dziwne dzialanie pompy wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Sammy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 17:10
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

dziwne dzialanie pompy wspomagania

Post autor: Sammy » śr sie 22, 2007 20:57

witam wszystkih
dzis wymienilem pompe wspomagania bo poprzednia wyzionela ducha
i po wymianie bylo wszystko wporzadku
ale po jakims czasie wspomaganie przestaje dzialac
i raz jest a raz go nie ma
czy to jest oznaka popsutej pompy??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/192566.html][img]http://images.spritmonitor.de/192566_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » śr sie 22, 2007 21:10

zaworek w pompie trzeba wyczyscic i powinno dzialać :) :food:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Sammy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 17:10
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: Sammy » śr sie 22, 2007 21:21

krisvw pisze:zaworek w pompie trzeba wyczyscic i powinno dzialać :) :food:
czyli to cale ustrojstwo co jest pod sruba od wyjscia oleju pod cisnieniem z pompy??


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/192566.html][img]http://images.spritmonitor.de/192566_5.png[/img][/url]

MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » śr sie 22, 2007 21:42

Tak sie sklada ze uklad kierowniczy przerabialem w swoim vento od podstaw i...
zaczalbym od sprawdzenia stanu plynu
potem sprawdzilbym zamocowanie kola pasowego
dobrze odpowietrzyl uklad kierowniczy
a potem dopiero zaglebilbym sie w pompe
a jak juz to nie pomoze to przekladnia
milej pracy


wodka 20zl kieliszek 5zl sok pomaranczowy 3zl spojzenie matki otwierajacej drzwi... bezcenne...

Sammy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 17:10
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: Sammy » pt sie 24, 2007 14:45

MICHUU! pisze:Tak sie sklada ze uklad kierowniczy przerabialem w swoim vento od podstaw i...
zaczalbym od sprawdzenia stanu plynu
potem sprawdzilbym zamocowanie kola pasowego
dobrze odpowietrzyl uklad kierowniczy
a potem dopiero zaglebilbym sie w pompe
a jak juz to nie pomoze to przekladnia
milej pracy
jak juz wyzej pisalem problemy sie zaczely po wymianie pompy
wiec wina ley na 100% po jej stronie a nie czegos innego w ukladzie
jutro sie biore za rozebranie pompy i czyszcznie zaworka


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/192566.html][img]http://images.spritmonitor.de/192566_5.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości