Co zrobic gdy serduszko bierze olej i czasami gasnie ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Co zrobic gdy serduszko bierze olej i czasami gasnie ??

Post autor: RuncoR » sob sie 04, 2007 16:44

witam.

Jak zwykle mam następne pytanie. Tym Razem mam pytanie odnośnie silnika 1,3 w Golfie II. Mianowicie silnik bierze mi olej. Jak powiedziałem znajomemu, że chce wymienić blok silnika to powiedział mi "to wymienic polksiezyce, pierscienie, i nie bedzi bral" czy to jakaś bajka czy naprawdę pomoże ??
Ostatnio zmieniony pt sie 17, 2007 19:17 przez RuncoR, łącznie zmieniany 1 raz.



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » sob sie 04, 2007 16:48

sądze że wystarczy wymienic uszczelniacze na zaworach i będzie dobrze


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob sie 04, 2007 17:04

z reguły sama wymiana uszczelniaczy na trzonkach pomaga



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » sob sie 04, 2007 18:45

dobrze mówia....same uszczelniacze powinny wystarczyc....



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sie 04, 2007 21:22

MZiobro pisze:dobrze mówia....same uszczelniacze powinny wystarczyc....
Wersja mniej optymistyczna - pierścienie jeszcze.



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sie 04, 2007 23:13

sprawdz ciśnienie na sucho a potem próba olejowa i wszystko będzie jasne :) Ten temat wyjaśniałem już jakiś czas temu poszukaj w moich postach.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » pt sie 17, 2007 18:57

Witam ponownie :)

przepraszam za poruszenie znowu tego tematu ale wynikną problem :( Już nie chodzi o olej(mimo, że nadal tego nie zrobiłem bo cierpię na chroniczny brak pieniędzy).

Ale zacznę wszystko od początku. Dzisiaj postanowiłem się przejechać po klamkę do golfa, uszczelniacze i nowa chłodnice. Ale jak to w życiu bywa musiałem najpierw zatankować, wybrałem się do najbliższej stacji (której nigdy nie testowałem) no i zaszalałem tankując za całe 30zl :D wyjechałem z pod stacji i po przejechaniu jakiś 800m może kilometra auto zaczęło szaleć :( nagle na wolnych zgasło i nie chciało odpalić mimo tego, że ciągle było w ruchu. W końcu pomogłem mu trochę gazem przy odpaleniu i zaskoczył. Akcja taka powtórzyła się jeszcze kilka razy (zazwyczaj po wciśnięciu sprzęgła), ale co najgorsze .... jadę sobie 90km/h 4 bieg (bo więcej nie mam :)) dusze gaz a tu nagłe słyszę, że nie słyszę silnika :( zgłupiałem po prostu w momencie gdy wcisnąłem gaz do podłogi a auto nagle szarpnęło i znowu zgasło :(

skończyłem już moja opowieść z krypty :) teraz prosił bym może o jakąś pomoc ... może ktoś jest w stanie mnie na coś nakierować ??


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » pt sie 17, 2007 22:19

a filtr paliwa sprawdzałeś? Pompa pracuje tak jak powinna?


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » pt sie 17, 2007 22:41

Pompa działa bez problemu. A co do filtru to faktycznie, powietrza wymieniłem ale paliwa nie sprawdzałem. Jutro od samego rana zabiorę się za to bo tak nie da się jeździć. sprawdzę filtr i napisze co z nim i czy w razie czego wymiana pomogła.


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » sob sie 18, 2007 01:28

dokladnie sprawdz filterek i czy gdzies nie bierze lewego powietrze....

co do oleju to uszczelki i uszczelniacze, sprawdz czy nie masz wyciekow pod silnikiem, a jak nie to pomysl nad pierscieniami....


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » sob sie 18, 2007 06:12

Moment, moment .... a co do tego mają wycieki ?? bo zauważyłem, że trochę plamki zostawia na podłodze garażu :(


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sie 18, 2007 10:00

Sprawdz czy nie cieknie Ci w okolicach korka spustowego w misce i przy uszczelce na stylu blok/miska. Potem proponuje jeszcze sprawdzić czyt wszystko przy gaźniku ok, czy wszystko szczelne bo faktycznie może być lewe powietrze a to także może być przyczyna problemów.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
RuncoR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 18, 2007 19:25
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: RuncoR » sob sie 18, 2007 10:52

Już chyba rozwiązałem problem gaśnięcia. Najprawdopodobniej brał lewe powietrze bo jeden wężyk był słabiutko założony. Byłem na przejażdżce i wszystko było ok. Ale to nic pewnego.

I następne pytanie. Czy silnik 1,3 (gaźnikowy) ma filtr paliwa wielkości puszki od napoju (bo takiego nie nie ma pod moją maską) czy jakiś inny ??


Zapraszam również na stronę Audi Klub Iława = www.Audi.Ilawa.pl

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sie 18, 2007 11:50

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie filtr jest pod autem w okolicy koła tylnego.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości