Po roku uzytkowania wyjalem gaz. Nie wiem czy to wina montazu,samej instalacji, regulowania. Po prostu nie wiem ale wiem jedno ze zalozylem go w padzierniku 2006 i gdzies do czerwca tego roku wszystko bylo ok,a pozniej sie zaczelo. Rozwalona obudowa filtra powietrza. Zamiennikow z tego co sie dowiedzialem brak. Na szrotach tez nic. Nowa w ASO 400zl. Ogolnie spalanie LPG na trasie wynosilo ok. 12-13l przy czym 90% jezdzilem sam z lekkim bagazem. O spalaniu w miescie nawet nie wspominam. Regulowalem ustrojstwo od czerwca juz 4 razy i zero efektow.Nie wiem czy to wina gazu ale prawdopodobnie tez szlag trafil ECU. Do 2500 rpm auto po prostu nie jedzie,dusi sie, przy dodawaniu gazu szarpie w calym zakresie obrotow, a malo tego obroty sie koncza na 5000
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Po wyjeciu gazu wystepuja objawy takie jak opisalem wyzej a dodatkowo jak np. zapale auto to obroty wchodza na 2000-2200 i baaaardzo powoli opadaja do poprawnej wartosci. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy goracy. To samo sie dzieje np. na swiatlach jak dam na "luz" (chociaz nie zawsze i to tez jest dziwne). No i spalanie Pb tez wzroslo o ok. 2l w porownaniu do stanu przed zalozeniem LPG. Bylem u czlowieka ktory mi podlaczyl auto pod kompa i nic nie wykazalo. Nie wiem czy to ma znaczenie ale program, ktorym mi sprawdzal byl chyba Boscha. Byl tez problem z falujacymi obrotami i gasnacym autem ale po wyczyszczeniu przepustnicy jest OK.
Wiem ze troche sie rozpisalem ale juz sam nie wiem co robic. Jak go oddam do ASO i to rzeczywiscie blad sterownika no to wiadomo jakie beda koszta nowego w ASO. Jak jeszcze mozna sprawdzic co mu dolega bo mi sie juz pomysly koncza?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
P.s. Jesli to ma jakies znaczenie to instalka byla II generacji.
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 10:54 ]
Podbijam temat i mam pytanie. Czy moze to byc sonda Lambda? I czy jakby bylo cos z nia rzeczywiscie nie tak to by wyszlo po podlaczeniu do kompa?