Witam.
Który kabel w skrzynce bezpieczników odciąć aby auto się zatrzymało po porwaniu.
Pompa paliwa odpada bo mam inst. gazową.
Myślałem o blokadzie iskry ale nie wiem, który przewód za to odpowiada i czy to bezpieczne dla ECU.
Może macie jeszcze jakieś inne pomysły?
Pozdrawiam BzyTek
Funkcja antyporwaniowa - który obwód odciąć w ABS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Funkcja antyporwaniowa - który obwód odciąć w ABS
Ostatnio zmieniony czw sie 23, 2007 20:23 przez BzyTek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kabel zasilający cewkę (czarny) wtyczka G1 czyli 8-ma w górnym rzędzie licząc od pasażera
kabel zasilający ECU, czyli białoczarny, wtyczka G2 czyli następna obok G1.
główny kabel z plusem po zapłonie (potrzebny przekaźnik 30Amper - nie polecam szczególnie tego miejsca bo jest to dodatkowy element możliwy do zepsucia na najważniejszym obwodzie), kabel czarny Wtyczka H1 czyli następna po G2
któryś kabel od czujnika halla, nie lecą przez skrzynkę bezpieczników tylko prosto do ECU, więc przeciąć gdzieś na podszybiu.
Do wyboru do koloru
kabel zasilający ECU, czyli białoczarny, wtyczka G2 czyli następna obok G1.
główny kabel z plusem po zapłonie (potrzebny przekaźnik 30Amper - nie polecam szczególnie tego miejsca bo jest to dodatkowy element możliwy do zepsucia na najważniejszym obwodzie), kabel czarny Wtyczka H1 czyli następna po G2
któryś kabel od czujnika halla, nie lecą przez skrzynkę bezpieczników tylko prosto do ECU, więc przeciąć gdzieś na podszybiu.
Do wyboru do koloru
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości