Przy wysokich obrotach szarpie silnikiem 1,3 NZ.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przy wysokich obrotach szarpie silnikiem 1,3 NZ.
Mam taki mały problem. Silnik na wyższych obrotach chce wyjść z poduszek. Max prędkość jaką mogę nim rozwinąć to 120km/h przez to że nie wchodzi mi na max obroty. I tu mam pytanie czy ktoś może miał takie objawy w 1,3 NZ . I drugie pytanie czy ktoś z was może rozbierał pompkę paliwa, tzn wyciągał sitko z pompki i wyciągał ze zbiornika czujnik poziomu paliwa ze smokiem?
Z góry dzięki za trafne sugestie.
Z góry dzięki za trafne sugestie.
VWpower Golf
david81 przepustnice czyściłem, porzewody podciśnieniowe mam powymieniane, układ węży od odmy też wymieniony i wpięty pod filtr powietrza (nie idzie bezpośrednio na wlot powietrza do przepustnicy, żeby nie wrzucało syfu z oleju), otwór od wlotu odmy zaślepiony, świece, kopułka, palec wymienione, przepływomierz podstawiany drugi orginalny, sondę lambda wypinałem (na wypiętej jest tak samo), poprawiłem styki przewodów zasilających silnik (altrnator-rozrusznik-akumulator).
Dodam że jak go kupiłem był strasznie zamulony i od początku szarpał silnikiem na wyższych obrotach. Po wykonaniu ww zabiegów i modernizacji przy silniku golfik zacząl jaździć lepiej i mniej palić. Jednak nie mogę usunąć szarpania silnikiem na wyższych obrotach, tak jakby miał za mało paliwa, albo raczej jakby następowało chwilowe odcięcie paliwa. Może dostaje za mało powietrza, bo w tym samym czasie jak silnik szaleje to i przepływomierz szaleje (ale przepływomierz podstawiałem drugi). Został mi więc układ zasilania paliwem i układ powietrzny do dokładnego sprawdzenia. Dodam, że czyjnik położenia przepustnicy jest prawidłowo wyregulowany.
Dodam że jak go kupiłem był strasznie zamulony i od początku szarpał silnikiem na wyższych obrotach. Po wykonaniu ww zabiegów i modernizacji przy silniku golfik zacząl jaździć lepiej i mniej palić. Jednak nie mogę usunąć szarpania silnikiem na wyższych obrotach, tak jakby miał za mało paliwa, albo raczej jakby następowało chwilowe odcięcie paliwa. Może dostaje za mało powietrza, bo w tym samym czasie jak silnik szaleje to i przepływomierz szaleje (ale przepływomierz podstawiałem drugi). Został mi więc układ zasilania paliwem i układ powietrzny do dokładnego sprawdzenia. Dodam, że czyjnik położenia przepustnicy jest prawidłowo wyregulowany.
VWpower Golf
witamGENE pisze:david81 przepustnice czyściłem, porzewody podciśnieniowe mam powymieniane, układ węży od odmy też wymieniony i wpięty pod filtr powietrza (nie idzie bezpośrednio na wlot powietrza do przepustnicy, żeby nie wrzucało syfu z oleju), otwór od wlotu odmy zaślepiony, świece, kopułka, palec wymienione, przepływomierz podstawiany drugi orginalny, sondę lambda wypinałem (na wypiętej jest tak samo), poprawiłem styki przewodów zasilających silnik (altrnator-rozrusznik-akumulator).
Dodam że jak go kupiłem był strasznie zamulony i od początku szarpał silnikiem na wyższych obrotach. Po wykonaniu ww zabiegów i modernizacji przy silniku golfik zacząl jaździć lepiej i mniej palić. Jednak nie mogę usunąć szarpania silnikiem na wyższych obrotach, tak jakby miał za mało paliwa, albo raczej jakby następowało chwilowe odcięcie paliwa. Może dostaje za mało powietrza, bo w tym samym czasie jak silnik szaleje to i przepływomierz szaleje (ale przepływomierz podstawiałem drugi). Został mi więc układ zasilania paliwem i układ powietrzny do dokładnego sprawdzenia. Dodam, że czyjnik położenia przepustnicy jest prawidłowo wyregulowany.
proponuje sprawdzić czujnik temperatury niebieski miałem podobne objawy...rozgrzej auto i wyłącz czujnik zobaczysz co bedzie się działo druga sprawa to przepływomierz może jest brudny warto w benzynie umyć go.
GENE pisze:fix123 przepływomierz wymieniałem na drugi oryginalny i objawy są takie same już pisałem, a czujnik jest sprawny. Po wypięciu na rozgrzanym silniku niebieskiej wtyki z czujnika niebieskiego lekko wzrastają obroty. Jest .
a masz obrotomierz po wyjęciu ile pokazuje ci obrotów po wyjęciu powinny one spaść a nie podnieść...dla pewności sprawdź czujnik miernikiem: 2000-3000 ohm na zimnym silniku a na cieplym 200-300 ohm. Jak walnie czujnik niebieski to słabo odpala na ciepłym silniku bo go zalewa i auto wiecej pali. Druga sprawa to sprawdziłeś sondę lambda? świece kopułkę palec przewody
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 15:54 przez fix123, łącznie zmieniany 1 raz.
Po zdjęciu wtyczki z niebieskiego czujnika obroty wzrastają. Jeśli na zimnym silniku na czujniku jest ookoło 2-3kΩ, a na ciepłym jest 200-300Ω i czujnik robi za ssanie, to jeśli się zdejmie wtykę z czujnika to mamy więcej niż 2-3kΩ, czyli podniosą się obroty.
Znalazłem ostatnio walniętą fajkę na świecy (przewody są nowe). VWpower był przez to mniejszy, ale i tak jeszcze nie pracuje jak MH.
Znalazłem ostatnio walniętą fajkę na świecy (przewody są nowe). VWpower był przez to mniejszy, ale i tak jeszcze nie pracuje jak MH.
VWpower Golf
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości