nadal mam drgania kierownicy oraz podczas hamowania.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

nadal mam drgania kierownicy oraz podczas hamowania.

Post autor: speede » śr sie 15, 2007 21:02

Witajcie, mam problem i nie wiem co juz zrobic z tym fantem. Za cholere nie wiem co jest. A wiec mam drgania kierownicy lewo-prawo podczas predkosci okolo 100 km/h oraz podczas hamowania sa wieksze. Wykreylem ze piasta miala bicie wiec wymienilem wraz z lozyskiem i jest jakby lepiej. Ale jak tylko depne lekko na hamulec to drzy kierownica. Klocki sa ok, tarcze grube, nawet wrzucalem na tkarke zeby tokarz przetoczyl (choc wiem ze tego sie nie robi), powiedzial ze bicia nie maja. Kola wywazone i tez ok. Co moze byc tego pzyczyna, bo juz nie wiem. Dzieki



lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » śr sie 15, 2007 21:50

tarcze jak biją to tylko kiedy hamujesz, poasty i łożysko nie mają znaczenia nawet jak je słychać. problem tkwi w wyważeniu koła lub opona ma pękniętą siatkę, opony potrafię płatać takie figle że coś.
do pewności załóż inne koła na przód Obrazek
co wy na to?
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 21:53 przez lw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » śr sie 15, 2007 22:26

witam moze to byc przez opony wiec wloz jakies inne i sprawdz czy dalej ta kierownica drzy i u mnie byly podobne drgania ale tylko przy jezdze przy hamowaniu nie i wymienilem jedna poduszke po amortyzatorem i jak reka odjal przestaly drgania.i zrob tez wywarzenie kol ale u kogos innego.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » śr sie 15, 2007 22:27

lw pisze:(...) poasty i łożysko nie mają znaczenia nawet jak je słychać (...)
I tu się mylisz i to nawet nie wiesz jak bardzo.
A co do tego zdjęcia to chyba nie odpowiedni wątek.



lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » śr sie 15, 2007 22:29

nie mają nic do bicia w kierownicy mondralo
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 22:30 przez lw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » śr sie 15, 2007 22:34

Sorry ale nie będę się w tym momencie z tobą kłucił bo i tak wiesz swoje. Jak masz za duży luz na łożysku to siłą rzeczy bedzie bicie. Poczytaj książkę serwisową nawet tam pisze.

P.S. Jak bym teog nei przerabiał u siebie to bym siedział cicho.
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 22:34 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 1 raz.



lw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 14:44
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: lw » śr sie 15, 2007 22:42

z książki nic się nie dowiesz, prowadze warsztat i zęby na tym zjadłem, inaczej bym się nie mądrował.
powiedziałem co swoje więc już mnie tu nie ma.



Awatar użytkownika
dc35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 11, 2006 20:13
Lokalizacja: OSTROVIA
Kontakt:

Post autor: dc35 » śr sie 15, 2007 23:35

...ten sam problem zaczyna sie pojawiać u mnie :/



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » śr sie 15, 2007 23:41

to niechciał bym trafic do twojego warsztatu


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
dc35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 11, 2006 20:13
Lokalizacja: OSTROVIA
Kontakt:

Post autor: dc35 » śr sie 15, 2007 23:59

czyli drgania kierownicy przy wiekszej prędkości oraz hamowaniu to wina żle wywarzonej lub uszkodzonej opony -tak???



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sie 16, 2007 00:48

Ja też miałem tak samo jak kupiłem gofra okazało się że mam nalewki UWAGA
Od takich drgań odkręciły mi się śruby mocujące maskę i przy 130 km/h otworzyła mi się maska to wina opon proponomwał bym przełożyć tylne na przód i zobaczyc


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw sie 16, 2007 08:55

jeżęli tarcze są ok, to napewno są to felgi albo opony, ale do tego potrzebny jest narade dobry warsztat z wywarzarką, miałęm to u siebie w dówch warsztatach mi robi i dalej trzęsło ale jak poejchałęm do fachowego warsztatu gdzie kasują to problmu usuneli w 20 minut
pozdrawiam


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ZMIENNIK1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:49
Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
Kontakt:

Post autor: ZMIENNIK1313 » czw sie 16, 2007 09:44

kulon-x pisze:jeżęli tarcze są ok, to napewno są to felgi albo opony, ale do tego potrzebny jest narade dobry warsztat z wywarzarką, miałęm to u siebie w dówch warsztatach mi robi i dalej trzęsło ale jak poejchałęm do fachowego warsztatu gdzie kasują to problmu usuneli w 20 minut
pozdrawiam
lub problemy z zawieszeniem poduszki i dboje itp.ja bym stawiał na zawieszenie! lub np. opony, źle wyważone felgi itp.


nigdy nie mów nigdy:)

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw sie 16, 2007 14:06

Jezli przy hamowaniu sa drgania na kierownicy to jest wina owalnych (czyt z wypuklosciami) tarcz hamulcowych , poprostu zacisk faluje.
Sprawa tez sie moze zdarzyć przy montazu nowych tarcz poprostu sa wadliwe od nowosci.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 370 gości