Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000 obr/min silnik RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zmijek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:12
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000 obr/min silnik RP

Post autor: zmijek » pn sie 27, 2007 22:34

Witam, mam następujący problem, mój silnik często dziwnie sie zachowuje, zwiekszaja sie obroty do ok 2000 np gdy stoje na swiatlach lub w korku, (dosc dziwne zachowanie na biegu jałowym), dzieje sie tak przewaznie gdy silnik jest juz dosc rozgrzany. na zimnym rowno 900-1000, moj golf to 1.8 i monowtrysk silnik RP 1989r. przewody swiece nowe, nowa kopulka i palec w aparacie, wymienione przewody podcisnieniowe, silniczek krokowy tez wymieniony (używany), wczesniej miałem podobny problem z tym że obroty falowały od 1000 w dół nawet do 500 obr czasami nawet zgasł, znajomy przyspieszyl mi nieco zaplon aby podkrecic obroty i troche bylo lepiej, jezdzilem tak ok pol roku a teraz te wysokie obr. prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pn sie 27, 2007 22:56

witam ja tez mam RP-ka i tez sie tak samo zachowuje ale nawet do 4tys.mi trzymaja obroty i muwili mi ze silnik krokowy do wymiany i musze zakupic ale nowy i do czyszczenia przepustnice i tez dopiro sie to dzieje jak sie mocno nagrzeje

[ Dodano: 27 Sie 2007 23:15 ]
wysylam ci linka moze cos pomoze http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115698



Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Re: Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000 obr/min silnik

Post autor: rtk » wt sie 28, 2007 00:30

zmijek pisze:Witam, mam następujący problem, mój silnik często dziwnie sie zachowuje, zwiekszaja sie obroty do ok 2000 np gdy stoje na swiatlach lub w korku, (dosc dziwne zachowanie na biegu jałowym), dzieje sie tak przewaznie gdy silnik jest juz dosc rozgrzany. na zimnym rowno 900-1000, moj golf to 1.8 i monowtrysk silnik RP 1989r. przewody swiece nowe, nowa kopulka i palec w aparacie, wymienione przewody podcisnieniowe, silniczek krokowy tez wymieniony (używany), wczesniej miałem podobny problem z tym że obroty falowały od 1000 w dół nawet do 500 obr czasami nawet zgasł, znajomy przyspieszyl mi nieco zaplon aby podkrecic obroty i troche bylo lepiej, jezdzilem tak ok pol roku a teraz te wysokie obr. prosze o pomoc.
Sprawdz czy linka gazu na luz bo nie moze byc napieta. A powodem usterki moze byc nieszczelnosc podstawy wtrysku



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt sie 28, 2007 15:09

rtk:sorki ze tak wcinam ale mam pytanko bo u mnie wyglada tak jakby byla napieta???i czy jak wyslal bym zdjecie czy to cos da



Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » wt sie 28, 2007 18:47

majekMK2 pisze:rtk:sorki ze tak wcinam ale mam pytanko bo u mnie wyglada tak jakby byla napieta???i czy jak wyslal bym zdjecie czy to cos da
Z tego co wiem linka ma miec luz przy przepustnicy. Jak ja nocisniesz to niech chociaz 0,5cm sie ugnie. Jak juz ja zluzujesz wtedy zrob adaptacje przepustnicy



Awatar użytkownika
zmijek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:12
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: zmijek » wt sie 28, 2007 20:05

podstawe pod wtryskiem mam wymieniona nowa gumowa, ale sprawdze luz na lince, i napisze czy jest ok czy nie



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt sie 28, 2007 20:06

sprawdzalem i nie jest napieta wiec linka ok.a co to jest ta adaptacja przepustnicy???



Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » wt sie 28, 2007 20:28

majekMK2 pisze:sprawdzalem i nie jest napieta wiec linka ok.a co to jest ta adaptacja przepustnicy???
Znalezione przy pomocy opcji Szukaj :chytry:



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » wt sie 28, 2007 21:08

luknij tutaj..miaem podobny problem tylko ze inny silnik... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119092


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt sie 28, 2007 21:27

dzieki wam bardzo to jutro popatrze tak jak tam bylo napisane tylko jednego sie boje zeby wtrysku nie rozwalic przy odkreceniu tego



Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: rtk » wt sie 28, 2007 22:21

majekMK2 pisze:dzieki wam bardzo to jutro popatrze tak jak tam bylo napisane tylko jednego sie boje zeby wtrysku nie rozwalic przy odkreceniu tego
Jak nie rozkrecisz niczego wiecej poza tym co trzeba to nic sie nie stanie :bum:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 154 gości