NZ szarpie przy przyspieszaniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

NZ szarpie przy przyspieszaniu

Post autor: damianosxl » ndz wrz 02, 2007 11:18

Witam! Odkryłem w mojim golfie taką rzecz jak regulator ciśnienia paliwa. Mam pytanie czy padnięty regulator ciśnienia paliwa moze być przyczyną szarpania przy przyspieszaniu czy może cos innego? Mechanik stwierdzil ze jest za male cisnienie paliwa i kazal wyminic pompe.Pompe paliwa wyminilem,wtryski tez są Ok ale i tak szarpie tak jak by nie dochodzilo paliwo. Czy można go jakoś podkręcić zeby zwiekszyć ciśnienie?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 02, 2007 14:01 przez damianosxl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » pn wrz 03, 2007 07:05

damianosxl odpal silnik i zdejmij z regulatora ciśnienia przewód podciśnieniowy. Jeśli regulator ciśnienia paliwa masz uszkodzony (przerwana memebrana) to ci rzuci paliwem przez wyjście na podciśnienie.
A czy przy wymianie pompki paliwa wymieniłeś filtr paliwa? Jaką pompkę paliwa zamontowałeś? Nową czy używaną? Może być zasyfiony jeszcze smok zasysający paliwo w zbiorniku, wtedy i pompka nie napompuje jak za mało będzie zasysać.


VWpower Golf

Awatar użytkownika
damianosxl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: damianosxl » pn wrz 03, 2007 20:12

GENE pisze:damianosxl odpal silnik i zdejmij z regulatora ciśnienia przewód podciśnieniowy. Jeśli regulator ciśnienia paliwa masz uszkodzony (przerwana memebrana) to ci rzuci paliwem przez wyjście na podciśnienie.
A czy przy wymianie pompki paliwa wymieniłeś filtr paliwa? Jaką pompkę paliwa zamontowałeś? Nową czy używaną? Może być zasyfiony jeszcze smok zasysający paliwo w zbiorniku, wtedy i pompka nie napompuje jak za mało będzie zasysać.
Dzięki. Sprawdzilem regulator i jest chyba dobry nie wyrzuca paliwa ale cos syczy z niego jakies powietrze jak jest normlanie wszytko podłaczone. Pompa paliwa jest nowa(zamiennik o tym samym numerze na gwarancji) smok tez jest nowy i filtr tez wyminilem na Bosch nowy. Pompuje dobrze wszytko.Przyczyna bedzie gdzieś przy silniku,regulator,wtryski.... Mam pytanie czy przy wielopunktowym wtrysku reguluje sie tez mieszanke bo moze to tez byc przyczyną. Zapłon mam wyregulowany do lampy stroboskopowej.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 03, 2007 20:28

damianosxl pisze: czy przy wielopunktowym wtrysku reguluje sie tez mieszanke
akurat w tym tak, zostaje ci jeszcze przepływomierz do sprawdzenia, szczelność calości bo ten ten syk mi się nie podoba, dalbyś jeszcze sprawdzoić jakiemuś mechanikowi ciśnienie paliwa na wtryskiwczach zanim dalej będziesz się martwił.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 429 gości