Za słaba skrzynia biegów do GTI 115 PS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pt sie 17, 2007 07:27

Skrzynka AUG montowana była w golf II prawie we wszystkich silnikach 1,8 (poza 75KM)... Poza tym w polo '96 w silniku 1,6 100KM


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sie 17, 2007 09:31

wiec szukm tez takiej skrzyni moze bedzie latwiej i taniej znalezc jezeli pasuje dzieki za podpowiedz.

[ Dodano: Pią Sie 17, 2007 09:48 ]
A moze jeszcze jakas skrzynia bedzie pasowac do silnika 2e juz wiem ze jest ACM CHE i AUG z mk2 a moze jeszcze jakies propozycje bo znalezc skrzynie do 2e taka jaka byla seryjnie za dobre pieniadze to jest straszne!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt sie 17, 2007 11:46

pusty pisze:nazwa GTI powinna do czegoś zobowiązywać producenta
i zobowiązuje, problem w tym ze producent nie projektował tego auta do palenia gumy na 1 biegu i skręconych kołach, chcesz szaleć załóż szperę


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pt sie 17, 2007 12:02

Marioo pisze:wiec szukm tez takiej skrzyni moze bedzie latwiej i taniej znalezc jezeli pasuje dzieki za podpowiedz.
No nie wiem czy tak łatwo ją znajdziesz, jest to skrzynia o krótszych przełozeniach niż seryjna z GTi więc chyba bardziej poszukiwana. Auto lepiej i szybciej przyśpiesza na poszczególnych biegach, np. drugi i trzeci bieg jest duzo krótszy.

Seryjna w GTi na trzecim biegu potrafi wycisnąć 145 a na tej AUG tylko 120. Więc i sprinty do setki dużo lepsze.


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sie 17, 2007 12:09

Szukam skrzyni jakiejkolwiek pasujacej do mojego silnika, wiec kazdy model skrzyni ktory mi ktos pisze to jest nowa szansa na znalezienie czegos sensownego, w sensownych pienadzach, a jezeli skrzynia aug byla montowana w wiekszosci 1,8 w mk2 to moze nie bedzie tak trudno, chyba ze jeszce jakiesj skrzyni szukac?



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt sie 17, 2007 12:21

Marioo pisze:Szukam skrzyni jakiejkolwiek pasujacej do mojego silnika, wiec kazdy model skrzyni ktory mi ktos pisze to jest nowa szansa na znalezienie czegos sensownego, w sensownych pienadzach, a jezeli skrzynia aug byla montowana w wiekszosci 1,8 w mk2 to moze nie bedzie tak trudno, chyba ze jeszce jakiesj skrzyni szukac?

chodzi o to ze w III 2E walek główny ma inna srednice i ilosc zebow niz
w innych np 1.8 czy dizlu
i gwarantuje ci ze i ta i druga bedzie chodzila byle dopasowac ja do sprzegla ,
albo kupic skrzynie od 1,8 razem ze sprzęgłem i podmienic

no i jak masz na linki skrzynie to nie wlozysz hydraulicznej
chyba ze jakies przeróbki dokonasz

a niestety te skrzynie do gti sa drogie sam nie wiem czemu
chyba za nazwe



Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » pt sie 17, 2007 12:31

Właśnie przy tej skrzyni AUG jeszcze do wymiany bedziesz miał tarcze sprzęgła bo ilość zębów na wałku głównym wynosi 24 a nie taj jak w oryginalnej od GTi 28.

Przekonałem się o tym dopiero gdy kupiłem tarcze sprzęgła pod skrzynie z GTi a tu niespodzianka, przy wymianie okazało się że potrzebuje tej na 24 zęby.

Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sie 17, 2007 15:42

aha no to szukam dalej takiej jak ma byc, bo sprzeglo mam dobre i nie mam hajsu teraz na nowe,



Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » pt sie 17, 2007 15:51

Krokulec pisze:ja w swoim MKIII mam skrzynie z MKII o oznaczeniu AUG.
własnie takiej odpowiedzi oczekiwałem, a nie jak niektórzy pisali " zmień styl jazdy" dzięki kolego punkcik leci do Ciebie

[ Dodano: 17 Sie 2007 15:54 ]
a i jeszcze jedno sprzęgło masz takie jak w GTI 210 mm?? czy zmienione na 200mm?? bo rozumiem że wałek tez jest grubszy niż w tych słabszych silnikach?


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Krokulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: sob cze 25, 2005 13:20
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Krokulec » sob sie 18, 2007 00:06

Sprzęgło jest to samo jak w MKIII GTi czyli 210mm tylko ilość zębów w otworze wałka wynosi 24 a nie jak w GTi 28.

Więc wystarczy przy wymianie skrzyni zmienić tarcze sprzęgła na tą z 24 zębami.

Pozdrawiam


Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!

[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » ndz sie 26, 2007 18:49

Corvax pisze:
i zobowiązuje, problem w tym ze producent nie projektował tego auta do palenia gumy na 1 biegu i skręconych kołach, chcesz szaleć załóż szperę
otóż chcę Cię poinformować że nie paliłem gumy, a napewno nie non stop, tym bardziej już na skręconych kołach


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sie 27, 2007 00:52

Skrzynie biegów VW nie nalezą do najbardziej wytrzymałych w świecie, jednak gdyby były po prostu za słabe na forum było by mnóstwo tematów o tym - jednak nie jest tak że klękają one na potęgę, skoro komuś pada kolejna skrzynia w przeciągu krótkiego okresu czasu to należało by sie zastanowić czemu sie tak dzieje. Wszystkie przypadki wielokrotnego zniszczenia skrzyni o jakich słyszałem mogę podzielić na 2 grupy - jedna w której ludzie wiedzieli z jakiego powodu skrzynia notorycznie pada i drug,a w której panował pogląd ze skrzynie są po prostu za słabe.

115 czy 150PS przy stosunkowo niewysokim momencie obrotowym, to nie jest coś co niszczy skrzynie - kazda skrzynia potrafi paść - niezależnie czy auto ma 75 czy 150PS, 140 czy 320Nm.
pusty pisze:nazwa GTI powinna do czegoś zobowiązywać producenta
otóż pragnę Cie poinformować że nie w każdym GTI notorycznie padają skrzynie, mało tego nie w każdym TDI - a tu mają znacznie cięższe życie.
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 00:54 przez Corvax, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 378 gości