Na razie nici z wymiany tarcz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Na razie nici z wymiany tarcz

Post autor: dziechu » pt lip 07, 2006 11:17

Chcialem dzisiaj wymienic tarcze niewentylowane na wentylowane i okazalo sie ze... nie mozna. Wydawalo mi sie ze zaciski i oprawy zaciskow sa uniwersalne, tymczasem nie. Oprawa zacisku ma nad i pod klockami szczeline na tarcze ok. 16mm, tymczasem tarcze wentylowane maja 20mm szerokosci. Wynika z tego ze musze tez wymienic oprawy zaciskow, mam nadzieje ze same zaciski nie. Nie wiem po co robili oprawyedy dla tarcz niewentylowanych, kiedy oprawy dla wentylowanych umozliwiaja zalozenie kazdej tarczy. Teraz szukam opraw zaciskow, na allegro chyba nie ma... Ma ktos doswiadczenie w tej sprawie?

[ Dodano: 07 Lip 2006 11:19 ]
P.S. Jak wcisnac tloki zaciskow? na sile czy jest jakas metoda (krecenie itp)?
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 10:16 przez dziechu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » pt lip 07, 2006 11:42

przedni czy tylni tłoczek;>??? :food:



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt lip 07, 2006 11:43

Tak patrze do ETKI, mam hamulce Lucas z tarczami 256mm - czy wogole w tych hamulcach mozna stosowac tarcze wentylowane? Moze musze wymienic wszystko???

[ Dodano: 07 Lip 2006 11:43 ]
przedni



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » pt lip 07, 2006 11:46

kolego jak masz zacisk przykrecony do zwrotnicy to wkładasz mocny wkretak lub jakas plaska lyszke i wciskasz go troszke od zewnetrzenego klocka i reszte od wewnetrznego mozesz tez uzyc rurochwytu i złapac za tłoczek i obudowe zacisku i wcisnac go do srodka:)



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt lip 07, 2006 11:48

dzieki



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lip 07, 2006 11:59

dziechu, musisz wymienic jarzma - zacis zostaje ten sam - szukaj jarzm od wentylowanych 256mm


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt lip 07, 2006 15:52

Wiem, problem w tym ze ani na allegro, ani na zlomowiskach, nigdzie nie moge znalezc, pewnie w sklepie zazycza sobie 100zl. za szt.

[ Dodano: 07 Lip 2006 16:25 ]
No tak, bylem w sklepie. Jedna sztuka ponad 600zl. :kupa:

[ Dodano: 07 Lip 2006 17:56 ]
Kurde, ETKA pokazuje ze nie tylko jarzma sa inne ale i zaciski - dla tarcz wentylowanych (20mm) z koncowka AX a dla niewentylowanych (13mm) BX. Chyba sie wtrabilem z tymi tarczami i przerobka bedzie bardziej skomplikowana i kosztowna:(



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » ndz sie 26, 2007 15:36

No i jak tam dziechu, udało się? Pytam bo też noszę się z zamiarem zakupienia tarcz wentylowanych i przyda się kilka cennych uwag :-).

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
Jaco85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 12:51
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Jaco85 » ndz sie 26, 2007 16:09

krisvw, dokłądnie :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sie 27, 2007 00:33

Podsumowując - do wymiany niewentylowanych na wentyle w 1Z potrzebujecie jarzm z auta które miało tarcze wentylowane 256mm - zacisk pozostaje stary - do tego klocki dla tarcz wentylowanych i wszystko gra.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 383 gości