Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
kodek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
- Lokalizacja: Konin
-
Kontakt:
Post
autor: kodek » czw sie 23, 2007 11:03
Pomóżcie bo mam dzisjaj wyjazad i nie mogę odpalić samochodu. 1,6 ABU. Wszystko było do tej pory ok. Rano odpaliłem samochód i zgasł zapaliłem go drugi raz i dośc szybko przegazowałem go na gaz i było ok. Gdy po przejechaniu ok 3 km zgasiłem samochód już nie mogłem go zapalić (zapalić na gazie nie można bo on przełańcza się na gaz po osiągnięciu odpowiedniej wielkości obrotów. Przeczyściłem świece, palec rozdzielacza, słychać pompę paliwa po przekręceniu stacyjki i nie wiem co jest. Gdy próbowałem jakoś pokombinować na krótko na gazie to prawie odpalił i podejrzewam że to coś z układem paliwowym. Kręci ładnie ale wogóle nie załapuje tak jakby nie dostawał paliwa. Nie wiem jak sprawdzić czy dostaje paliwo i co jeszcze sprawdzić. Proszę o wsparcie.
kodek
-
GarageBoy
- Forum Master
- Posty: 1867
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
- Lokalizacja: ERW - NEB
-
Kontakt:
Post
autor: GarageBoy » czw sie 23, 2007 11:28
A jak wyglądają świece??? Sprawdziłeś czy każda świeca ma iskrę.
po przeczyszczeniu świec i próbie odpalenia auta spróbuj je wykręcić jeszcze raz i zobacz jak wyglądają. Czy są mokre, czy też może wyglądają bez zmian
-
kodek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
- Lokalizacja: Konin
-
Kontakt:
Post
autor: kodek » czw sie 23, 2007 11:56
Dzięki za odzew. świece wykręciłem i były suche, zresztą przewody BERU i świece ngk wymieniłęm okoł 10 tys temu
kodek
-
GarageBoy
- Forum Master
- Posty: 1867
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
- Lokalizacja: ERW - NEB
-
Kontakt:
Post
autor: GarageBoy » czw sie 23, 2007 12:14
Jak były suche, a świece mają iskrę (jak mówisz konia by powaliły) to faktycznie problem leży w paliwie.
W takim razie jak pompka pracuje to przydało by się zerknąć na filtr paliwa. U mnie jest on pod siedzeniem pasażera (z tyłu), taka puszka wielkości kubeczka
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » czw sie 23, 2007 12:29
sciagnij przewod paliwowy pod maska i przekrec kluczyk w stacyjce powinno ci wtedy poleciec nim przez jakies 3 sek paliwo
[ Dodano: 23 Sie 2007 12:31 ]
Moze brakuje ci paliwa i pompa nie zaciaga- widzialem juz kilka takich przypadkow, ludzie sie upierali ze maja paliwo a tu bylo sucho
-
kodek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
- Lokalizacja: Konin
-
Kontakt:
Post
autor: kodek » czw sie 23, 2007 12:36
Udało mi się dosłownie przed minutą odpalić na gazie. Naq benzynie nie zapala. Jaki przewód zdjąć żeby zobaczyć czy podaje pompa paliwa?
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 1:57 pm ]
Sprawdziłem przewód paliwa i pompa nie podaje. Co to może być skoro po przekręceniu kluczyka słychać ją
kodek
-
T.O.B.I.
- Forum Master
- Posty: 1935
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
- Lokalizacja: Police
-
Kontakt:
Post
autor: T.O.B.I. » czw sie 23, 2007 14:16
w ukladzie zasilannia sa dwa werze sciagnoles dobry? z werza strzalka w strone dolotu, filtr paliwa trzeba sprawdzic skoro ja slychac, chyba ze slyszysz tylko przekaznik od niej
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
kodek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
- Lokalizacja: Konin
-
Kontakt:
Post
autor: kodek » czw sie 23, 2007 14:29
ten z odpowiednią strzałką (dolotowy). Pompę słuchałem z tyłu koło tylnego koła. Co mam teraz sprawdzić?
kodek
-
T.O.B.I.
- Forum Master
- Posty: 1935
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
- Lokalizacja: Police
-
Kontakt:
Post
autor: T.O.B.I. » czw sie 23, 2007 14:38
mozna dolot do filtra sciagnac i tak samo powinno przez 3 sek poleciec paliwo
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
kodek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
- Lokalizacja: Konin
-
Kontakt:
Post
autor: kodek » czw sie 23, 2007 15:55
T.O.B.I. pisze:mozna dolot do filtra sciagnac i tak samo powinno przez 3 sek poleciec paliwo
Nie leci. W bagażnku zdjąłem pokrywę przyrywającą pompe paliwa i jest tam taka pokrywa zakrecana o śrenicy około 15 cm. Jak ją odkręcić. Męczę się z nią z 30 min. W którą stroną ją się odkręca )młotkiem?)
kodek
-
T.O.B.I.
- Forum Master
- Posty: 1935
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
- Lokalizacja: Police
-
Kontakt:
Post
autor: T.O.B.I. » czw sie 23, 2007 18:11
oczywiscie ze mlotkiem
normalnie prawy gwint tylko uzyj do tego grubego wkretaka i zapieraj o te skrzydelka na nakretce
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontakt:
Post
autor: agrala » czw sie 23, 2007 22:02
sciagnij weza przy pompie i zobacz vzy tam leci. Nie wiem jak w Mk3 ale w Mk2 sa 2 pompy paliwowe.
Czy ty slyszysz pompe czy przekaznik od pompy. Skad dochodzi ten dzwiek. Dzwiek pompy to buczenie a przekaznika to cykanie
[ Dodano: 23 Sie 2007 22:05 ]
Jezeli slychac pompe to powiedzialby ze brak jest paliwa, mni spotkalo cos takiego chociaz wskaznik pokazywal ze jest paliwo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 218 gości