G60 spadek mocy Pytanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

G60 spadek mocy Pytanie

Post autor: Gitek » pt mar 11, 2005 11:32

Yo ludzie przedstrawie moja sytuacje

Podczas uzytkowania okazalo sie ze kompresor trzeba zregenerowac wic zostal on wyslany do lekarza i gdy powrucil wszystko bylo oki ale po pewnym okresie okazalo sie ze simeringi puscily wiec zostal odeslany na gwarancje miedzy czasie znac o sobie daly popychacze hydrałliczne wiec zostaly wymienione z paskiem rozrzadu i od tego czasu znacznie sie pogorszylo. Mianowicie samochod zachowuje sie tak jak by go cos trzymalo i dopiero gdy wejdzie na jakies 4500obr 5000obr dostaje kopa co jest dla mnie dziwne bo wczesniej tak nie bylo wczesneij ciagna rowno. Aha mam zamontowany zestaw stage1 chip do 6800 i kolko na kompresor 68mm. Prosze o powazne wypowiedzi z gory dziekuje i Pozdrawiam



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1831
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt mar 11, 2005 12:04

Pewno rozrząd źle ustawiony.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt mar 11, 2005 12:21

ygd pisze:Pewno rozrząd źle ustawiony.
juz pare osob miało taki przypadek o 1-2 zabki omyłka i tragedia a nie jazda


www.vrservice.pl

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pt mar 11, 2005 13:11

U mnie jest podobnie.Ale wystapilo to nagle tzw.dziura w obrotach.CZy mozliwe jest zeby rozrzad SAM sie przestawil? :goof:



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt mar 11, 2005 15:33

skuri pisze:U mnie jest podobnie.Ale wystapilo to nagle tzw.dziura w obrotach.CZy mozliwe jest zeby rozrzad SAM sie przestawil? :goof:
teoretycznie mozliwe, jak luźny pasek. ale praktycznie pewnie tez


www.vrservice.pl

Gitek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:57
Lokalizacja: Przemysl
Kontakt:

Post autor: Gitek » pt mar 11, 2005 15:38

Borys, mam jeszcze pytanko jak ustalic czy rozrzad jest ustawiony poprawnie znalazlem znki na dole ale na gorze jakos nie moge ich znalezc czy jest jakis inny sposob na odnalezienie wlasciwego polozenia rozrzadu??? Prosze o odpowiedz Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt mar 11, 2005 16:12

Gitek pisze:Borys, mam jeszcze pytanko jak ustalic czy rozrzad jest ustawiony poprawnie znalazlem znki na dole ale na gorze jakos nie moge ich znalezc czy jest jakis inny sposob na odnalezienie wlasciwego polozenia rozrzadu??? Prosze o odpowiedz Pozdrawiam
w G60 znak moze byc na wewnetrznej stronie kółka rozrzadu, poprostu musi byc gdzies na kółeczku od rozrządu inaczej sie nie da


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » czw cze 02, 2005 15:45

ja miałem podobny problem kopa dostawał dopiero przy wysokich obrotach a na niskich to go dławiło. u mnie to był przetarty wężyk z podciśnienia. sprawdź sobie wężyki które idą do kolektora ssącego przy przepustnicy z tyłu są takie dwa małe wężyki z podciśnienia możliwe że któryś z nich jest przetarty lub coś w tym stylu



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw cze 02, 2005 23:09

apropo rozrządu to jedz do mechsniora który ci to robił i powiedz ze prawdopodobnie zle ustawił rozrząd bo ci zle silnik pracuje.
Ja też obstawiam na rozrząd, bo te objawy na to wskazują.


Mk3 GTI 16V ABF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości