VR6 2.8 bezyna + gaz chyba nie pali na wszystkie cylindry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VR6 2.8 bezyna + gaz chyba nie pali na wszystkie cylindry
Witam,
po kolejnej dlugiej (500km) podrozy zgasilem auto i odpalilem ponownie po 10 min i silnik dziwnie zaczal pracowac, pali jak zwykle (za 2-3 razem, bo od dluzszego czasu mialem z tym problemy, ale po odpaleniu pracowal super). No a teraz pali jak by na 5 cylindrow tylko. Co sprawdzic i co moze byc przyczyna?
Swiece nowe - zalozylem z 1000km temu, a z ta nierowna praca to tak nagle sie stalo - i nie wiem co to moze byc? Nawet jak przegazuje to nadal jest to damo, nie tylko po odpaleniu.
Mam swoje podejzenia ale nie chce pisac zeby nie sugerowac.
Ogolnie auto jezdzi super - stan jest bardzo dobry (20 000km w 4miesiace i tylko olej + klocki i tarcze tyl + swiece + filtry). Przebieg kolo 210 000km.
Dzieki wszystkim za pomoc!
po kolejnej dlugiej (500km) podrozy zgasilem auto i odpalilem ponownie po 10 min i silnik dziwnie zaczal pracowac, pali jak zwykle (za 2-3 razem, bo od dluzszego czasu mialem z tym problemy, ale po odpaleniu pracowal super). No a teraz pali jak by na 5 cylindrow tylko. Co sprawdzic i co moze byc przyczyna?
Swiece nowe - zalozylem z 1000km temu, a z ta nierowna praca to tak nagle sie stalo - i nie wiem co to moze byc? Nawet jak przegazuje to nadal jest to damo, nie tylko po odpaleniu.
Mam swoje podejzenia ale nie chce pisac zeby nie sugerowac.
Ogolnie auto jezdzi super - stan jest bardzo dobry (20 000km w 4miesiace i tylko olej + klocki i tarcze tyl + swiece + filtry). Przebieg kolo 210 000km.
Dzieki wszystkim za pomoc!
Równie dobrze możesz odpina po kolei kable od cewki (rozdzielacza zapłonu) po kolei na pracującym silniku i sprawdza który nie chodzi. Jeśli padła by cewka to nie działał by na minimum dwóch cyl. Zależy jeszcze jaki masz zapłon czy moduł czy cewka. Jeśli na cewkę to sprawdz palec rozdzielacza i kopułkę, jak na moduł to padły by dwa gary. Więc napisz pierw jaki masz zapłon.
VR6 + STAG 300
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
a kable wymieniłeś??? słuchaj podjedź na diagnostyke gazu i sprawdż ale jak wymieniasz kable to odrazu świece i można kopułkę i palec. Jakie świce i kable masz Firma?? nie każde się nadają do gazu. Polecam NGK a coś z tańszych to Sentech silikonowe są dobre w swojej cenie
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
Dzieki wielkie!
1. Cewki nie mam (chyba Bo nie mam tez kopulki - a to chyba jest razem? Wydaje mi sie, ze mam modul zaplonowy - wiec jak by padl to chyba caly, a nie na jeden cylinder?
2. Sprawdze na ktory cylinder nie pracuje. Jak znajde to co wtedy robic?
Moim przypuszczeniem sa kable wysokiego napiecia - ale nie jestem pewien czy to moze byc przyczyna?
Dziekuje za pomoc!
[ Dodano: 03 Wrz 2007 09:39 ]
cewki nie mam - jest modul zaplonowy. czy tam cos mozna zrobic?
1. Cewki nie mam (chyba Bo nie mam tez kopulki - a to chyba jest razem? Wydaje mi sie, ze mam modul zaplonowy - wiec jak by padl to chyba caly, a nie na jeden cylinder?
2. Sprawdze na ktory cylinder nie pracuje. Jak znajde to co wtedy robic?
Moim przypuszczeniem sa kable wysokiego napiecia - ale nie jestem pewien czy to moze byc przyczyna?
Dziekuje za pomoc!
[ Dodano: 03 Wrz 2007 09:39 ]
kable wlasnie sa stare - i to uwazam za przyczyne - nie ma znaczenia czy pracuje na gazie czy na bezynie - jest to samo dokladnie. swiece sa nowe - ale nie wiem jakiej firmy bo zapomnialem zapytac w serwisie ostatnim razem.gtibodek pisze:a kable wymieniłeś??? słuchaj podjedź na diagnostyke gazu i sprawdż ale jak wymieniasz kable to odrazu świece i można kopułkę i palec. Jakie świce i kable masz Firma?? nie każde się nadają do gazu. Polecam NGK a coś z tańszych to Sentech silikonowe są dobre w swojej cenie
cewki nie mam - jest modul zaplonowy. czy tam cos mozna zrobic?
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
kolego wymień kabelki bo jak dasz nowe świece a stare kable to świeca nie dostaje tyle prądu co by chciala i po jakimś czasie ją też szlak trafi a jeszcze gaz !!! jak zrobileś dopiero 1000km to szybko kable wymień. Jka masz świece Boscha to może nie dać rady na gazie. Polecam ngkgreg10581 pisze:kable wlasnie sa stare - i to uwazam za przyczyne - nie ma znaczenia czy pracuje na gazie czy na bezynie - jest to samo dokladnie. swiece sa nowe - ale nie wiem jakiej firmy bo zapomnialem zapytac w serwisie ostatnim razem.
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
kable iświece powinno się co 20 tyś km wymienić na gazie. Kable niby nie ale tak jak pisalem sama wymiana świec nic nie da. Beru też są dobre ja uznaje ngkgreg10581 pisze:mialem plan kupic dzis kable, ale nie wiem jeszcze jakie? na e-bayu sa rozne, od 20 euro za komplet do 90 euro za komplet. Na co zwrocic uwage? Autem chce jeszcze jezdzic kolo 2 lat - co u mnie oznacza kolo 100 000km (duzo i nieduzo). Dzieki za pomoc!
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
uroki jazdy na gazie ja też tak mam kolego ale jak nic sie nie dzieje to spoko śmigaj ale jak coś to wiesz co ! wymianagreg10581 pisze:kable co 20 000km to bym zbankrutowal chyba ( kable kosztuje kolo 300zl, a ja 20000 niekiedy robie w 3 miechy (tak jak w te wakacje
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Dokladnie.Kup pozadne kable i jezdzij dopuki cos sie nie zacznie dziac.A na kablach BERU 40000 jak nie wiecej zrobisz z palcem w d.... nawet przy gazie.gtibodek pisze: uroki jazdy na gazie ja też tak mam kolego ale jak nic sie nie dzieje to spoko śmigaj ale jak coś to wiesz co ! wymiana
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
no to git ))
ale i tak powiem szczerze, ze takiego auta jeszcze nie mialem - pociskam ciagle po autostradach w europe - raz na 2 tygodnie najczesniej ostatnio pekalo 2-3000km i luz. alpy, morze, etc... wszystko dziala, jestem pod wrazeniem, ze 11letnie auto moze tak dzialac! kolejne autko to bedzie jakis Golf 4, najchetniej R32, ale pewnie skonczy sie na jakims GTI
ale i tak powiem szczerze, ze takiego auta jeszcze nie mialem - pociskam ciagle po autostradach w europe - raz na 2 tygodnie najczesniej ostatnio pekalo 2-3000km i luz. alpy, morze, etc... wszystko dziala, jestem pod wrazeniem, ze 11letnie auto moze tak dzialac! kolejne autko to bedzie jakis Golf 4, najchetniej R32, ale pewnie skonczy sie na jakims GTI
- gtibodek
- szybki i wściekły
- Posty: 409
- Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
- Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
- Kontakt:
jest moc i marka więc sie śmiga. Pozdrowionka i wszystkiego naj z użytkowania VWno to git ))
ale i tak powiem szczerze, ze takiego auta jeszcze nie mialem - pociskam ciagle po autostradach w europe - raz na 2 tygodnie najczesniej ostatnio pekalo 2-3000km i luz. alpy, morze, etc... wszystko dziala, jestem pod wrazeniem, ze 11letnie auto moze tak dzialac! kolejne autko to bedzie jakis Golf 4, najchetniej R32, ale pewnie skonczy sie na jakims GTI
Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 229 gości