wolne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sie 25, 2007 15:35

kudemac pisze:cos mu sie znuw poprzestawialo w taki sposob ze czym cieplejszy silnik to obroty spadaja i dochodzi do tego ze gasnie calkiem
Jesli na rogrzanym silniku to należy wyregulować zależnie co masz : gaźnik lub przepustnice nad wtrsykiem. Nei znam sie na wtryslkach ale gaznik to reguluje sie po lewej stronie gwintem i śruba na klucz 13mm. A kalibruje śrubą od skłądu mieszanki.
A wolne we strywku to reguluje bodaj silniczek krokowy. I tu pewnei nalezy szukac przyczyny. Nalezy sprawdzic czujnik temperatury.
:DD


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » ndz sie 26, 2007 17:40

prubowalem regulowac ta sruba na klucz 13 ale gaznik wcale nie reagule a ta sruba to jest ztylu za silownikiem trzypolozeniowym



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 26, 2007 17:57

Popatrzyłeś przed kręceniem tą śróbą czy trzpień tego siłownika styka się z cienką śróbką na woilnych obrotach przy ciepłym silniku?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » ndz sie 26, 2007 18:01

jak dobrze rozumie to ten trzpien z tu srubka co dotyka do takiej blaszki jak tak to styka sie z nia



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 26, 2007 20:56

Wkręcając tą śróbę 13-kę z tyłu wysuwasz bardziej trzpień siłownika, jeśli cienka śróbka dotyka do trzpienia to poprzez nią otwiera się trochę przpustnica, więc nie bardzo widzę możliwości żeby choć trochę obroty nie wzrosły. Chyba że skończył się już zakres regulacji?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kudemac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 07, 2005 00:42
Lokalizacja: świdnik
Kontakt:

Post autor: kudemac » pn sie 27, 2007 16:51

kolega pawel moze ma rysunek przedstawiajacy gaznik z poszczegulnymi podzespolami w jezyku polskim to by mi moze poslal



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 27, 2007 18:23

http://scirocco.hbd.pl/Pierburg2e2.pdf
ściąg to sobie (opcja zapisz jako jeśli IE nie otworzy)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tronic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt maja 09, 2006 15:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: tronic » pn sie 27, 2007 18:33

doslownie kilka dni temu byl na forum podobny temat, przyczyna byl brak zasilania na elektrozaworze. U mnie wystepowal taki sam objaw ( co prawda silnik 1.3 i 2e3), nie mozna bylo zapalic bez gazu, wolne byly tylko na ssaniu, w miare rozgrzewania spadaly az silnik gasl.


[img]http://vwforum.pl/edycje/function.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 423 gości