Umarł KR ? mk2 GTI16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Umarł KR ? mk2 GTI16v
Dziś jadąć po mieście włączył mi sie brzęczyk i zaświeciła kontrolka od oleju. po ok 3 sekundach spod maski wydobył się klekot taki metaliczny. Zatrzymałem auto sprawdziłem olej i był na ponad połowie wskaźnika. Poczekałem chwile odpaliłem silnik pracował normalnie przejechałem kawałek to samo ale już bez brzęczyka . Silnik zaczął klekotać. Scholowałem samochód do domu i teraz co to może być ? i jakie mogą być koszta naprawy.
Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
bardzo czesto w kr sypie sie panewka na 3 lub 4 cylindrze. najczesciej spowodowane jest to chwilowym brakiem oleju przy duzych obciazeniach. tzn olej na ciasnym luku ucieka spod smoka pompy i idzie w uklad olejenia powietrze
zaczalbym od sprawdzenia pompy i tychze panewek.a co do glownych to zwroc baczna uwage na panewki 4 podpory walu korbowego przy wymianie - jest pewien "myk"
zaczalbym od sprawdzenia pompy i tychze panewek.a co do glownych to zwroc baczna uwage na panewki 4 podpory walu korbowego przy wymianie - jest pewien "myk"
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Bingo trafiłeś w 100% juro będę wiedział coś więcej w sprawie kosztów aż się boję:)GEORG pisze:Witam. Co do kosztów to nie mam pojęcia a co do tego klekotu to to mi zalatuje panewkami na wale korbowym a to już grubsza robota i koszty też nie będa małe.
Rozbierać oglądać sprawdzać mierzyć kasa wymieniać śmigać
Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości