Przeróbka H4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tommy06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 03, 2005 02:52
Lokalizacja: B-B

Przeróbka H4

Post autor: tommy06 » ndz cze 05, 2005 10:52

Witam

Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 23:23 przez tommy06, łącznie zmieniany 1 raz.



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Re: Przeróbka H4

Post autor: wojteks » ndz cze 05, 2005 11:29

tommy06 pisze:Witam

Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??
Jak sobie przerobiłeś lampy opisz dokładniej. na H4 jest tak, że sygnał błyskowy może zapalić się razem z krótkimi a jak włączysz długie to krótkie gasną. tak ma być.

Jeżeli WYMIENIŁEŚ lampy na np 2xH1 to jest potrzebna modyfikacja przełącznika świateł czyli zwarcie styku krótkich do zasilania przychodzącego z wyłącznika świateł aby krótkie świeciły ciągle albo montaż przekaźnika który to zrobi.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz cze 05, 2005 11:35

W Golfie GTI Mk3 (podwójne lampy) mojej żonki tak właśnie jest jak zrobiłeś. 4 żarówy to już spore obciążenie. Co prawda dużo się na długich nie jeździ.
Natomiast do Vento włożyłem H4 90/100 W. Naprawdę super sprawa. W każdym razie dla mnie. Kierowcom przede mną nie zazdroszczę :)



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz cze 05, 2005 11:51

Paweł Marek pisze:W Golfie GTI Mk3 (podwójne lampy) mojej żonki tak właśnie jest jak zrobiłeś. 4 żarówy to już spore obciążenie. Co prawda dużo się na długich nie jeździ.
Natomiast do Vento włożyłem H4 90/100 W. Naprawdę super sprawa. W każdym razie dla mnie. Kierowcom przede mną nie zazdroszczę :)
w MK3 GTI fabrycznie są lampy 2xH1 i nic nie trzeba przerabiać (ewentualnie można przekaźniki zamontować) aby krótkie świeciły razem z długimi.

co do H4 90/100W to mogą pękać szkła i niszczą się lustra (szybko się starzeją), też tak miałem ale wróciłem do normalnych H4, podstawa to dobra lampa a nie podróba z chin.



tommy06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 03, 2005 02:52
Lokalizacja: B-B

Post autor: tommy06 » ndz cze 05, 2005 13:07

wojteks pisze:
Jak sobie przerobiłeś lampy opisz dokładniej. na H4 jest tak, że sygnał błyskowy może zapalić się razem z krótkimi a jak włączysz długie to krótkie gasną. tak ma być.
Wiem że tak jest z H4, ja potrzebuje coś jakby instalacji do H7 . U mnie dokładnie jest tak : mam założoną soczewkę bi xenonową czyli włączam mijania zapala sie przetwornica i xenon świeci mrugam długimi to działa elektromagnes który obniża przesłonę i świeci długimi. Ale jak włączam długie na stałe to wyłączają mi sie mijania czyli i przetwornica i nic nie świeci ...:-( Ktoś mi kiedyś powiedział że można połączył 2 kabelki w przełączniku długich i będzie działać jak powinno.



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz cze 05, 2005 13:34

kolorów przewodów nie znam ale szukałbym na który przewód w kostce przychodzi plus z wyłącznika świateł (w pozycji światła) potem sprawdził gdzie podać plus aby zaświeciły krótkie i zewrzeć te kable razem.

najlepiej zrobić to żarówką podłączoną do masy i badać kostkę przełącznika świateł



tommy06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 03, 2005 02:52
Lokalizacja: B-B

Post autor: tommy06 » ndz cze 05, 2005 19:32

Dzięki bede próbował.



Awatar użytkownika
Jotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: Golf 4 Variant

Jak powinny działac światła w MK3?

Post autor: Jotka » sob sty 26, 2008 20:40

Moje pytanie jest następujące: czy jest to prawidłowe, aby światła długie świeciły razem z krótkimi? Miałem H4 50/65, które zmieniłem na H4 90/100. Jedne i drugie żarówki świecą w ten sam sposób. Krótkie świecą same, a długie razem z krótkimi. Tego nie było w Golfie I, który miałem poprzednio, tam krótkie gasły po przełączeniu.
Boję sie o lampy, że mogą nie wytrzymać.
Pozdrawiam


Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob sty 26, 2008 20:58

wystarczy wsadzić zworke w skzynke z bezpiecznikami i po problemie zaraz poszukam linka do tematu



greg

Post autor: greg » sob sty 26, 2008 20:58

Jotka pisze:czy jest to prawidłowe, aby światła długie świeciły razem z krótkimi?
zależy od rozwiazania można tak i można osobno - jak kto woli,
Jotka pisze:które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to

[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 8:01 pm ]
tommy06, najprościej poprzez zworkę w skrzynce przekaźników/bezpieczników



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » sob sty 26, 2008 21:02

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299 nie dos że najprościej to najmniej kłopotliwie :grin:



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob sty 26, 2008 21:04

greg pisze:Jotka napisał/a:
które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to
Dokładnie. Fantastyczne podejście "nie ważne co widzą inni ważne co widzę JA" Z takim podejściem to można cały czas na długich jeździć.



Awatar użytkownika
Jotka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
Lokalizacja: Pomorskie
Auto: Golf 4 Variant

Post autor: Jotka » sob sty 26, 2008 21:31

jhosef pisze:
greg pisze:Jotka napisał/a:
które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to
Dokładnie. Fantastyczne podejście "nie ważne co widzą inni ważne co widzę JA" Z takim podejściem to można cały czas na długich jeździć.
Dziękuję za odzew.

Rozumiem wasze obawy, ale nie moc świecenia, ale ustawienie świateł ma znaczenie, a o to dbam, jak niestety niewielu. Sprawdzałem, jadąc powolutku samochodem syna (syn jechał moim) i nie raziły, a przecież o to w tym chodzi, żeby widzieć i nie razić. Nie rażą mnie mocne światła, ale źle ustawione, zwykle w "Maluchach", a te nie można posądzać o mocne żarówki.
Chcę jedynie, aby wyłączały się krótkie światła, gdy zmieniam na długie, ponieważ wtedy te długie źle oświetlają dalszą odległość. Może to dobre przy mgle, ale po to są dodatkowe halogeny przeciwmgielne.
Chcę być dobrze zrozumiany i sam zrozumieć; żeby zgasły krótkie przy zmianie na długie, zworkę należy włożyć, czy wyjąć?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 21:38 przez Jotka, łącznie zmieniany 1 raz.


Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.

greg

Post autor: greg » ndz sty 27, 2008 00:07

Jotka pisze:Chcę być dobrze zrozumiany i sam zrozumieć; żeby zgasły krótkie przy zmianie na długie, zworkę należy włożyć, czy wyjąć?
wyjąć



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 243 gości