrzewania silnika podczas jego nagrzewania zanim sie nagrzeje do temperatury pracy jest otwarty obieg maly na ktorym jest tez nagrzewnica a dopiero pozniej otwiera sie termostat na obieg duzy i wtedy plyn chlodzacy krazy takze przez chlodnice.a co do nagrzewnicy nie ma ona zadnych dodatkowych zaworow.byc moze to przyczyna klap ktore otwieraja zimne i cieple powietrze.
pozdrawiam


camels

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 435 gości