Problem z silnikiem 1.8 RP w golfie MkII...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z silnikiem 1.8 RP w golfie MkII...
Witam !!!
Mam problem z silnikiem w moim golfiku. Nierowno pracuje, na zimnym silniku wszystko gra, ale po rozgrzaniu silnik zaczyna nierowno pracowac, skakać jakby przestal jeden cylinder pracowac albo cos. Kiedy zwieksze obroty jest lepiej bo wtedy nie wyczowam wibracji i drgan chocby wszystko bylo ok. ale gdy zdejme noge z gazu dalej jest to samo. Przeczyscilem swiece i sprawdzilem kable wn i nic dalej to samo nie wiem co mam robic zastanawiam sie co to moze powodowac moze sonda lambda ??? a i od tego czasu zauwazylem na komputerku ze spalanie paliwa wzroslo o 3-4 litry.
z gory dzieki i pozdro.
Mam problem z silnikiem w moim golfiku. Nierowno pracuje, na zimnym silniku wszystko gra, ale po rozgrzaniu silnik zaczyna nierowno pracowac, skakać jakby przestal jeden cylinder pracowac albo cos. Kiedy zwieksze obroty jest lepiej bo wtedy nie wyczowam wibracji i drgan chocby wszystko bylo ok. ale gdy zdejme noge z gazu dalej jest to samo. Przeczyscilem swiece i sprawdzilem kable wn i nic dalej to samo nie wiem co mam robic zastanawiam sie co to moze powodowac moze sonda lambda ??? a i od tego czasu zauwazylem na komputerku ze spalanie paliwa wzroslo o 3-4 litry.
z gory dzieki i pozdro.
... Golf MkIII 1.6 AEE '95r !!! ... fan marki;]
Rozumiem że jest to efekt jakby przygasania na ułamek sekundy.Jeśli tak to miałem to samo.U mnie przyczyną były przewody WN,nadmieniam że 6-miesięczne czyli prawie nowe.Niestety popękał materiał z którego wykonane były fajki,co wyszło przy dokładnym umyciu i sprawdzeniu pod lupą.Załorzyłem stare i jak ręką odjoł.Nie wiedziałem wtedy że RP wymaga orginalnych przewodów miedzianych za 70 zł sztuka,a nie silikonu za 150 kąplet.W sumie do starych przewodów kupiłem nowe fajki i jest ok.
Witam. A może czujnik temperatury szwankuje i daje znać że silnik jest zimny i wtrysk podaje więcej paliwa. Cały czas chodzi na ssaniu dostaje za dużo paliwa i spalanie ci wzrosło.
To ten niebieski czujnik w trujniku.
Czerwony od grzałki w kolektorze.
Czarny od wskażnika w liczniku.
Ps. Sprawdz gumową uszczelkę pod wtryskiem.
Pozdrawiam.
To ten niebieski czujnik w trujniku.
Czerwony od grzałki w kolektorze.
Czarny od wskażnika w liczniku.
Ps. Sprawdz gumową uszczelkę pod wtryskiem.
Pozdrawiam.

- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
oj nieprawda ze jak sonda jest uszkodzona i ja odlączysz to moze byc dobrze. U mnie sonda była uszkodzona spalanie siegało 15 litrów na trasie a jak ją odłączyłem wcale nic to nie zmienialo. Po wymianie jak ręką odjął. Jak komp załapał blędy od sondy to mozesz sobie odłaczac i podlączac ale to nic nie pomoze. Chcesz sprawdzić sonde jedz na stacje diagnostyczna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości