MK3 i temperatura w upaly
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 i temperatura w upaly
Jest niezmiennie 100 stopni w jezdzie miejskiej. Spada do 90 dopiero po paru minutach jazdy na trasie ok. 100km/h.
Wymienilem termostat, zalalem nowym petrygiem i ciagle 100 stopni.
Jazda bez termostatu spowoduje niedogrzanie silnika - czy probował ktoś wiercic dziury w termostacie w celu szybszego jego otwierania? Z jakim skutkiem?
W innym watku sugerowano mi, ze moze pompa wody stracila juz wydolnosc.. poki co nie stac mnie na wymiane.
Auto mam od listopada i nie wiem jak wczesniej na upaly reagowalo. Wzrost temperatury ukladu zbiegl sie z fala upałów i z zalozeniem gazu no i mam pare niewiadomych
Pozdrawiam
Wymienilem termostat, zalalem nowym petrygiem i ciagle 100 stopni.
Jazda bez termostatu spowoduje niedogrzanie silnika - czy probował ktoś wiercic dziury w termostacie w celu szybszego jego otwierania? Z jakim skutkiem?
W innym watku sugerowano mi, ze moze pompa wody stracila juz wydolnosc.. poki co nie stac mnie na wymiane.
Auto mam od listopada i nie wiem jak wczesniej na upaly reagowalo. Wzrost temperatury ukladu zbiegl sie z fala upałów i z zalozeniem gazu no i mam pare niewiadomych
Pozdrawiam
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Ale Ty odczytujesz temperaturę oleju a nie płynu chłodzącego a te wskazania mogą się różnić (wyższa temperatura oleju).makin pisze:A mi sie wydaje że to normalka, ja w 16v mam podobnie: w mieście 98-102 stopnie, a na trasie w zależności od prędkości, 88- 92 stopnie (w upał) tak podaje MFA a w żeczywistości no niewiem jak jest. (???)
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nie przyszedłęm sie pochwalic tylko powiedziec jak ma byc i to niejest normalka ze tak temp sobie skacze!!!!popatrz jak jest w innych sprawnych badz nowych autach ...temop jest zawsze 90 stopni..ani mniej ani wiecej...sprawdz moze czujnik temp
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
To fajnie. Nie sadzisz jednak, ze skoro mam 100 stopni i pytam, czy rozwiercenie termostatu pomoze w kwestii szybszego chlodzenia to mam swiadomosc ze te 90 to optimum?ćwikła pisze:Nie przyszedłęm sie pochwalic tylko powiedziec jak ma byc i to niejest normalka ze tak temp sobie skacze!!!!
Co do dziur w termostacie - wywiercilem dwie fi 5mm. Grzeje sie tak samo, jedyny plus tej operacji to szybszy spadek temp. do okolic 90. Plyn sie nie gotuje, wentylator dziala wiec olewam sprawe
Wyrzucić termostat????????Rozwiercić termostat???????
To po co w/g was jest termostat ????Jeżeli każecie go usunąć bądź zniszczyć!!!!Jak czytam wasze patenty to włos się na głowie jeży!!!!
Jeżeli wymieniłeś termostat=bez zmian,czujnik temp.=bez zmian,odpowiedni płyn wlałeś=bez zmian to pozostała Ci pompa wodna(aczkolwiek jest to bardzo mało prawdopodobne,chodzi mianowicie o to iż spotkałem się z pompą wodną''podróba'' ,która miała ''łopatki'' plastikowe ,osadzona na osi metalowej w wyniku czego koło pompy wodnej obracało się ale ''łopatki'' stały w miejscu---bardzo żadka przypadłość ale możliwa), chłodnica= sprawdź ją dokładnie czy czasami jakis patenciarz nie zaślepił części rurek-radiatorów,następnie sprawdź czy nie jest pozapychana(zabrudzona) wymontuj i przepłucz(silny strumień wody skieruj w preciwnym kierunku jaki jest w obiegu ukł. chłodzenia.
Nic więcej nie wymyśliłem, życzę powodzenia w walce o odpowiednia temperaturę w aucie( ajest to bardzo ważne!!!).
Pozdrawiam!
To po co w/g was jest termostat ????Jeżeli każecie go usunąć bądź zniszczyć!!!!Jak czytam wasze patenty to włos się na głowie jeży!!!!
Jeżeli wymieniłeś termostat=bez zmian,czujnik temp.=bez zmian,odpowiedni płyn wlałeś=bez zmian to pozostała Ci pompa wodna(aczkolwiek jest to bardzo mało prawdopodobne,chodzi mianowicie o to iż spotkałem się z pompą wodną''podróba'' ,która miała ''łopatki'' plastikowe ,osadzona na osi metalowej w wyniku czego koło pompy wodnej obracało się ale ''łopatki'' stały w miejscu---bardzo żadka przypadłość ale możliwa), chłodnica= sprawdź ją dokładnie czy czasami jakis patenciarz nie zaślepił części rurek-radiatorów,następnie sprawdź czy nie jest pozapychana(zabrudzona) wymontuj i przepłucz(silny strumień wody skieruj w preciwnym kierunku jaki jest w obiegu ukł. chłodzenia.
Nic więcej nie wymyśliłem, życzę powodzenia w walce o odpowiednia temperaturę w aucie( ajest to bardzo ważne!!!).
Pozdrawiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 365 gości