Mk2 NZ Problem !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Mk2 NZ Problem !!!

Post autor: Brzoza Krk » ndz cze 05, 2005 12:59

Jechałem sobie dziś za miasto i w pewnym momencie zabrzęczała mi czujka od oleju i zaczęła migać kontrolka Zatrzymałem auto otworzyłem maskę i zaglądam.A tam wszystko *#cenzura#* olejem z tyłu-wyglądało to tak jakby wylało olej spod czujki ciśnienia oleju w głowicy,bo tam było mokro .Na bagnecie oleju poziom prawie zero,kupiłem nową czujkę założyłem i niby się nie leje jest sucho,stan oleju tez oka,ale wciąż brzęczy brzęczek i miga kontrolka-nie odrazu po zapaleniu a po dodaniu większej ilośći gazu.Co mogło jeszcze pójść?
Jak zrestetować kompa w silniku NZ-myślałem że to może odma ale ja mam przerwaną odmę i dmucha z niej więc się nie zatkała raczej.Będe wdzięczny za każdą pomoc...Idę teraz pod auto zobaczyć czy może stamtąd się gdzieś nie leje.


T o M

Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

doszliśmy do wniosku

Post autor: Brzoza Krk » ndz cze 05, 2005 20:01

że prawdopodobnie założyłem inny czujnik i stąd takie jaja sie dzieją...w moim silniku są dwa czujniki jeden z prawej drugi z lewej i założyłem prawdopodobnie zły czujnik od wysokich obrotów,który ma inne wskazania,kolor i parametry przez co kontrolka się świeci i właczxa brzęczek.Co o tym sądzicie??


T o M

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pn cze 06, 2005 00:33

Reset kompa sie robi poprzez odczepienie akumulatora na ok 20 min. Potem trzeba właczyc silnik i nie dodając gazu poczekać az sie wiatrak włączy.

Podobno tak sie robi :]



Awatar użytkownika
peterson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: czw lut 24, 2005 14:11
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: peterson » pn cze 06, 2005 00:39

ja znowu gdzies na forum czytałem ze trzeba przegazowac auto I tez nie wiem jak zrobic restart a mam taki sam silnik jak kolega 1.3 NZ Moze niech sie wypowie ktos kto sie na tym naprawde zna Pozdro


Piotrek

mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » pn cze 06, 2005 10:51

Też mam taki silnik,jak założyłem LPG zaczeły się problemy



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pn cze 06, 2005 11:20

reset kompa tu nic nie da. a jak sie jezdzi z "przerwana odma" masz to jakos zabezpieczone czy tak luzem to wisi.



Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Oki już wszytko oka

Post autor: Brzoza Krk » pn cze 06, 2005 16:44

Okazało się że założyłem inny czujnik-teraz po wymianie na czarny 1.2-1.6bara wszystko gra....a odmę mam przerwaną przed tym grzybkiem brakuje kawałka rurki ....zamierzam ją czymś zastąpić niebawem


T o M

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » pn cze 06, 2005 17:44

mamix4 pisze:Też mam taki silnik,jak założyłem LPG zaczeły się problemy
jaką instalke załozyłeś?



Awatar użytkownika
adix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn mar 28, 2005 10:08
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: adix » pn cze 06, 2005 19:38

Witam
Dziś miałem podobny przypadek, jak kupiłem auto to nie było w nim termostatu i wszystko grało jak należy, jakiś tydzien temu załozyłem termostat i naprawiłem wentylator, tak wiec wszystko jest ok jesli chodzi o chlodzenie. Dzis jade do pracy i temperatura silnika OK na 90 stopni sie trzymała, ale nagle zaczoł breczec i migala kontrolka oleju. Zatrzymałem sie i zagladam pod silnik, był goracy jak byk az wszystko strzelało, lukam na bagnet ale olej jest ok. Tak wiec sam nie wiem, olej był, woda w chłodnicy była, wentylator działa, temperatura na 90 stopni. Ale z tyłu głowicy chyba z pod czujnika cisnienia oleju zaczoł kapać olej może to z tym zwiazane. Jak wracałem z pracy(ok 30km) to wszystko juz było ok, nie załaczył się. Mam slinik 1.3 NZ wtrysk, moze ktos mi powie o co w tym chodzi.
Pozdrawiam adix0



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » pn cze 06, 2005 22:35

sluchaj a jak masz przerwany przewod od odmy to nie skacza ci obroty nie gasnie czy cos takiego?



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » wt cze 07, 2005 10:41

dioob pisze:
mamix4 pisze:Też mam taki silnik,jak założyłem LPG zaczeły się problemy
jaką instalke załozyłeś?
Instalka jest na Bingo S4



Awatar użytkownika
adix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn mar 28, 2005 10:08
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: adix » wt cze 07, 2005 19:57

Witam
Mi tak nieznacznie obroty skacza, ale zato jak jest zimny, jak go rano zapale to skacza dość znacznie i czasem zgasnie. Ale nie wiem co to jest ta ODMA pierwszy raz sie z tym spotkałem. Moze ktos mi to wyjasni co to moze byc z tym moim Mk2.
Pozdrawiam adix0



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » śr cze 08, 2005 11:29

Ja mam to samo,na LPG pływają mi wolne obroty.



Ktulu

Post autor: Ktulu » śr cze 08, 2005 11:50

hmmmm.... Pływające obroty - a może trza by wyregulować czujnik położenia przepustnicy :hmm: albo przydałoby sie wyczyścić przepustniczke... ("mówie" o otworkach tóż przy przepustnicy) lubią sie zatykać ale wtedy obroty totalnie wariuja ... :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości