Skrzynia biegów i sprzęgło

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pn lip 02, 2007 19:04

jest w bagarzniku...

zaraz sprawdze...



Awatar użytkownika
VINC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lip 10, 2007 18:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: VINC » wt lip 10, 2007 18:44

Witam
Ostatnio stałem się posiadaczem MK3 i na początku pojawiło sie jak to w życiu bywa kilka problemów. Jeden z nich to: "wyskakujący wsteczny" tzn.
Wbijam elegancko wsteczny, gaz przedni napęd zaczyna rzęzić jak stara lampucera a po przekroczeniu określonej prędkości nagle trach i mamy znowu neutrala.
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi..

[ Dodano: 01 Sie 2007 18:50 ]
Żadnej podpowiedzi? :hehe:
Ostatnio zmieniony śr sie 01, 2007 18:48 przez VINC, łącznie zmieniany 1 raz.



zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » czw sie 23, 2007 23:47

witam .
uMnie identycznie wbijam wsteczny (oczywiście wchodzi SUPER) puszczam sprzęgło i pojawiaja sie takie stuki (tym szybsze nim szybciej jade ). jak wcisne sprzeglo od razu cichną pomimo ze toczy sie autko dalej do tyłu. Jak wcisne więcej gazu to wali coraz mocniej az wsteczny wyskakuje!!! Stuki na 100% dochodza ze skrzyni .
czekam na podpowiedi co to moze byc (ten problem wystepuje tylko na wstecznym reszta ok.)
z góry dzieki


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt sie 24, 2007 09:08

zbycho pisze:witam .
uMnie identycznie wbijam wsteczny (oczywiście wchodzi SUPER) puszczam sprzęgło i pojawiaja sie takie stuki (tym szybsze nim szybciej jade ). jak wcisne sprzeglo od razu cichną pomimo ze toczy sie autko dalej do tyłu. Jak wcisne więcej gazu to wali coraz mocniej az wsteczny wyskakuje!!! Stuki na 100% dochodza ze skrzyni .
czekam na podpowiedi co to moze byc (ten problem wystepuje tylko na wstecznym reszta ok.)
z góry dzieki
zębatka wstecznego ci poszła nie oplaca sie robic nowa w aso 240zl
lepiej skrzynie kupic albo olac to jak rozp. sie do konca



PATEL86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 23, 2007 19:51
Lokalizacja: KĘDZIERZYN- KOŹLE (OPOLSKIE)

Post autor: PATEL86 » pt sie 24, 2007 10:15

Witam.
Ja tez mam problem z biegami w MKII (1.8 RP) raz wchodza idealnie a czasem musze kilka razy wcisnąc sprzęgło zeby cos wrzucic. Co to moze byc. linka byla wymieniana jakies 1.5 roku temu. a tarcza sprzegła 2, 3 latka wstecz.



Awatar użytkownika
@rAm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr sie 01, 2007 12:58
Lokalizacja: milanówek

Post autor: @rAm » pt sie 24, 2007 18:54

Ej chłopaki a niewiecie, dlaczego jak niekiedy wrzuca się wsteczny niedokładnie to tak rzęzi? Ze skrzyni jest wyciek i biegi tak jakoś mało sztywno wchodzą najbardziej to 1.2 i wsteczny. Wiem ze żeby usztywnić trzeba tam jakieś jabłko dokupić albo cos, ale pytam się o inne przyczyny .



LordOmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: LordOmen » sob sie 25, 2007 14:53

zoso8894 pisze:
zbycho pisze:witam .
uMnie identycznie wbijam wsteczny (oczywiście wchodzi SUPER) puszczam sprzęgło i pojawiaja sie takie stuki (tym szybsze nim szybciej jade ). jak wcisne sprzeglo od razu cichną pomimo ze toczy sie autko dalej do tyłu. Jak wcisne więcej gazu to wali coraz mocniej az wsteczny wyskakuje!!! Stuki na 100% dochodza ze skrzyni .
czekam na podpowiedi co to moze byc (ten problem wystepuje tylko na wstecznym reszta ok.)
z góry dzieki
zębatka wstecznego ci poszła nie oplaca sie robic nowa w aso 240zl
lepiej skrzynie kupic albo olac to jak rozp. sie do konca
"Do konca" to mozna czekac i olewac ale wtedy szykowac sie trzeba na zmiane skrzyni. W moim mk3 mialem wygolone zeby na piatce (kiedy ja wrzucalem auto jechalo jak na luzie). Pozniej bylo coraz gorzej.Zaczela odzywac sie zebatka wstecznego a pozniej czworka i trojka. Na tydzien przed wymiana calej skrzyni zaczela glosno wyc. Po rozebraniu skrzyni zobaczylem miazge na piatce, pol lozyska, dwa uwalone zeby na trojce i jeden na czworce. A to wszystko za sprawa "garsci zebow" z piatki ktore skutecznie rozje..ly mi reszte skrzyni. Takze nie do konca mozna sprawe olac. Zebatka jak mowisz kosztuje 240 zl a mechanior wezmie ok 300 za robote. Koszt nastepnej skrzyni to srednio 800-1400 nawet plus oczywiscie 150-300 robota. Szczerze proponuje sie zastanowic co bedzie bardziej oplacalne. Pozdrawiam. Adam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 303 gości