Nowa pompka i nadal nie chodzi na benzynie :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Nowa pompka i nadal nie chodzi na benzynie :/

Post autor: Yarecki » wt sie 28, 2007 14:43

Witajcie ponownie. Moj problem zaczal sie od tego ze spalila sie pompa paliwa, mam ja przed oczami jej nr to 1H0 906 091A nr bosch'owski 0 580 453 048. Kupilem nowy zamiennik z allegro MTM'a jego nr to 0 580 453 050 i 1H0 906 091, czy jest to na tyle znaczna roznica ze bedzie zle chodzic ? Podaje ona cisnienie 3 bary, moj mechanik powiedzial ze po malej przerobce pasowala w miejsce starej. Problem w tym ze nadal golfik nie chodzi na benzynie. Pale go z gazu, zapala tak jak trzeba i np jak w czasie jazdy na gazie przelacze na tryb benzyna to pompka nie podaje paliwa silnik stopniowo schodzi z obrotow i gasnie, a o zakreceniu silnika z benzyny tez mozna zapomniec. Jest to dla mnie tym bardziej dziwne z tego wzgledu ze slysze pracujacą "jęczącą" pompke w bagazniku ale paliwo do silnika najwyrazniej niedociera. Kolejna dziwna rzecza jest to ze musze jezdzic na wyjetym bezpieczniku od pompy paliwa bo pracuje ona non stop, niewazne czy przelacze na gaz czy benzyne. Gazownicy sprawdzali przekazniki gazowe i centralke i twierdza ze wszystko z nimi jest ok. Nie wiem gdzie moze lezec problem. Zastanawiam sie tez nad pewnym aspektem, poniewaz instalowalem w zimie alarm no i ma on funkcje ze rozlacza pompke i np. gdy alarm wyje to nie zapale samochodu (sprawdzalem) i moze cos tam sie pomieszalo z centralka. Dzwonilem dzisiaj do warsztatu gdzie montowali alarm i moj znajomy ktory jest wlascicielem twierdzi ze jesli by zwariowala centralka to byly by tez inne objawy a alarm dziala bez zarzutu, zamyka centralny, autom. domykanie szyb, uzbraja sie, wszystko tak jak bylo. Moze ktos z was cos podobnego przezywal lub tez moze sie domyslac co to moze byc bo nie wiem od czego mam zaczac. Jak zwykle rozpisalem sie niemilosiernie ale chce dac wam pelny obraz sytuacji :) Jazda na samym gazie naprawde mnie juz wykancza psychicznie :) z gory dzieki za wszelka pomoc. elo :)



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » wt sie 28, 2007 14:56

Moze odwrotnie polaczona. Ostatnio zmienialismy z kolega w Calibrze tez na MTM'a i w odroznieniu do oryginalu miala odwrotnie "+" i "-". Moze to pomoze. Objawy takie same, jeczala itp., ale auto za nic nie palilo.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 14:58 przez Bolo GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sie 28, 2007 16:30

to że pompa pracuje non stop na LPG to nroma, o ile się nie założyło specjalnego przekaźnika odcinającego ją.
Piszesz że silnik po przełączniu na benę nie gaśnie natychmiast tylko stopniowo toby świadczyło że coś tam jednak ta pompa podaje tylko za mało. Więc sprawdź tą biegunowość podłączenia, z tym że nie elektrycznego (bo wsuwki plus i minus na pompie mają różne średnice i nie wiem jak mozna się pomylić) tylko czy wężyki nie zostały zamienione przy pompie.
Potem sprawdź stan filtra paliwa, a jak dano nie wymieniałeś to po prostu zmień "w ślepo".
Potem orientacyjnie sprawdź czy jest ciśnienie paliwa we wtrysku. Po jeździe na gazie po prestudzeniu silnika żeby pożaru nie było wykręć wtryskiwacz rozruchowy i podaj mu napięcie na klrótko lub wyciąg regulator ciśnienia. Jak będzie porządny wytrysk paliwa to jakieś tam ciśnienie jest i trzeba będzie szukać dalej. Zajrzyj też do wężyka podciśnieniowego dochodzącego do regulatora ciśnienia paliwa czy nie ma w nim beny. Ma nie być, jeśli jest to regulator uwalony.

[ Dodano: Wto Sie 28, 2007 4:39 pm ]
1H0 906 091 pod tym numerem na stronie http://www.pompy.net/sklep,2130,,,02,,p ... -24-0.html są błędy, numer podany jest zarówno do jedno jak i wielopunktów. Więc zwróć uwagę jaką pompe kupiłeś. Ma mieć szar-kremowy plastyk pokrywy a nie czarny. W katalogu MTM odpowiednia dla Twojego auta ma oznaczenie Mpi, a nie Spi (te są do jednopunktu).
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 16:40 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Post autor: Yarecki » wt sie 28, 2007 18:45

Wiec po kolei: przekaznik odcinajacy pompke paliwa oczywiscie mam i dzialal do tej pory i wlasnie kurde to mnie zastanawia ze pompka caly czas chodzi, wydaje dzwieki najpierw tak ciagle iiiiiiiii a pozniej iiiiiiu iiiiiu iiiiiu iiiiiu :), a silnik gdy w czasie jazdy przelacze go na benzyne to wlasnie spadaja te obroty ale tylko do momentu gdy nie wcisne sprzegla, wtedy obroty "ciach!" na dol i gasnie, a gdy nie trzymam sprzegla i daje gazu, puszczam itd to zero reakcji nie widac. Filtr paliwa juz lezy od paru dni z tylu na siedzeniu, moze jutro go zmienie jak bede mial dostep do kanalu a jak nie to dopiero w piatek bo na ten dzien jestem umowiony z warsztatem. Z wtryskiwaczami wole sie nie bawic, ew. te węże przejrze

A pompka jest 3 bar na pewno no i symbole na niej tez sie zgadzaly.
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 18:47 przez Yarecki, łącznie zmieniany 1 raz.



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » wt sie 28, 2007 18:54

odłacz przy pompce powrót - daj wężyk do butelki i włacz silnik
normalnie - paliwo powinno wracać z powrotem po kilkunastu sekundach

jesli nie to wiadomo ... gdzies jest przytkane
np filtr paliwa ub regulator cisnienia z tylu przy silniku



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sie 28, 2007 19:41

zoso8894 pisze:po kilkunastu sekundach
natychmiast będzie wracać.
Yaro_88 pisze:przekaznik odcinajacy pompke paliwa oczywiscie mam i dzialal do tej pory i wlasnie kurde to mnie zastanawia ze pompka caly czas chodzi,
to jest do sprawdzenia może się spiekły w nim styki albo co, ale nie na tyle żeby wystarczajcy prąd puszczał i stąd kłopot.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 394 gości