Za słaba skrzynia biegów do GTI 115 PS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
wiec szukm tez takiej skrzyni moze bedzie latwiej i taniej znalezc jezeli pasuje dzieki za podpowiedz.
[ Dodano: Pią Sie 17, 2007 09:48 ]
A moze jeszcze jakas skrzynia bedzie pasowac do silnika 2e juz wiem ze jest ACM CHE i AUG z mk2 a moze jeszcze jakies propozycje bo znalezc skrzynie do 2e taka jaka byla seryjnie za dobre pieniadze to jest straszne!
[ Dodano: Pią Sie 17, 2007 09:48 ]
A moze jeszcze jakas skrzynia bedzie pasowac do silnika 2e juz wiem ze jest ACM CHE i AUG z mk2 a moze jeszcze jakies propozycje bo znalezc skrzynie do 2e taka jaka byla seryjnie za dobre pieniadze to jest straszne!
No nie wiem czy tak łatwo ją znajdziesz, jest to skrzynia o krótszych przełozeniach niż seryjna z GTi więc chyba bardziej poszukiwana. Auto lepiej i szybciej przyśpiesza na poszczególnych biegach, np. drugi i trzeci bieg jest duzo krótszy.Marioo pisze:wiec szukm tez takiej skrzyni moze bedzie latwiej i taniej znalezc jezeli pasuje dzieki za podpowiedz.
Seryjna w GTi na trzecim biegu potrafi wycisnąć 145 a na tej AUG tylko 120. Więc i sprinty do setki dużo lepsze.
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
Szukam skrzyni jakiejkolwiek pasujacej do mojego silnika, wiec kazdy model skrzyni ktory mi ktos pisze to jest nowa szansa na znalezienie czegos sensownego, w sensownych pienadzach, a jezeli skrzynia aug byla montowana w wiekszosci 1,8 w mk2 to moze nie bedzie tak trudno, chyba ze jeszce jakiesj skrzyni szukac?
Marioo pisze:Szukam skrzyni jakiejkolwiek pasujacej do mojego silnika, wiec kazdy model skrzyni ktory mi ktos pisze to jest nowa szansa na znalezienie czegos sensownego, w sensownych pienadzach, a jezeli skrzynia aug byla montowana w wiekszosci 1,8 w mk2 to moze nie bedzie tak trudno, chyba ze jeszce jakiesj skrzyni szukac?
chodzi o to ze w III 2E walek główny ma inna srednice i ilosc zebow niz
w innych np 1.8 czy dizlu
i gwarantuje ci ze i ta i druga bedzie chodzila byle dopasowac ja do sprzegla ,
albo kupic skrzynie od 1,8 razem ze sprzęgłem i podmienic
no i jak masz na linki skrzynie to nie wlozysz hydraulicznej
chyba ze jakies przeróbki dokonasz
a niestety te skrzynie do gti sa drogie sam nie wiem czemu
chyba za nazwe
Właśnie przy tej skrzyni AUG jeszcze do wymiany bedziesz miał tarcze sprzęgła bo ilość zębów na wałku głównym wynosi 24 a nie taj jak w oryginalnej od GTi 28.
Przekonałem się o tym dopiero gdy kupiłem tarcze sprzęgła pod skrzynie z GTi a tu niespodzianka, przy wymianie okazało się że potrzebuje tej na 24 zęby.
Pozdrawiam
Przekonałem się o tym dopiero gdy kupiłem tarcze sprzęgła pod skrzynie z GTi a tu niespodzianka, przy wymianie okazało się że potrzebuje tej na 24 zęby.
Pozdrawiam
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
własnie takiej odpowiedzi oczekiwałem, a nie jak niektórzy pisali " zmień styl jazdy" dzięki kolego punkcik leci do CiebieKrokulec pisze:ja w swoim MKIII mam skrzynie z MKII o oznaczeniu AUG.
[ Dodano: 17 Sie 2007 15:54 ]
a i jeszcze jedno sprzęgło masz takie jak w GTI 210 mm?? czy zmienione na 200mm?? bo rozumiem że wałek tez jest grubszy niż w tych słabszych silnikach?
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
Sprzęgło jest to samo jak w MKIII GTi czyli 210mm tylko ilość zębów w otworze wałka wynosi 24 a nie jak w GTi 28.
Więc wystarczy przy wymianie skrzyni zmienić tarcze sprzęgła na tą z 24 zębami.
Pozdrawiam
Więc wystarczy przy wymianie skrzyni zmienić tarcze sprzęgła na tą z 24 zębami.
Pozdrawiam
Żyj chwilą, nigdy niczego nie żałuj!
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://www.iv.pl/][IMG]http://www.iv.pl/images/01076717124385177074.jpg[/IMG][/URL]
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
otóż chcę Cię poinformować że nie paliłem gumy, a napewno nie non stop, tym bardziej już na skręconych kołachCorvax pisze:
i zobowiązuje, problem w tym ze producent nie projektował tego auta do palenia gumy na 1 biegu i skręconych kołach, chcesz szaleć załóż szperę
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
Skrzynie biegów VW nie nalezą do najbardziej wytrzymałych w świecie, jednak gdyby były po prostu za słabe na forum było by mnóstwo tematów o tym - jednak nie jest tak że klękają one na potęgę, skoro komuś pada kolejna skrzynia w przeciągu krótkiego okresu czasu to należało by sie zastanowić czemu sie tak dzieje. Wszystkie przypadki wielokrotnego zniszczenia skrzyni o jakich słyszałem mogę podzielić na 2 grupy - jedna w której ludzie wiedzieli z jakiego powodu skrzynia notorycznie pada i drug,a w której panował pogląd ze skrzynie są po prostu za słabe.
115 czy 150PS przy stosunkowo niewysokim momencie obrotowym, to nie jest coś co niszczy skrzynie - kazda skrzynia potrafi paść - niezależnie czy auto ma 75 czy 150PS, 140 czy 320Nm.
115 czy 150PS przy stosunkowo niewysokim momencie obrotowym, to nie jest coś co niszczy skrzynie - kazda skrzynia potrafi paść - niezależnie czy auto ma 75 czy 150PS, 140 czy 320Nm.
otóż pragnę Cie poinformować że nie w każdym GTI notorycznie padają skrzynie, mało tego nie w każdym TDI - a tu mają znacznie cięższe życie.pusty pisze:nazwa GTI powinna do czegoś zobowiązywać producenta
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 00:54 przez Corvax, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 338 gości