bialy dym z silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jakubart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 03, 2007 01:03
Lokalizacja: Dundalk

bialy dym z silnika

Post autor: jakubart » czw sie 23, 2007 21:42

bialy dym z silnika nie ustepuje do czasu rozgrzania silnika co trwa jakies 20 minut. Po tych 20 min jest juz normalnie. tyle czasu potrzebuje, jeden z zaworow aby przestal stukac. Kiedy juz jest nieslyszalny parowanie ustepuje.


Jakubart

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw sie 23, 2007 22:07

Jaki silnik?



jakubart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 03, 2007 01:03
Lokalizacja: Dundalk

Post autor: jakubart » czw sie 23, 2007 22:14

stonefree pisze:Jaki silnik?
2.0 8v GTI


Jakubart

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » czw sie 23, 2007 22:23

a czy to jest parowanie spod maski, czy z wydechu?



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » czw sie 23, 2007 22:39

cos wiecej : jaki przebieg , czy gaz ma ile ma czasu zalozony
moze to sie przyda



jakubart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 03, 2007 01:03
Lokalizacja: Dundalk

Post autor: jakubart » czw sie 23, 2007 22:40

stonefree pisze:a czy to jest parowanie spod maski, czy z wydechu?
z wydechy sorry ze sie nie sprecyzowalem

[ Dodano: 23 Sie 2007 22:44 ]
zoso8894 pisze:cos wiecej : jaki przebieg , czy gaz ma ile ma czasu zalozony
moze to sie przyda
przebieg 170000 bez gazu auto ma dobre spalanie rowno pracuje ,silniki zero wyciekow tylko ten tykajacy zawor , co po dobrym rozgrzaniu silnika przestaje stukac. Nie jest to glosny stukot na poczatku myslalem ze to wtryskiwacz ale teraz bardziej przekonany jestem ze to zawor.


Jakubart

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt sie 24, 2007 09:15

1. pojezdzij , zobacz czy ubywa płynu chlodniczego jak ostygnie.
2. odkrec korek dolej na maxa plynu wlacz nagrzej i zobacz czy nie bąbluje w zbiorniku.
3. czy w oleju nie ma piany na bagnecie

w kazdym badz razie bialy dym z rury to na 99% para wodna
a to mniej wiecej oznacza uszczelkę - no ale to moja teoria
Ostatnio zmieniony pt sie 24, 2007 09:18 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 264 gości