witam!!!
mam problem z moim mk2
chodzi o to ze po wymianie klocków hamulcowych przednich pedał zaczął "wpadać w podłoge" myslałem ze to przez pompke która ciekła... wymieniłem ją... to samo sie dzieje. pare razy podpompuje i jest twardy ale po chwili znowu wpada w podłoge. wymieniłem cylinderki też nic. odpowietrzaliśmy juz wiele razy i dalej to samo. tylko włącze silnik i pedał wpada. dodam ze przy hamowaniu spadaja obroty silnika czego wcześniej nie było....
prosze o pomoc
zapowietrzone hamulce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zapowietrzone hamulce
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 01:29
- Lokalizacja: Płońsk
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 01:29
- Lokalizacja: Płońsk
Pompke powinno sie odpowietrzac podczas zakladania, teraz to raczej za pozno pewnie masz powietrze w przewodach. Moze sprobuj odpowietrzac wszystkie kola co kilka dni moze bedzie dobrze po kilku razach. Odpowietrzaj zawsze najpierw kolo najdalej polozone od pompy (tylne prawe), konczonc na tym najblizej pompy (przednie lewe). Albo mozna sposcic plyn i nalac nowy odpowietrzajac przy tym (ja tak zrobilem po wymianie pompki w polonezie i bylo OK). A pompke odpowietrzalem tak: zalewalem plyn do zbiorniczkow i jedna osoba trzymala nacisniety hamulec a druga dokrecala rurki dopiero jak zaczol leciec plyn z pompy. Jak pompke zakladali w warsztacie to powinni to wiedziec.
Ostatnio zmieniony sob wrz 01, 2007 18:22 przez jarekwolijn, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 01:29
- Lokalizacja: Płońsk
Odpowiedziales sobie na pytanie. Jak masz twardy pedal hamulca to penie serwo padlo i dostaje sie "dzikiego" powietrza do kolektora (spadajace obroty). Mozesz sprawdzic serwo w nastepujacy sposob: na zgaszonym silniku za pompuj kilka razy hamulcem i przytrzymaj, nastepnie odpal silnik i zobacz czy pedal choc troche ustapi, jesli nie to serwo do wymiany, jak tak to moze jednak nie serwo i trzeba szukac dalej. Serwo kupisz na szrocie ja w tamtym roku zaplacilem za serwo i pompe do Golfa MK1 40PLN, do MK2 pewnie bedzie podobnie. Nie wiem czy w sklepie dostaniesz serwo.jagr14 pisze:dostało sie płunu do serwo i zerzarło tą membrane co jest w środku....
Jeśli pedał jest miękki, to nie serwo. Masz bębny z tyłu, czy tarcze? Sprawdź klocki, czy zaciski trzymają (na to jest kilka sposobów), jeśli masz bębny to sprawdź cylinderki, czy nie ciekną. Ja miałem problem polegający na tym, że w cylinderkach z tyłu nie było odpowietrzników, więc nie dało się ich do końca odpowietrzyć. A jeśli masz tarcze z tyłu, to sprawdź tam też zaciski. Może coś masz z nimi nie tak.
Everyone dies. Not everyone lives.
Jak cylinderki mogły być mokre po odpowietrzaniu? Przecież odpowietrznik jest na zewnątrz bębna..jagr14 pisze:no właśnie cylinderki są już wymienione (jak sie okazało nie potrzebnie) mechanik otworzył bemben i powiedział że ciekną bo są mokre. ja je wymieniłem i to samo sie dzieje a były mokre bo były odpowietrzane pare godzin wcześniej....
A z tym się nie zgodzę.stempel72 pisze:Poprostu przód po naprawie musi się ułoży i przez kilka dni masz słabsze heble, potem zacznie to wracac do normy.
Dobra, jak odpowietrzasz heble, to schodzi całe powietrze? W każdym kole? A jak stoisz z bębnami? Może się wytarły i już nie mają odpowiedniej średnicy? Podobnie tarcze - proste?
Everyone dies. Not everyone lives.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 282 gości