Luz i stukanie w przekładni kierowniczej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Luz i stukanie w przekładni kierowniczej
Czy da się taki luz jakoś wyeliminować? Przy kręceniu kierownicą na postoju w prawo i lewo i tylko jak koła są ustawione prosto słychać stuk. Nie mam śrubki za mocno przykręconej, gdyż wtedy to w ogóle nie mogę kierownicą ruszyć. Czy oprócz tego mozna w inny spośób regulować? Czy pozostaje tylko wymiana? Najwazniejsze pytanie czy można tak jeżdzić?
końcówki i wszystkie połączenia są OK.
Miałem ustawianą zbieżność i jeżdzi sie równiez dobrze.
Natomiast denerwują mnie te stuki w kolumnie kierowniczej i boję się ze przez to mogę ją całkowicie roz....... Czy kupić nową czy używaną na szrocie i jaka jest cena? Jak mocno należy tę srubkę w kolumnie dokręcić?
Miałem ustawianą zbieżność i jeżdzi sie równiez dobrze.
Natomiast denerwują mnie te stuki w kolumnie kierowniczej i boję się ze przez to mogę ją całkowicie roz....... Czy kupić nową czy używaną na szrocie i jaka jest cena? Jak mocno należy tę srubkę w kolumnie dokręcić?
Mam ten sam problem. Jak dokręciłem śrubkę to nic nie stukało ale jak przyszło skręcić kołami to się okazało że przy max skręcie listwa się blokowała. Wynika to głównie z tego że w środkowej części (głównie jazda na wprost) listwa się nadmiernie wytarła i ma większy luz niż po bokach dlatego jak dokręcisz że na środku jest dobrze to przy skręcie jest za ciasno. Umnie auto jeżdzi dobrze po drodze i nie ma żadnych luzów mimo tych stuków dlatego narazie to zostawiam. Jak będe miał trochę kasy to wymienie. Nie da się tego zregenerować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 428 gości