Golfik gaśnie w czasie jazdy. Pomocy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GieTrzy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 13:33
Lokalizacja: Zamość

Golfik gaśnie w czasie jazdy. Pomocy!

Post autor: GieTrzy » pn wrz 03, 2007 13:40

Witam,
mam takie problemik ze swoim G3 :/ Mianowicie w czasie jazdy nagle spada z obrotów i gaśnie. Po czym próbuje odpalić i nic, tak jakby nie dostałał paliwa. Odczekam jakieś 10 minut i odpali bez problemu. Dzisiaj jechałem i znów mi zgasł, ale przekręciłem stacyjkę i od razu odpalił. Przejżdzałem obok mechanika i powiedziałem mu co się dzieje i on mówił, ze nie ma pojęcia co moze być przyczyną. Może wy mi pomożecie?
Zastanawiałem się czy to moze być wina alarmu ? Bo mam jakiś seświrowany alarm Autosonik, który piszczy gdy zamknę drzwi pilocikiem :/ Moze to alarm mi odcina dopływ paliwa ? Do tej pory zdarzyło mi się tak 5 razy, ze mi zgasł i zawsze po pewnym czasie odpalił bez problemu. Pomocy
Ostatnio zmieniony pn sie 04, 2008 16:17 przez GieTrzy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 03, 2007 14:14

GieTrzy pisze:Moze to alarm mi odcina dopływ paliwa ?
moze nie paliwo a zapłon Jak nie chce ci odpalic sprawdz czy masz iskrę na świecy



Awatar użytkownika
het
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob paź 08, 2005 15:28
Lokalizacja: Gołuchów koło Kalisza
Kontakt:

Post autor: het » pn wrz 03, 2007 14:39

Kolego miałem takie objawy w golfie mk2 i tam wina leżała po stronie palca i kopułki, także posprawdzaj na początek kable i świece w ciemnym garażu czy nie skacze po nich iskra a jak nie to tam szukaj przebicia.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2093406#2093406 - zapraszam do obejrzenia

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn wrz 03, 2007 15:04

Imobiliser, alarm, czujnik halla apratu zapłonowego.



Awatar użytkownika
GieTrzy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 13:33
Lokalizacja: Zamość

Post autor: GieTrzy » pn wrz 03, 2007 17:36

dziejo pisze:moze nie paliwo a zapłon Jak nie chce ci odpalic sprawdz czy masz iskrę na świecy
Zapłon chyba nie, bo nie widzę powiązania z tym, ze w czasie jazdy nagle gaśnie, alew moze się poprostu nie znam.

Jacenty85 pisze:Imobiliser, alarm, czujnik halla apratu zapłonowego.
Czy mógłbyś jaśniej wyjaśnić co powinienem zrobić, co sprawdzić ?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 03, 2007 17:42

GieTrzy pisze:Zapłon chyba nie, bo nie widzę powiązania z tym, ze w czasie jazdy nagle gaśnie,
a jesli chodzi o pomp.e paliwowa to widzisz powiązanie ????? no cóz zazwyczaj alarmy odcinaja zapłon ale moze ty masz inaczej dla pewności sprawdz wtedy czy masz iskrę
Ostatnio zmieniony pn wrz 03, 2007 17:43 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Warmiak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 12:31
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: Warmiak » pn wrz 03, 2007 18:28

Kable WN wymień na początek:)


My tu Gadu-Gadu a tam panienki stygną - mówi grabarz do grabarza

[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 03, 2007 18:33

Kable WN wymień na początek:)
niema sensu wymieniac najpierw trzeba sprawdzić zapłon czy w ogóle jest



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn wrz 03, 2007 19:28

Jak myslisz ze układ zaplonowy nie ma związku z tym, ze Ci auto gaśnie podczas jazdy to nie będę Ci opisywał procedury czynności sprawdzających. Najlepiej zrobisz jak pojedziesz do dobrego zakładu elektromechanicznego.

Uważam, że twój problem leży właśnie w tych elemntach (alarm, immo lub czujnik halla). To że nie mogłeś go odpalić przez jakiś czas ewidentnie wskazuje na czujnik halla aparatu zapłonowego ale równie dobrze możesz miec popsuty immobiliser. Jak masz dwa kluczyki to spróbuj pojeździć na drugim. Z tym, że nawet nie wiem czy ty masz immo bo nie podałeś rocznika. Jeśli nie masz to sprawa się zawęża do alarmu i czujnika halla.



Broda2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lut 19, 2007 18:27
Lokalizacja: Jarosław-Rabka

Post autor: Broda2005 » pn wrz 03, 2007 20:19

Witam kolegów, może być jeszcze jedna opcja, o ile jest to silnik benzynowy, a jest to przekaźnik sterujący silnikiem, zdarzyło mi się to wiec wiem, a także jednemu z kolegów na forum. Identyczne objawy mogą wskazywac na wszystkie przypadki jakie koledzy wymienili, ale idąc od najtańszego to jest: przekaźnik 25-45 zł, stacyjka(mało prawdopodobne) 10-90 zł, czujnik halla ( w aparacie zapłonowym lub czujnik położenia wału korbowego bo też czytałem o takich przypadkach) od 120-180 zł. Ale jak powiedział Jacenty85 pojedź do dobrego zakładu elektromechanicznego w twojej okolicy, napewno na forum znajdziesz jakis adresik, powiedz jaką masz przypadłośc a fachowiec napewno znajdzie przyczyne. Pozdrawiam Piotrek



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn wrz 03, 2007 21:26

Tak masz racje o tym przekaźniku. Zapomniałem dodać.



Awatar użytkownika
GieTrzy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 13:33
Lokalizacja: Zamość

Post autor: GieTrzy » pn wrz 03, 2007 22:12

Dziękuję wszystkim za pomoc. Pewnie tak zrobię, ze sie wybiorę do dobrego elektromechanika.
Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam wszystkich!

P.S. Rocznik mojego Golfa to 1993 (dokładnie w lutym była pierwsza rejestracja) i niestety posiadam tylko jeden kluczyk :/



Awatar użytkownika
het
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: sob paź 08, 2005 15:28
Lokalizacja: Gołuchów koło Kalisza
Kontakt:

Post autor: het » pn wrz 03, 2007 22:26

GieTrzy pisze:P.S. Rocznik mojego Golfa to 1993 (dokładnie w lutym była pierwsza rejestracja) i niestety posiadam tylko jeden kluczyk :/
Pewnie w lutym 1993 była pierwsza rejstracja a rocznik może być 1992. Kumpel ma starego mesia 190 wyprodukowanego w 1984 a data pierwszej rejstracji to 1988.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2093406#2093406 - zapraszam do obejrzenia

suselu7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sie 27, 2007 21:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: suselu7 » wt wrz 04, 2007 08:51

Miałem to samo w golfie III z 96r. Winny był czujnik temperatury płynu w chłodnicy. Pokazywał ciągle że płyn jest zimny i to załączało ssanie. Wtedy świece mu zalewało, gasł i nie chciał zapalić. Po paru minutach zapalał jak nowy :)
To zdażało się tylko przy jeżdzie po mieście, w trasie jakoś dawał sobie radę...
Żeby całkiem problem wyeliminować warto już wymienić też te pozalewane świece i do kompletu kable, kopułkę i palec - te 3ostatnie rzeczy to grosze kosztują.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości